Június.24
Már több mint egy hónapja tartottuk a kapcsolatot. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Az ő üzeneteire ébredtem és aludtam el.
Péntek este összeültünk a bárban.
Mondtam hogy jöjjön ő is.
Ellenkezett. Azt mondta nem jön.
Mivel nagyon nagy haverok voltak egy sráccal( Kristóffal) a csapatból,ezért mondtam Kristófnak hogy hívja ő is.
Nem gondoltam hogy jönni fog.
De jött.
Kihozott egy széket és mellém ült.
Már akkor csodálkozott mindenki ,hogy még is honnan ismerjük egymást , hiszen ő 26 èn 15.
Nagyjából 11:00 óra körül járhatott már az idő.
Nagyon sokat nevettünk. Annyira jól éreztem mellette magam. Elbecézett kis hisztisnek és én őt Tatának.
Lehet gyerekes de akkor ez bárminél többet jelentett.
Elindultam haza. Hirtelen csörgött a telefonom.Ő hívott.
Szólt hogy ne menjek nagyon messzire, várjam meg őt mert nem szeretné ha egyedűl mászkálnék a sötétben.
Már 12:40 volt mikor hazaértünk.
Lent a blokk előtt még beszélgettünk több mint egy órát. Nagyon sok új dolgot tudtunk meg egymásról. Úgy jó értelemben mint rossz .
Mikor mondtam hogy mostmár fázom és fáradt is vagyok ezért felmegyek ,szorosan magához húzott és megölelt majd a homlokomra egy puszit nyomott.
Annyira élveztem az egész helyzetet .
Ennyi épp elég volt ahhoz hogy beleszeressek .
YOU ARE READING
Se veled sem nélküled
Non-FictionMárcius.15 Csak egy reggeli kávézásnak indúlt, majd megláttam őt. Attól kezdve teljesen megfordúlt a világ körülöttem.