Slm su kurbağalarım sizi şaşırtıp erken ve uzun bölüm atıyorum😂 Bu bölümdeki fav karakterinizi ve hareketini yazmayı unutmayın. İyi okumalar💋🌸
(3 ay sonra)
Sabah gözümü açtığımda karşı yatakta uyuyan bir adet yaser gördüm. Yorgun, bitkin, usanmış.
Yaserin telefonu çaldı komidinin üstünde olduğu için arayan gözüküyordu. Ve zaten telefon arayanı kendi söylüyordu. Siri şöyle dedi.
AMİP arıyor. AMİP arıyor.
Ne? Amipmi arıyor şaka gibi. Birini telefonuna amip diye kaydetmişti.
Acaba kimdi bu şanssız kişi çünkü amip tek hücreli canlı demekti.
Yaser biraz kıpırdadıktan sonra telefonunu alıp açtı.
- "Efendim. Ya kero ben sana kaç kere dedim beni saat 11 i geçmeden arama diye. Hadi ne söyleyeceksen çabuk söyle sonra zıbarcam. Lan oğlum söylesene bak bağırtma beni bütün yurt ayağa kalktı çabuk. Hehe tamam bakarız. Ne şimdimi? Lan oğlum bi hafta sonu uyuyayım ya yeter ya valla yeter tamam kapat amip seni."
" Günaydın. Seni uyandırdığım için özür dilerim. Sana özür mayetinde bi kahvaltı ısmarlayabilirim. "
Bocalayarak yüzüne baktığım sırada.
" Tabikide istersen. "
" he yok teşekkür ederim ben zaten uyanmıştım. "
" peki sen bilirsin"
Yaser söylene söylene tuvalete gitti ve bir şarkı mırıldanıyordu.
"Sadece bir tık yaklaşsan yanıma bir tık bir tık bir tık, sen diye kalbimin atışına bir tık bıraksan kendini akışıma bir tık tadından yenmez aşkıma bir tık bir tık NE KAÇIRDIĞINI BİLSEN ÖLÜRDÜN ATEŞE YALIN AYAK YÜRÜRDÜN."
Dediği sırada üstüme alınmak istemesemde alındım çünkü odada birtek ben vardım. Üstüne alınması gereken varsa o kişi bendim. Hiçbir şey söylemedim sustum kaldım yüzümün kızardığını hissediyordum. O sırada Yaser odadan çıktığı sırada bi şarkı daha mırıldandı;
BAY BAY BEBEK...
Ne banamı demişti. Sen kimsin amk bana niye bebek diyon.
*************
"Güzelim sakin ol biliyorum biraz sıkıldın ama yaseri aradım. Gelecek."
"sıkılmak ne kelime patladım yemin ederim."
"Tamam güzelim dayan."
Yaser uzaktan geliyordu.
"ooo bro sonunda gelebildin biraz daha geç gelseydin meyvelerimizi toplayacaktın."
Yaser keloğlan gülüşü yaptı.
Puhahahaah"kumacığım biraz daha geç gelseydin saatlerce uğraştığım makyajım heba olacaktı."
Yaser ufak bir sırıtmayla Azraya sarıldı.
"hoşgeldiniz. Nasılsınız?"
Azra "idare eder." dedi.
Keremde bir anda.
"evlenecek kadar iyiyiz."
Azra utanarak yüzünü kapatı. Keremse saçına bir buse kondurdu ve ardından içine çekti. Yasere döndü.
"Bugünün anlam ve önemine gelirsek. Sendeyiz bro."
"size odamın yanında bir oda ayarladım orada kalacaksınız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASABA
Teen FictionDarlanın aile evinden uzaklaşıp. Ankaraya gitmesi ve orada tanıştığı arkadaşlar, hocalar ve tabiiki aşklar🥰