∆16[F]

255 43 9
                                    

Jisung gözlerini yavaşça aralayarak karşısındaki perişan olmuş, ağlamaktan beter hale gelmiş olan minho'ya baktı.

Olanların hepsini hatta öldüğünü bile biliyordu oğlan.

Minho yavaşça oğlanı kendine çekip yeniden öpmeye başladı aşık olduğu dudakları.

Nasıl olduğunu bilmiyordu ama jisung'un kalbi durmasına hatta ölmesine rağmen yaşıyordu.

Jisung'da karşılık verdi oğlana, daha çok öpmeye başladı.

Ayrıldıklarında kafalarını birbirlerine yasladılar..

"Özür dilerim.. özür dilerim.. özür dilerim.."

"Özür dilemene gerek yok sevgilim, her şey geçti, bir daha olmayacak. Ben buradayım. Asla seni yalnız bırakmayacağım. Ben han jisung, ömürümün son saniyesine kadar seninle birlikte kalacağıma yemin ediyorum Lee minho"

"Seni herşeyden çok seviyorum jisung."

"Bende seni minho"

İkili arkalarından bir ses duyulduğunda kafalarını arkaya doğru çevirdiler..

"Lee minho ben yani meleklerin başı olan bay Lee, seni insan ilan ediyorum, artık sevdiğin insanla mutlu olabilirsin"

"Teşekkür ederim baba.."

Minho koşarak o an son kez gördüğü babasına sıkıca sarıldı.
Babası da ona.

Jisung ise minnettarlık duyuyordu bu harika adama.

Minho babası tamamen gittiğinde koşarak gitti ve jisung'u koltuk altlarından tutarak hava kaldırdı ve döndürmeye başladı.

Mutlu olmuşlardı.
Mutluydular.
Hayatlarının sonuna kadar da öyle oldular.

[...]

Minho, jisung, changbin, jeongin, chan, seungmin, felix, hyunjin, kısacası herkes toplanmış ateşin başında yaşananları konuşuyorlardı.

Altı sene olmuştu.

Minho sevdiği kalbe sahip olmuştu. Evlenmişlerdi

Olanların üstünden 6 yıl geçmişti. Ve bu gün evlilik yıl dönümlerinin 6. Yılıydı..

Jisung başarılı bir psikolog, minho ise avukat olmuştu.
...

Gece bittiğinde herkes evlerine dağılmıştı.

Jisung salonda oturmuş, minho'yu bekliyordu.

Minho salona girdiğinde jisung ayağa kalkarak minho'nun yanına adımladı ve dudağına küçük, şefkatli öpücükler kondurdu.

Sıkı sıkı sarıldılar birbirlerine.

Minho Jisung'un elini kavrayıp konuşmaya başladı;

"Gel, balkona çıkalım"

Balkona çıktıklarında jisung hala minho'nun elini bırakmamıştı. Minho da aynı şekilde.

Jisung ani bir havai fişek sesi duymasıyla kafasını kaldırdı ve karanlık gök yüzünü aydınlatan kırmızı 'seni seviyorum' yazısına baktı.

"Ben Lee minho aşkın ne olduğunu bilemeyen aşktan nefret eden bir adamdım. Ta ki senin gibi biriyle tanışana kadar. Han jisung hayatıma altı senedir neşe oluduğun için sana teşekkür ederim. İyiki varsın, iyiki benimlesin"

Jisung dolu gözleriyle minho'nun dudağına uzun bir öpücük kondurdu.

"Seni seviyorum minho"

"Bende seni"

Ve ikili birbirlerine verdikleri sözü yerine getirdi.

Sonsuza kadar birlikte oldular.

İki kalp durana kadar birbiri için atmaya devam etti.

🫀

ŞAKA GİBİ İLK YAZDIĞIM FİC'İ BİTİRDİM..🙀

ŞUAN ÇOK GARİP HİSSEDİYORUM..

Her neyse bu kitabın bitmesine üzüldüğüm için arada özel bölüm atmayı düşünüyorum..

Takip etmeyi unutmayın, hepinizi çok seviyorum 💓

Ece kaçar 🥲

(Fic ile ilgili yorumlarınızı belirtirseniz sevinirim. Ben belirteyim..
İlk başlarda ilk kitabım olduğu için nasıl yazicagima dahil hiç bir fikrim yoktu, bu yüzden konudan konuya atlamışım. Cidden ilk bölümleri biraz saçmaydı ama kitabın sonradan toparladigimi ve biraz daha iyi oldugunu düşünüyorum..)

•love of angel |/ minsung• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin