-כבר עבר שבוע מאז שאיאקה ונאבי עברו לגור יחד עם הבנים-
נקודת מבט כללית:
*השעה הייתה 6:00 בבוקר*
״כולם לקום עכשיו! בעוד כשעה יוצאים להקלטות כולם לקום!!״ צ׳אן צעק
איאקה התעוררה וראתה שנאבי עדין ישנה ״נאבי קומי צריך להתארגן״
״מ-מ~ עוד חמש דקות אמא״ אמרה נאבי בישנוניות וחזרה לישון
לאחר כמה נסיונות כושלים איאקה התייאשה ״אין בעיה את לא קמה? נצטרך להשתמש בתותחים הכבדים״ ״צאן אופ-״איאקה באה לומר והרגישה יד חוסמת לה את הפה ״קמתי!!! קמתייי אין צורך לקרוא לצאן אופה״ אמרה נאבי בעייפות .
-לאחר שהם הקליטו שני שירים הם הלכו לסטודיו ושם הם התאמנו במשך שתיים עשרה שעות-
״וואה זה היה יום קשוחחחחח״ אמר צ'אנגבין ברגע שנכנס לבית
״ראשון במקלחת!!״ צרח צ׳אנגבין ורץ לחדר שלו ושל סונגמין ״היית מת!״ צרח סונגמין ורץ אחריו ״טוב חברים לכו לנוח מגיע לכם את זה״ אמר צ׳אן לכולם.
נאבי הייתה לבדה בחדר בזמן שאיאקה שיחקה עם צ׳אן ופיליקס אונו (משחק קלפים) לפתע נאבי שמעה דפיקה על הדלת ״כן מי זה?״ שאלה נאבי ופתחה את הדלת , בדלת עמדו לינו וסונגמין.
נאבי הסתכלה עליהם בפליאה ״כן מה רצונכם?״
״משעמם לנו רוצה לעזור לנו להציק לכולם?" שאלו השניים וחייכו חיוך ערמומי ״שאני אסרב??? בואו תיכנסו תרגישו בנוח״ הם התלחששו בינהם והגו תוכנית גאונית.
-בנתיים בחדר של פיליקס-
״אוף זאת הפעם החמישית שאתה מנצח פיליקס״ אמרה איאקה ביאוש
״ברור כי אני המלךךך חהחהחה״ אמר פיליקס בגאווה ״ רוצים עוד משחק?????״ שאל פיליקס במרץ, באנגצ׳אן ואיאקה הסתכלו אחד על השני ביאוש וזרמו איתו למרות שלא היה להם כוח אליו.
״ששש אופה תהיה בשקט אתה תהרוס הכל״ לחשה נאבי לסוג מין כאשר היא לינו וסונגמין עמדו מחוץ לחדר של פיליקס , נאבי נכנסה ראשונה בכדי למשוך את תשומת ליבם של באנגצ׳אן, פיליקס ואיאקה ״א-אמ תגידו מישהו ראה את הכובע הורוד שלי הוא נעלם!!!״ אמרה נאבי
איאקה הסתכלה עליה מוזר ״א.ממתי את הולכת עם כובעים ב. ממתי את אוהבת ורוד ?!״ לפתע פיליקס החל לצרוח ״זה קררררררררר!״ קולו של פיליקס נשמע לפתע בכל רחבי הבית כאשר סונגמין שפך לתוך הגב שלו דלי קרח.
נאבי ולינו נחנקו מצחוק, פילקס התעצבן ״בואו הנה!!!!!!!״ השלושה החלו לברוח ״ אעעעעעע אנגרי ברדדדד לברוחחחחח״ צרח סונגמין.
המצב הוא כזה היונג׳ין עומד וצורח לינו רודף אחרי פיליקס עם כף כף אייני מתעד הכל סונגמין נושך לפיליקס את האוזן תוך כדי שפיליקס בא לתת לו אגרוף ,נאבי וצאנגבין מהצד עומדים ומחממים אותם ״יאלה מכות יאלה מכות!״ גיסונג בא עם דלי פופקורן משום מקום ״ מי נגד מי??״ שואל את נאבי. באנגצאן לפתע עמד בין הבנים ואמר ״די תפסיקו עם זה״ הם הסתכלו עליו לרגע ואז התעלמו ממנו והמשיכו, ואז איאקה באה עמדה מול פיליקס התקופפה קצת ואמרה ״אופההההההה~~ דייייי תפסיק עם זההההה זה לא אתההההה״ היא אמרה בקול תינוקי ותפסה לו ביד *לפתע היה שקט מופתי כולם קפאו במקום.
לאחר כמה שניות כולם התחילו להתפקע מצחוק ואז קלטו מה הם עושים - למה יש לי כףכף ביד- חשב לינו -למה אני נושך לפיליקס את האוזן- חשב סונגמין ״טוב ילדים עוד עשר דקות אוכל״
״אופהההה~ רוצה לבוא איתי לאכולללל??״ שאל פיליקס את איאקה וחיכה אותה "בארור מי האני״ הם שילבו ידים והלכו יחד.
YOU ARE READING
S(tupid)KZ 🤓
Adventureנאבי ואיאקה הן חברות טובות שהחליטו ללכת יחד להיות טרייני בJYP בשביל להגשים את חלומן להיות בקבוצה בנות. רק מה שהן לא ידעו זה שהן הולכות להיות חלק מקבוצה יחד עם עוד שמונה בנים!. אזהרה⚠️ *סתימות יתר והמון טימטום!* *הצורה שבה הדמיות בנויות הן כנראה מאוד...