Aşkım benim sen şu an uyuyorsun yani en azından ben öyle biliyorum. Sana aşkımı nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Çok ama çok çaresizim. Bildigim tek şey bu kalbin gerçekten sadece sana attığı. Doğrudur dil yalan söyler ama kalp ve gözler asla.
-Beni afferder misin? Bakar mısın yüzüme, güvenir misin yeniden? (Rafet El Roman- Beni affeder misin)-.
Sevgilim beni affet. Yapamıyorum sensiz olmuyor. Nefes almak var ya hani çok basit bir iş olarak gördüğümüz işte o bana o kadar zor geliyor ki anlatamam. Gözlerim doluyor ama korkudan ağlayamıyorum. Çünkü sen kadınların hep işlerini ağlayarak başa attıklarını düşünüyorsun. Belki de haklı olabilirsin. İşte o yüzden ne kadar duygusal olursam olayım elimden geldiğince ağlamamaya çalışıyorum. Şimdi bu da ne kadar umrunda bilmiyorum ama olsun söylemek istedim. Ya bak yine aynı şeyi söylemek istiyorum. Seni seviyorum Yunus'um. Yeminle sen benim her şeyim olmuşsun. Hangi ara bağlandım ben sana bu kadar bilmiyorum. Biliyorum şimdi diyosun ki sende neyi biliyorsun ki? Haklısın senin gittiğin günden beridir o bilen Mehtap yok. Meğer bilmemin sebebi de senmişsin. Sen benim her şeyim oldun diye boşuna demiyorum ya ben. Kimi zaman ağzımdan çıkan kelimeler kimi zaman beynim ama çoğu zaman hatta her zaman kalbim. Seni seviyorum Yunus'um. Birden çıktın karşıma birden her şeyim oldun.
-Yeni tanıştık belkide ama kimbilir belkide hep vardın eşlik ediyordun sessiz ve sinsice (hepsi-yalnızlığım)-.
Seni seviyorum Yunus'um. Yemin ederim seviyorum. Sen benim bitanemsin. Sen benim bugünümsün yarınımsın vazgeçilmezimsin. Senin için her şeye varım ben. Senin mutluğun için de her şeye yine varım. Sana bugün de dediğim gibi benim yaşamım senin mutluluğuna bağlı. Çünkü sen mutlu oldukça ben senin mutluluğunun içine bir hayat kurup , öyle yaşıyorum. Seni seviyorum Yunus'um. İyi geceler , tatlı rüyalar bitanem. Az yana kayda bizde uyuyalım demi ama.(Şu an ki mutluluğumda senin için bir şeyler yapıyor olmamdan kaynaklanıyor mutluluk kaynağımsın benim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öküz aşkım Yunus beni affet
RandomBuraya canımdan çok sevdiğim aşkım Yunus a söylemek istediklerimi yazmak istiyorum. Açıkcası kitap nasıl yazılır bilmem ama aşkımdan aldığım ilhamla güçle yazmaya çalışacağım. Normalde ajandamıza içimden geçenleri yazarım ama artık buraya yazma kara...