1. Otazka: Koho mas nejradsi z hp?
Hagrida a Brumbala. Brumbal je super, underrated jak svin. Mocnej kouzelnik a navic vypada, ze by se s nim super drbalo.
Hagrid je smudla. Byl by dobrej starsi nevlastni bracha.2. Otazka: muj fit na foceni
Mela jsem na sobe svoje oblibeny kytickovy saty. Maji docela dlouhy rukavy a sikovnej strih, takze mi delaj hezkej pas.
Tohle je ten vzor:
Taky jsem mela svoje oblibeny cerveny boty po tete.3. Jak nekomu sikovne naznacit, ze se mi libi?
1. Tvuj male nejlepsi kamos musi byt zaroven jeho nejlepsi kamos
2. Rekni to svymu nejlepsimu kamaradovi
3. Pockej, az to on rekne svymu nejlepsimu kamaradovi/jinejm kamaradum/cely skoleNe, budu mluvit vazne. Komplimentuj ho. Naznacuj. Vysilej signaly.
Nebo muzes pripravit scenu tak, aby mu to doslo. Nejakou jako zarlivou treba.4.
Co se tyce krasy, mam rada svoje pihy. Jsou roztomily. I se svoji postavou jsem vlastne spokojena, za me je docela i hourglass, akorat bych chtela mit lepsi *ehm ehm* 🍑. Momentalne na tom pracuju a fakt vidim pokrok. Nekdy se mi libi i moje vlasy a uz zminovana barva oci.
Prijde mi, ze za urcitych okolnosti dokazu dobre vyuzit to, co jsem ruzne nacetla - a diky tomu pak pusobit profesionalne. Nebo aspon 'suitable' pro danou situaci.
Myslim si, ze mam nejlepsi stories na instagramu - hlavne posledni dobou jsem docela esteticka. Jsem pysna na svuj privat ucet na ig a na svuj music taste. Taky se dokazu oblict. A jsem pysna i na svoji grafiku.
Povazuju se za kreativniho cloveka, miluju svoji fantazii.A mam se tak nejak divne. Zitra mam obhajoby rocnikovek, tak mi drzte palce!
Co ty?
5. Cola nebo kofola?
Hm. Ja nepoznam rozdil. Hehe. Takze asi kofola ig?Den 22
Den 23