Asi vsichni zname Daisy Keech, ne? Fitness influencerku, ktera vypada tak dobre, az se to zda neskutecny.
Ale vite co? Ona ma sice fakt hezkou postavu, ale taky se umi dobre napozovat. A to je ve svete socialnich siti asi to nejdulezitejsi.
Protoze nemuzete pozovat furt.
Ale to, co je na ty fotce, ten okamzik, si muzete upravit, jak moc jen chcete.
A na to je dobry myslet, pokud se svoji postavou nejste spokojeny.
(Jste krasny vsichni btw)
Ze vetsina lidi na sockach to fejkuje. A ze irl vypada jinak.Priznani: ja jak uz nejakym tim rokem delam tu grafiku, tak vim, ze bych byla schopna udelat ze sebe totalni bohyni pomoci grafickejch udelatek. Ale to by mi jen snizilo moje uz tak dost nizky sebevedomi. A navic bych byla #deepfake a ja jsem radsi #real, takze to nedelam.
No takze. Co asi tak ji Daisy k snidani?
Vychazim z jednoho z jejich ,,what I eat in a day".Mela parky, platecky syra, bio kecup a ovoce.
Ja mela vlocky s cokokoladou. A nevyznam se v kaloriich atd., takze to nemuzu uplne porovnat, ale k parkum patri proste pecivo, ktery tam ona nemela.K svace ma proteinovej neco - ja jsem mela housku se syrem a salatem. A kolac, co mi pak ale snedl spoluzak.
K obedu ma zeleninovou polivku s kuretem. Nase skolni jidelna uvarila super hrachovou kasi, kterou hodnotim tak 3,5/10 (body za chleba a za snahu).
Ke svace ma dalsi proteiny - ja mela sojovej suk. Takovej suchej. Hm.
Pak jsem mela mangovou zmrzlinu a domaci susenku. 10/10
K vece ma nejaky bio kureci nugetky, ja budu mit hranolky s vajickem (#nedelniobedvestredukveceri).
A tedkon ta k-pop challenge
Chlapecka skupina?
EPIK HIGH AZ NADOSMRTI
Pomer divcich a chlapeckych skupin v mejch oblibenejch songach na spotify je dost nevyrovnanej