2. BÖLÜM

58 11 10
                                    


Selam su kurbağaları 2. Bölüm sizlerle iyi okumalar diler kaçarım:)

Yaser odaya girdi. Elindeki poşeti masaya bıraktı montunu çıkarırken sırıtıyodu. Acaba o poşette ne vardı? Sanırım teyzeme benzedim biraz?
Merak konusunda tabikide.

Yatağına oturdu ellerini birleştirip başını eğdi. Derin bir nefes verip ela belalarını bana dikti ve aynen şunu dedi.

"Senin için yapacağım bir şey varmı Darla?"

Bir tık süzüldüm yatakta içime çöktüm sanırım görmüştü. Ama pek belli etmemeye çalışıyordu. Belliydi ama belli oluyordu. Malesef.

Ela belaları bendeyken "Darla utanıcak birşey yok bunda. Benim kardeşimde aynı duruma düşüyor. Ve utanmanızı gerektirecek hiçbir şey yok. Senin için yapabileceğim bir şey varmı?" dedi.

Siiii gerçekten siii anlamıştı. Bana utanma dedikçe ben utanıyordum. Elimde değildi.

"Aa yok teşekkür ederim çok incesin." dedim. Kibar gözükmeye çalışarak çünkü en sağlamından bir adet ağrısı çekiyordum yüzüm ekşidi.

Anlamış olmalıki bi anda yerinden kalkıp iyi misin dedi.

Bende yüzümü daha çok buruşturup. "Klasik ağrı şimdi geçer ilaç içtim." dedim.

"Masaj yapmamı istemisin?" dedi o anki acıyla kafa salladım. Yanıma oturdu. Karnımı ovaladı,sırtımı sıvazladı. Ben adeta mayışıp kaldım yanında.

Sabah slm cnm ler uyanma vakti wow alarmıyla uyanıp sıçradım yattığım yerden. Yaser alarmı kapattı kapatmasına ama. Bi dakika ya ben niye bunun koynunda uyuya kalmıştım? niye aynı yatakta yatıyorduk biz? Ardı gelmeyen sorular aklıma doluyordu.

Yaser bir anda bana döndü yaptıklarımdan pişman değilim aklım hala yapamadıklarımda bakışı attı.

"karnının ağrısı geçtimi?" dedi. Bi anda ona döndüm.

"Senin ne işin var benim yanımda ben seni tanımıyorum bile sen kimsin? "diye bağırdım haklı olarak.

Bi anda geri çekildi." Be-ben çok özür dilerim. Sen dün gece karnım ağrıyo diyince bende masaj yapmak için yanına gelmiştim. Uyuyakalmışım." derken çok masum çok pişman bakıyordu bana.

Ben hiç bir şey demedim. Kıyafetlerimi değiştirmek için banyoya ilerledim. Üstümü değiştirdikten sonra banyodan çıkmak için kapıyı araladığımda. Odada gözükmüyordu. Çıkmış olmalıydı.

OKULUN İLK GÜNÜ.

Ortalıkta çok kişi yoktu. Var olan kişiler.

Kendini keko sanan gurup

Kendini aşko kuşko sana gurup

Pick me girl kızlar

Ve gereksizce durgun insanlar vardı.

Bu hoşuma gitmedi. Çok itici insanlar vardı.

Ders başladı. Yaserle aynı sınıfta değildik. Bu sabahın şokunu daha atlatamamışken Bülent Ersoy misali bir kadın girdi. Evet biraz ürktüm. Kadının topuz Allah katında. Makyajdan zaten bahsetmiyorum. Makyaja ilk başlamış gibi. Bir hali vardı kadının. Evet bu matematik hocasıymış. Kendini şöyle tanıttı;

Selam çocuklar ben yeni mat öğretmeniniz kısaltmaları ve makyajı severim dedi bu kadar he bide adını söyledi. Nuraymış adı.

1.mat ne ya bu nasıl bir öğretmen?

2.makyajı sevdiğini söylemesine gerek yoktu bariz belliydi.

Teşekkürler.

Hocaya sırnaşmaya çalışan birsürü kız hepside pickme girl.

İlk ders bitti. Kantine indiğimde Yaser bir masada oturuyordu. Tek başına. Ondan uzak yere oturdum. Mümkün mertebede ondan uzak durmaya çalışıyordum. Ama Yaser bunu istemiyor olmalıki sürekli bana bakıyordu. Göz ucuyla baktım. Elini yanağına koymuş bana bakıyordu. Ondan uzak durmam bir işe yaramıyordu. Çünkü bana bakması beni rahatsız ediyordu ve bu resmen  göz taciziydi.

Yaserden rahatsız olurken yanıma bir kız oturdu. Sapsarı saçlar ve bebek gibi bir yüz.

Konuşmaya şöyle başladı;

"Rahatsız oldun dimi?"

"Kimden? " dedim.

Kafasıyla Yaseri işaret etti. "çocuktan, sana bakıp duruyor. Rahatsız olmalısınki sürekli gözlerini kaçırıyorsun başını çeviriyorsun." dedi. Pardon acaba fal falan bakıyomusunuz?

"yani biraz"dedim.

" Bu arada benim adım Duru. Bi anda gelince kendimi tanıtma vakti bulamadım. Kusura bakma. "

" Aa yok ne kusuru bende Darla "

Duruyla sohbete daldım gittim. Duru çok samimi bir kızdı. Avukat olmak istiyormuş. Bencede olmalı kadın haklarına vb. şeylere o kadar önem veriyorki hatta bunun yüzünden polislik bile olmuş. Duruyla konuşurken istemsizce gözlerim Yasere gidiyordu.

Telefonu çaldı. Bir anda ayağa kalktı ve hızla kantinden çıktı acaba ne olmuştu?
Kim aramıştı onu?

Duru anlamış olmalıki "İstersen öğrene bilirim." dedi.

"Aa yok teşekkür ederim. Onun hakkında hiçbirşey öğrenmiyim mümkünse" dedim. Ama işte kalbim öyle demiyordu. Ben niye yaser hakkında birşeyler öğrenmeye çalışıyordum? Diye düşünürken ders zili çaldı.

Okul çıkışı...

Okuldan çıkmış gidiyordum muhteşem enerjisiyle Duru yanımda belirdi.

"Nabersin"

"İyi yurda gidiyorum sen?"

"Bende"

Duruyla ilerlerken yurdun önüne gelmiş bulunuyorduk. Biraz daha konuşup odaya ilerliyordumki durdum.

"Duru benimle mi kalıcaksın?"

"yooo odama gidiyorum" dedi ve karşımdaki odaya geçti. Durunun karşı odamda kalması iyi oldu. Başıma birşey geldiğinde beni korurdu. Beni koruyacak tek kişi oydu.

Odaya girdim kapıyı kapatıp yaslandım bir oh çektim. Üstümü değiştirmek için dolabın kapağını açtım. Karşımda Bi kağıt duruyordu. Üstünde şöyle yazıyordu;

1 haftalığına memlekete gitmek zorunda kaldım babaannem vefat etmiş. Beni merak etme olurmu gecede üztünü açma. :)

~Yaser~

1. Ben neden seni merak edeceğim? (ediyorum)

2. Sanane lan su aygırı ister üstüm açık uyurum ister uyumam sen niye beni düşünüyorsun? (düşünmesini istiyorum)

Diye haykırırken yatağıma doğru ilerledim. Ve gördüğüm manzara karşısında ufak bir şoka uğradım sözümü geri alıyorum ufak değil duble mega big boy şoka uğradım.

Evet su kaplumbağalarım 2. Bölüm biraz geç geldi ama geldi. 8. Sınıfa geçtiğim için bölümler daha az ve uzun süre gelmeyebilir ya da bölümler kısa olur hergün bir tane atarım sizce hangisi?

He bide bu bölümdeki favori karakteriniz hangisiydi?

YILDIZA BASMAYI UNUTMAYINNN⭐

⭐YILDIZA BASMAYI UNUTMAYINNN⭐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KASABAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin