נקודת מבט כללית:
*איאקה ישבה בחדרה ועשתה לייב לפתע היא הסתכלה על הדלת וראתה שלינו עומד שם* ״יא קיוטי מה את עושה ?״ שאל לינו ״אמממ אני בלייב״ אמרה איאקה בחיוך ״אהה מגניב אני מצטרף אליך״ אמר לינו בחיוך ״אין בעיה רק אתה בטוח שאתה רוצה להצטרף ככה״ אמרה איאקה כאשר קלטה שלינו רק עם מגבת שמכסה את פלג גופו התחתון. לינו חייך בערמומיות ״מה רע בזה?״ אמר והחל לצחוק לפתע נפלה לו המגבת, איאקה הייתה בשוק והסתכלה הצידה וצחקה קצת לאחר מכן סגרה את הלייב ״יאאא לינווו ככה אתה מתחיל עם בנות?״ צרח גיסונג כאשר ראה את המתחרש לינו הפך לאדום ורץ לחדר שלו להתלבש.
הוא חזר לחדר של איאקה ונאבי וראה שנאבי גם שם נאבי קלטה. את המתרחש ולפתע קמה ואמרה ״אוי איך אני רעבה ביי״ ורצה מהחדר.
לינו נכנס והתיישב מול איאקה ״מצטער על קודם..״ איאקה חייכה והחלה לצחוק בקול ״על מה אתה מדבר? לא ראיתי כלום״ לינו נאנח בהקלה ״רוצה אממ שנראה ביחד סרט?״ ״כןןןן״ אמרה איאקה בהתלהבות
הם ישבו במיטה של לינו איאקה נחה על החזה של לינו בזמן שהם צפו יחד בסרט ״ אמממ אופה..״ לפתע אמרה איאקה ״כן? מה קרה הכל בסדר?״ שאל לינו בדאגה ועצר את הסרט ״כןכן הכל בסדר פשוט...אממממ אני רעבה״ לינו חייך ומחץ לאיאקה את הפנים ״אייגו כזו מתוקה בואי נלך להכין לך אוכל״ אמר בחיוך ״קדימה תקפצי״ אמר לינו
איאקה חייכה ועלתה על גבו של לינו ״רכבת האוכל יוצאת לדרך״ צעק לינו וצעד למטבח לפתע צאנגבין משום מקום צעק ״אוכל???״ ״תסתום צאנגבין אתה לא איאקה האוכל הוא בשבילה קישטה״ צאנגבין גלגל עיניים והלך. לינו הכין לאיאקה ראמן , איאקה אכלה את הראמן בהנאה ״וואה זה טעים כולכך ״ לינו חייך וליטף לה את הראש.
-בנתיים -
נאבי הייתה משועממת היא הלכה לחדר של היונגין וגיסונג היא הלכה למיטה של היונגין והתיישבה לידו ״שלום״ היונגין הסתכל עליה וצחק ״מה רצונך ילדה״ שאל ״משעמם לי מה אתה עושה???״ ״אני צופה בסרט״
״אפשר להצטרף??״ הוא הנהן היא התיישבה קרוב אליו והניחה עליו ראש הוא כיסה אותה יחד איתו בשמיכה והם צפו בסרט.
-חזרה ללינו ואיאקה-
״אמממ אופה ״ אמרה איאקה ״כן ?״ שאל לינו ״אממ רוצה לבוא איתי אני רוצה ללכת להתאמן קצת״ אמרה איאקה ״בטח בואי נלך להחליף בגדים ניפגש בכניסה בעוד עשר דקות״ איאקה הנהנה והם הלכו כל אחד לחדרו
*כעבור עשר דקות*
הם נפגשו בכניסה לבית והלכו יחד לסטודיו ״ אוקי אני מציע שנתחיל בחימום״ הם עשו חימום במשך חצי שעה ואז התחילו להתאמן לאחר בערך שעתיים הם התעייפו ״וואה את רוקדת ממש טוב גברת״ איאקה חייכה והתנשפה ״בא לך לפתוח לייב״ לינו הנהן ופתח לייב בזמן שאיאקה הלכה להביא להם בקבוקי מים נוספים. הם היו בלייב בערך שעה וחצי הם סגרו את הלייב ולפתע שמעו טלפון מצלצל זה היה הטלפון של לינו ״אוי זה באנגצאן״ אמר לינו ״כן היונג?״שאל לינו ״איפה אתם?״ שאל באנגצאן ״היינו בסטודיו קצת התאמנו ו-״ הוא בא להגיד עוד משהו ואז ראה שאיאקה נרדמה עליו ״היונג אנחנו תכף באים״ הוא ניתק את השיחה והרים את איאקה על גבו הם חזרו הביתה לינו הניח את איאקה על המיטה והעיר אותה בעדינות ״ קיוטי את צריכה להתקלח ואז תחזרי לישון״ איאקה הנהנה בעייפות והלכה להתקלח, לאחר המקלחת היא הלכה לחדר של לינו ״אמממ אפשר לישון איתך היום? נאבי נוחרת״ לינו צחק והנהן ״בטח בואי״ היא נשכבה לידו והם נרדמו יחד.
YOU ARE READING
S(tupid)KZ 🤓
Maceraנאבי ואיאקה הן חברות טובות שהחליטו ללכת יחד להיות טרייני בJYP בשביל להגשים את חלומן להיות בקבוצה בנות. רק מה שהן לא ידעו זה שהן הולכות להיות חלק מקבוצה יחד עם עוד שמונה בנים!. אזהרה⚠️ *סתימות יתר והמון טימטום!* *הצורה שבה הדמיות בנויות הן כנראה מאוד...