Selam su kurbağaları. Artık çok fazla aktif olamayacağım çünkü malum lgs var ama atarsamda az ve uzun bölüm atarım. İyi okumalar
EN SON FAVORİ KARAKTERİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYIN!!!
Yatağımın üzerindeki şeyin bana ait olduğuna kanaat getirdikten sonra yatağa oturdum. Kutunun üstünde Darla ya yazıyordu. Bana kim ne göndermiş diye düşünecekken aklıma geldi malum kişi.
Kutuyu açtığımda içinden bir kelebek uçtu. Karşılaştığım manzara mükemmeldi.
Bir adet Pandora kutusu
İçinde birsürü çikolata olan bir kutuya benzer bişey.
Ve birde yanında gül buketi vardı.
Buketin not kısmında beni merak etme edersende burdan yaz diye yazmış. Ve bir telefon numarası.
1. Tekrar söylüyorum. Ben seni niye merak ediyim.
2. Bana kimse Pandora almamıştı.
3. Niye hayatımda ilk defa o bana Pandora almıştı.
Diye sorgularken Pandora kutusuna yöneliyordumki kapı çaldı. Kapıyı açmak için yataktan kalktım kapıyı açtım karşımdaki kişi Duruydu.
"Selam ya oda arkadaşım beni terk etti bu günlük kimse yoksa yanında senle kalabilir miyim Darla?"
"Aa ne demek tabiki zaten oda arkadaşımda memlekete gitti."
"iyi o zaman."
Diyerek odaya girdi. Yatağa oturdu."
"Aa o kutu ne?"
"oda arkadaşım göndermiş"
"Hm anladım. Oda arkadaşın kısacası sana teklif etmiş. İşte bütün erkeklerin özeti."
"N-ne ne alaka sadece hediye göndermiş bu çıkma teklifi sayılmaz."
"tamam işte çıkma teklifi her an gelebilir hazırlan diyo. Anlasana. Bu arada kim gönderdi?"
"Yaser oda arkadaşım. Ama o niyetle gönderdiğini düşünmüyorum."
B12 eksikliği olduğundan tekrar sormuştu.
Sonra ben kutuyu alıp açtım ve karşıma çıkan manzarayla şoka girdim.
Karşıma çıkan manzara tam olarak şuydu;
*****************Ortam çok gergindi ve sesiz. Amcam ve babam ifadesizce tabutun içindeki babaanneme bakıyor., Dedem içine içine ağlamaya çalışıyor ama yapamıyor. Çünkü yaşları yüzüne doğru süzülüyor ve içli içli ağlıyor.
Ben ise sadece gözlerim dolu bir şekilde tabutun içindeki babaanneme bakıyorum. Babam ve amcamdan geçmiş bi genetik olsa gerek ben böyle yerlerde ağlayamıyordum. Babam ve amcamda TSK ciddiyeti vardı.
Çünkü benim babam TSK da askerdi benimde onun şanını korumam gerekiyor benimde asker olmam lazım. Diye düşünürken babaannem bana şunu söylemişti; Eğer sende asker olursan sana hakkımı helal etmem sana yedirdiğim ekmek haram zıkkım olsun yaşamayasın demişti.
E mecbur bende olamazdım. O kadar haram, zıkım edince bende olamadım aslında babam da demişti;sen asker olacaksın evladım. Babaannenin sözüne bakma bana ve amcanlarada öyle demişti. Ama bak bi şehit oğlu bi tane kıdemli üsteğmen, bi tanede yüzbaşı oğlu var ilerde gurur duydu demişti. Ama ben çoktan vaz geçip tıp bölümünü kazanmıştım. Cenaze bitti babaannemi gömdüler. Babam ve amcamın birbirine sarılarak ağladığını gördüğümde tüylerim diken diken olmuştu ama ölüm bu önüne geçemezsin. Hani derlerya ölenle ölünmez diye sizce doğrumuydu. Herkes gittikten sonra babam ve amcam mezarın başında durmuşlardı. Ben ise dedemi hastaneye götürmüştüm çünkü dedem baygınlık geçirmişti bi serum takıp postaladılar bizi eve girdiğimde babaannemin yüzüme vuran o kokusu ciğerlerimi şenlendirdi ama keşke onuda görüp gözlerimi şenlendirseydim. Dedemi yatırdım yatağına hergün birlikte girdikleri birlikte yattıkları bu yatakta artık tek başına yatıyordu hemde gözleri dolu bir şekilde.
Balkona çıktım oturup telefomu elime aldım.
WhatsApp 10 sohbet 130 okunmamış mesaj
Bu kadar şey 3 günde nasıl gelmişti? Mesajların birine bile girmeyip instagrama daldım. Belki ondan mesaj gelir diye ama nerde... Babamlar geldi oturduk ağladık, güldük, babannemin sözlerini söyleyip bir daha ağladık ama hep ağladık.
Babam bana döndü.
- Deden yattı mı oğlum? Hastaneye götürdünmü onu?
-yattı baba. Hastaneye götürdüm sarı seron takıp yoladılar.
O sıradaamcam halının desenini incelemeyi bırakıp yanımdaki koltuğa oturup. Şöyle dedi.
- sana taktırmadı mı sende geleceğin bir doktoru değilmisin?
Derin bir nefes verip.
-Dedemin gözünde büyümemişim, damarını patlatırmışım, yanlış ilacı verip ölmesine sebep olurmuşum.
Amcam ufak bi kahkaha atıp babama baktı.
-Bizede öyle demişti hatırlıyor musun? Siz daha büyümediniz
benim gözümde hedefi yanlış alır Türkiyeyi bombalarsınız demişti.Babam bıyık altından güldü. Daha doğrusu gülmeye çalıştı.
Aradan 5 dk geçti ve sülaleyi cenazeyi bile birbirine katan yengem geldi.
-Oooo gençler nabersiniz ya. Bana bakın ben şu miras işini çok geç olmadan konuşalım istiyorum. Size neresi düşüyodu? Şu dokuz oluğun tarafımıydı?
Babam derin bi nefes verdi ve.
-Annemi toprağa vereli 1 saat olmamış sen karşıma geçip diyosunki mirasta, miras sen ne sanıyorsun ya kendini annem ölmüş annem bak susayım susayım diyorum yeter ama sabredemiyorum artık.
Derken babamın sesi dahada yükseldiği sırada amcam önüne geçip babamı tuttu . Çünkü babamın sinirlenince gözü kimseyi görmezdi.
- Lan senin yüzünden karımdan ayrıldım bizi ayırdığın yetmemiş gibi bide kocanla aran bozulunca kardeşimi haksız duruma düşürüp yalanlarınla bak bunu tırnak içinde söylüyorum yalanlarınla. Senin yüzünden babam benim kardeşimi evden attı. 1 yıl sonra kardeşim şehit düştü. Senin hiçmi insafın yok ya? Belkide benim anam kahrından öldü sen bide geçmiş karşıma miras konuşalım diyorsun.
İstemiyorum yer mer hepsini al başına çal tamam mı?
Amcam babamın yanından ayrılıp benim yanıma geldiği sırada benim çoktan gözlerim dolmuştu.
- Ne ne nasıl nasıl yani baba siz annemle bu kadın yüzündenmi ayrıldınız...
Evettt bu bölüm bu kadardı. Sınav haftası başlıyo malum sınavlarda zor olacak bu yüzden bölüm atamaya bilirim. (LÜTFEN BANA SÖVMEYİN💋)
FAVORİ KARAKTERİNİZİ YAZMAYI UNUTMAYINI
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASABA
Teen FictionDarlanın aile evinden uzaklaşıp. Ankaraya gitmesi ve orada tanıştığı arkadaşlar, hocalar ve tabiiki aşklar🥰