Aşkımı uyuyor sanıyordum ama uyumuyormuş. Utanmadan bir de beni kandırıyor. Ama canı sağolsun o benim bitanem. Allah'ım korusun onu. Çok seviyorum ya. Bir gülüşü için canımı veririm. Bu kadar sevdiğimi bende bilmiyordum ama bu kadar çok sevdiğimi fark ettim artık. Ölürüm ben ona. Allah ' ım benim ömrümden alıp ona versin. Bir hareketleri var görmeniz lazım. O kadar tatlı ki anlatamam. Kalbi kocaman Yunus'umun. Onu çok ama çok seviyorum. O benimle ya artık benden mutlusu yok. Mesaj attım okusun bu metni diye. Uyumamış bitanem. Hemen okudu sonra anlayabildiğim kadarıyla çok mutlu oldu. O böyle mutlu olunca dünyalar benim oluyor. Sonrası işte iki saattir 32 diş sırıtıyorum. Ona böyle süprizler yapmak istiyorum hep ama ayıptır söylemesi kendisi biraz odundur. Hep aklıma bir şeyler gelir onu mutlu edebileceğim. Sonra ordan öyle bir sey yapar veya söyler yapasım kaçar. Her neyse dua ediyorum da beni affetsin. Çok çok büyük bir eşşeklik yaptım. Umarım hiçbir şey için de geç değildir. Ama ben onun için her daim hazırım. Ya valla cok cok tatlı. Ben çok çok seviyorum öküzümü. Öküz bu ya sevilmez mi? Sevilir tabiki de zaten etrafımız öküz sevenlerle dolu. Ama benim öküzüm çok tatlı ya. Kalbim onunlayken bir farklı atıyor. Ama bugün onu güldürebildiğim için feci mutluyum. Hatta bu mutluluk bana fazla gelmiş kafa yapmış. Sen ne düşünüyorsun bu konu da sevdigim? Sanırsam hepimiz hem fikiriz. Ne güzel yaşamak seninleyken.
-Sen beni çok seviyorsun gözlerinden okunuyor. Başıma gelse kötü bir sey elin ayağına dolanıyor. Yatıp kalkıp dua ediyorum iyi ki sana rastlamışım. Senden fazla seven biri var mı olamaz ki inanmamışım.(Gülşah Tütüncü- dua ediyorum)
Aşkım bilir şarkı dinlemeyi çok severim ve hep şarkılardan kendime pay çıkarırım. Sanki bütün dinlediğim şarkılar bize özel yazılmış gibi. Ama zamanla belki aşkım yine ilham kaynağım olur bir şarkı yazarım. Çok mu hayal kurdum yoksa... Bence iyi ya böyle aşkım varya içinde iyi her türlü bana. Ya ben manyak çocuğu çok seviyorum. Ben ona diyorum aklıma girme artık diye ama yine giriyor. Gerçi kalbime girdikten sonra aklıma girmiş çok mu ? Bencede değil. Aşkım seviyorum seni. Seninle daha bir çok sey yaşayacaz Allah'ım ömür verdikçe. Seninle baya bir gerçekleştirmemiz gereken hayal var. Ben sana demiştim aşkım artık bir kere sen kaşındın başının belasıyım kabul etsende etmesende.
- Soracaklar neden diye onca güzel içinden neden sen diye bilmiyorlar zaafımsın. (Murat YÜRÜK- zaafımsın) Aşk gönlüme senle dolsun. Olacaklarım seninle olsun. Koca bir sevda küçük bir kalp sana kabul et hediyem olsun.
Kabul et sana hediyem olsun bitanemmmmmmm <3 :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öküz aşkım Yunus beni affet
RandomBuraya canımdan çok sevdiğim aşkım Yunus a söylemek istediklerimi yazmak istiyorum. Açıkcası kitap nasıl yazılır bilmem ama aşkımdan aldığım ilhamla güçle yazmaya çalışacağım. Normalde ajandamıza içimden geçenleri yazarım ama artık buraya yazma kara...