Hak ediyorum

107 3 0
                                    

Seni merak ediyorum. Seni özlüyorum. Senden haberim olsun istiyorum ama hiçbir şekilde bunları yapamıyorum gibi. Moralin bozuk yanında olmak istiyorum. Elini tutup sana destek olmak istiyorum ama müsade eden yok. Her seferinde sana kendimi affettirebilmek için bir şeyler düşünmeye çalışıyorum ama sen beni tanımıyormuş gibi davranınca hiçbir şey yapamıyorum artık. Evet Allah kahretsin ki haksızım ve bunu söylemem hiçbir şeyi düzeltmiyor. Evet bunları hak ediyorum.Ama yemin ederim ki seni seviyorum. Sen bana bu şekilde davranınca benim canım sıkılıyor. Üzülüyorum içimdeki umut gitgide azalıyor. Bazen içimden inceldiği yerden kopsun demek istiyorum ama bir kalp var ki bende seni deliler gibi seven işte bu ona müsade etmiyor. Yalnız herkes gibi bende yere kadar dayanabilirim ve benim gücüm azalıyor. Çünkü ben senden güç alıyorum ama sen böyle yapınca gücüm falan kalmıyor. Şimdi diyosun ki ben ne yapıyorum ki? Haklısın ben seni haksız çıkarmaya çalışmıyorum yanlış anlama ama birden bana ters davranınca kaldıramıyorum zoruma gidiyor. Bugün beni aradın dünyalar benim oldu ama misafirlikte olduğum için açamadım. Bunun için senden defalarca kez özür diliyorum. Mesaj atacaktım ama iki tane kız hep yanımdaydı fotoğraflarıma bakıyorlardı. Iki kız dediğimde ikiside benden büyük o yüzden bir şey yapamıyordum. Çünkü hemen bir şey anladıklarında dedikodu pozisyonu alıyorlar. Eve gelmek istedim ama anneleri kal birlikte biraz gezelim sonra git dedi bir sey diyemedim. Şimdi sakın bunları niye bana anlatıyorsun deme çünkü bunları sana anlatmak geliyor içimden. İster beni dinlersin ister defol dersin bu da sana kalmış ama sen ne dersen de yine de ben anlatacağım. Ne olur beni bırakma ben sensiz nefes alamıyorum gerçekten sensizken nefes almak yok bana. Beni bırakma. Bize kıyma.

-Kimsenin inanarak kapılacağı bir aşk yokken sen nerden çıktın. Duyduğum iki sözün biri yalanken seni kim böyle sakladı. Anlamadım daha önce nelere yıprandığını sorun bende mi anlamadım. Biz bu aşkla göklere duyulmamış düşlere kirlenmemiş hayallere uçacaktık.(yalın-ben bilmem)

Sana artık ne diyeceğimi bende bilmiyorum ama seni seviyorum yemin ederim seviyorum artık inanıp inanmamak sana kalmış. Sana da dediğim gibi benim hayatımda sana her zaman bir yer var. Hayatımın kapıları senin için ardına kadar açık. İster bir bakıp çıkarsın ister içeri girip hayatımın anlamı olursun. Ama seni seviyorum unutma sakın.
Son olarakta bana dinle dediğin şarkıyı yazmak istiyorum bitanem.

-Yaktığım sönmedi hala kimseyi sevmiyorum. Beni sana kaptır belli değil mi? Sebebi bilemiyorum aklımda bir tek sen varsın. Ben senden istediğimi kimseye diyemiyorum. Yılmadan sormadan seveceğim seni sadem. Gönlüme sarmadan ya buna var mı müsaden? Hiç durmadan yorulmadan seni bekleyeceğim zaten. Evime düşen bir kaç saç teli olmadan buna var mı müsaden?(soner Sarıkabadayı- sadem)

"SENİ SEVIYORUM YUNUS'UM"

öküz aşkım Yunus beni affetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin