II. Fejezet

4 1 0
                                    

Május.15

Bankett napom.
Hogy ne indulhatott volna szép napnak , hiszen befejeztem a VII. Osztályt.
Évzáró, majd este a bankett buli.
Annyira örültem hogy vége, bár szomorú is voltam.
Féltem a jövőtöl. Az új osztálytól. A beilleszkedéstől.

Már éjszaka 0:30 fele járt az idő .
A bulinak vége lett és elindultunk haza.
Egy közeli jó barátom Denis, mármint inkább az akkori legjobb fiú barátom elém jött hogy haza kísérjen.
Tudni illik rólam hogy nagyon rettegek a sötétben.
0:45 volt mikor ahhoz a bárhoz értünk ahol elsőre találkoztam azzal a bizonyos fiúval .
Bár a bár már zárva volt, de a teraszon még ültek.
Denis szólt hogy menjünk be egy 5 percre mert bent van az unoka öccse és egy kulcsot el kell hozzon tőle.
Nem szerettem volna kint maradni egyedül a sötétben ezért bementem vele.
Elsőre nem igazán figyeltem kik ülnek annál az asztalnál ahol megálltunk, majd valaki elkapta a kezem .
Ő volt az. Az a srác. Másodpercekig egymás szemeit bámultuk. Annyira hihetetlennek tűnt az egész . Az ölébe akart húzni, de Denis már indult kifele ezért nekem is mennem kellett .
Gyorsan kihúztam a kezem a kezei közül és elindultam kifele Denis után.
Egész hazaúton róla áradoztam . Denisnek szerintem elege is lett belőle.
Mikor hazaértünk egyből ráírtam Annára hogy elmeséljem neki a történteket.
Anna csak annyit mondott hogy írjak rá. Nem mertem. Részeg is volt a srác és féltem is hogy mi lessz ha ő nem érzi azt amit én.
Ugy döntöttem reggel ráírok .
Már 3:30 körül járhatott az idő amikor mély álomba merűltem .

Se veled sem nélküledWhere stories live. Discover now