-Nasıl sevmişiz öyle kanattık sonunda. Nasıl beğendiniz biraz hak ettiniz galiba. Şimdi sen gidince peki çaresiz kalır mı melekler? Kırılırsak dökülürsek gelirler mi bir araya? Şimdi kendi kendime bir kentin yollarında yürürüm hemde keyifsiz. Elimde az biraz düşüncesiz bir fırtına dönersek kaybederiz.( Piiz-fırtınam)
Bu bölüme çok sevdiğim şarkılarımdan biriyle başlamak istedim. Yine senli sensiz karışık bir güne başlıyorum. Yine de içinde sen olduğun için mutluyum. Bu kalp alışmış ya bir kere sana. Senden mesaj gelmeyince, arama gelmeyince üzülüyor hemen. Ben ise bu duruma alıştırmaya çalışıyorum kalbimi. Kalp bu işte söz geçiremiyorsun ki. Zor da olsa artık bu duruma da alışıyorsun. Kendi kendini avutmayıda unutmuyorsun tabi. Sırf sana ulaşmak istemediği olasılığını düşünmemek için. Öyle ya da böyle sonuç değişmiyor. Yine özlüyorsun, yine üzülüyorsun. Az önce aradı konuştum o güzel sesini duydum ya şu an kendimdeyim. Sesi bana terapi gibi kendimi iyi hissetmemi sağlıyor. Yine de beni o güzel sesinden mahrum bırakmadığın için teşekkür ederim bitanem. Okuyucu arkadaşlardan biride ona "mehtap seni çok seviyor hülooo" yazmış. O kişi kim bilmiyorum ama ona çok çok teşekkür ederim:) Beni bu zamanımda yalnız bırakmayıp destek olduğu için. Seninle irtibata geçeceğim:) Nerde kalmıştık hatırlamıyorum ama hala özlüyorum. Nasıl bir şeyse bazen bir gülüşünü görmek bir ömür yetiyor, bazense yeni konuşmamıza rağmen özlüyorum. İçinizde de böyle sevenler, böyle hissedenler, böyle sevenler vardır eminim. Sevmek insanın doğasında var olan çok güzel bir duygu. Bende bu duyguyu seninle yaşamayı seviyorum. Sen ne düşünüyorsun bilmiyorum. Ama bende böyle. Mutluyum ben seninle, yaşıyorum ben seninle, kalbim çok güzel atıyor seninle yani ben ve kalbim mutluyuz seninle. Mutluluktan Ayşe Hatun Önal ' ın güm güm şarkısını dinliyorum. Duygularım da kafayı yemiş. Bölüme piiz fırtına' yla başlamamı , Ayşe Hatun Önal güm güm'le bitirmemi sağlıyor. Duygularımı da bu denli kısa devre yaptıran da sensin. Manyak aşkım benim.
"UNUTMA KALBİMDEN GEÇİRİYORUM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öküz aşkım Yunus beni affet
RandomBuraya canımdan çok sevdiğim aşkım Yunus a söylemek istediklerimi yazmak istiyorum. Açıkcası kitap nasıl yazılır bilmem ama aşkımdan aldığım ilhamla güçle yazmaya çalışacağım. Normalde ajandamıza içimden geçenleri yazarım ama artık buraya yazma kara...