Hehe, vcera jsem to nezvladla vydat, bo jsem byla hrozne nastvana na jednu frajerku (Elis vi xd).
(taky jsem vcera byla donucena sahnout svalnatymu spoluzakovy na bicaky a omg. Hodne hot. Anyway.)Jdeme na to.
Well, je to trend, co si budem, ale tak kdyz je dobrej pribeh, za me ok. Jako nevyhledavam to, to zas ne, ale kdyz to zapada do deje, proc ne?
Mne je pride month fuck, ja na ty pruchody nechodim, prijde mi to jako hezky, ze jsou lgbt lidi na sebe pysny, ale spousta lidi to vnima tak, jako ze se vnucujou. Coz by si zase, kdyby to bylo naopak a straight lidi by organizovali svoje pruvody, mysleli i lgbt lidi o heteracich.
Jako idk, jestli je tvoje sexualni orientace neco, na co mas bejt pysnej... to se neda rict. Jak velkou cast moji osobnosti tvori to, ze se mi libi kluci? Moc velkou teda ne - a tak by to za me melo fungovat i u lgbt lidi. Opet, nestavte si personality na tom, kdo vas pritahuje.
(Samozrejme si myslim, ze muj vkus na kluky je nejlepsi, vo tom zadna, ale ze bych na to byla vylozene pysna? Ne.)
To by chtelo nazor nejakych lgbt lidi tak, abychom to meli vyvazeny.Takova mala vsuvka jenom. Kdyz mas duhovou tasku/ponozky/klobouk, znamena to, ze jses lgbt, ze je podporujes, nebo ze se ti libi duha? Dost hardcore na rozliseni. Nefeeluju, ze duha uz neni jen duha.
Miluju ukrajinskou narodni hrdost, doufam, ze Ukrajinci tu valku vyhrajou, jsem proste s nima, ale nefeeluju chovani vetsiny ukrajinskych deti v ceskych skolach. Pardon. (Jakoze lidi pak nemaj mit predsudky, kdyz se 80% z nich chova tak, jak se chova. Ne vsichni samozrejme. Jen je tezky s nima soucitit, kdyz privedou sestaky na navykovy latky.)
Mind you, jsem biased, protoze jsem 100% blink a 99% anti-bts lol. Ja s timhle nesouhlasim.
Triumf beres jako kvalitu hudby nebo cisla? Protoze to druhy je pravda - jsou extremne popularni na globalni scene a vydelavaj tezky prachy (i kdyz kdovi jak se to mohlo prihodit u bts s jejich hudbou... just joking lol, asi 10 pisnicek od nich se da poslouchat).
Kvalitou hudby je uz davno trumfli jini. (Ale jak jsi rekla - kazdeho nazor.)
Jakoby, do k-popu me sice dostaly bp. Dalsi dostali do tohohle sveta bts. Ale. Kdo byl nas hrdina pred nimi? PSY. A na neho vajbili vsichni, ne ze ne.
A moje unpopular opinion. Co se tyce bts, v Cesku od k-popu spis odrazuji. Vsichni je znaji, ale oni muzou za to, ze spousta lidi si o k-popu mysli, ze je to trash. Change my mind, ukazme si na ne. Blackpink za to nemuzou. V ČR je synonymem ke slovu k-pop slovo bts a to je sakra spatne, protoze oni v evrope ani nechteji byt slavni - chteji dobyt ameriku. Hrozne bych si prala to zmenit (kez by to zmenily Fifty Fifty a Cupid).
Kep1er by mely vyhrat cenu za nejpodcenovanejsi skupinu. Maji super hudbu.
A song s jednickou v nazvu? Day 1. Jedna z nejlepsich k-pop pisni vubec.