Lisanın Ağzından
Aradan bir hafta geçmişti ve şuan salonda chaeyoung ile salonda atıştırmalık hazırlamış dizi izliyorduk. O sırada chaeyoung bana seslendi "Hayatım" onun sesini duyunca kafamı hızlıca diziden kaldırdım ve "Efendim sevgilim" "Ben bir lavaboya gidip geliyorum" "Peki bebeğim" chaeoyung yanımdan kalktı ve lavaboya gitti bende o gelince devam ederiz diye filmi durdurdum. O sırada telefonuma mesaj geldi ekrandan baktığımda ondan mesaj geldiğini ve bir fotoğraf gönderdiğini gördüm ve hemen telefonumu açıp mesajlara girdim.
Bilinmeyen Numara:
Peki ya şimdi bana inandın
mı bebeğim?Attığı fotoğrafta insanları öldürürken kullandığı bıçağı vardı. Bıçağın üzerinde kırmızı renkle PC yazdığını gördüm ve hemen cevap yazdım.
Bebeğim:
Evet inandım
PC ne anlama geliyor?
Bi tür şifre falan mı?Seri Katil Bozuntusu:
O da bende kalsın bebeğimBebeğim:
PekiSeri Katil Bozuntusu:
Bakıyorum da artık sana
bebeğim dememe birşey
demiyorsun bebeğimBebeğim:
Ben sana nişanlım var diyorum
Onu çok seviyorum diyorum
Senin dediklerine bak
Banane senin bebeğim demenden
Ruh hastası manyakSeri Katil Bozuntusu:
Ah bebeğim iltifat için teşekkürler
Niye nişanlın var diye sana
bebeğim diyemez miyim?Bebeğim:
Evet?Seri Katil Bozuntusu:
Her neyse
Acil bir işim var
Gitmem lazım bebeğimBebeğim:
Ne acı işin olabilir ki senin
Sen bir seri katilsin ne de olsaSeri Katil Bozuntusu:
Ne yani seri katillerin acil bir
işleri olamaz mı?
Öyle mi diyorsun sen?Bebeğim:
Hayı öyle bir şey demedim
Sadece sen bir katilsin ve ülke
genelinde aranırken ne yapabilirsin ki?Seri Katil Bozuntusu:
Seri katillerin de önemli işleri
olabilir bebeğimBebeğim:
Örnek?Seri Katil Bozuntusu:
Adam kaçırmak
Yaralamak
Tehdit etmek
Araştırmak
Vurmak
İşkence çektirmek
ÖldürmekGörüldü
Seri Katil Bozuntusu:
Ne oldu korktun mu yoksa
bebeğim?Bebeğim:
Ben ve korkmak?
Komikmiş :DÜst kattan gelen adım seslerini duyunca hemen telefonumu kapatıp yerine bıraktım ve chaeyoungun merdivenlerden yanıma gelmesini izledim. Chae yanıma geldikten sonra konuşmaya başladı "Lisa ben gidiyorum acil bir işim çıktı" "Tamam, gideceğin yer uzaksa bırakıyım" "Yok kalsın ben kendim giderim" chaenin bi dediğiyle daha fazla ısrar etmedim ve chae hazırlanıp çıktı ben de filmi kapattım yemek yedim ve yorgun olduğumu farkettim ve önce bir duş alıp ardından da gidip yattım. Birkaç saat sonra banyodan gelen su ve tıkırtı sesleriyle uyandım ve gidip baktığımda gömleğine bulaşmış lekeyi çıkarmaya çalışan chaeyoungu gördüm kıyafetleri yerdeydi ve hepsinde aynı lekeden vardı bir dakika o ne!? Chaeyoungun kıyafetlerinde kan lekesi vardı o gömleğindeki lekeyi çıkartmaya çalışırken kapının oradan onu izleyen beni farketti ve kıyafetlerini panikle arkasına sakladı onun bu haline anlam veremeyip konuşmaya başladım "Birşey mı oldu chae o kan lekeleri neyin nesi" "Yok birşey lili yüksek ve sert bir yere düştüm de kıyafetlerim o yüzden böyle bende onları yıkıyordum" "Peki sen iyi misin? Birşeyin varmı yaralarına bskıyım istersen" "Hiç gerek yok hadi sen git yat ben şunu halledeyim yemek yiyip yanına gelicem' "İyi peki o zaman dolapta yemek var ısıtsan yeter" "Tamam" chaeyoungla konuştuktan sonra odaya gidip yatağa girdim birkaç dakika sonra şu sesi kesildi ve kapı açıp kapanma ardından da yürüme sesleri duyuldu chae banyodan çıkmış aşağı iniyordu büyük ihtimalle hala inanamamıştım ve o kan lekelerinin sebebini çok merak ediyordum daha fazla dayanamadım ve chaeyoung mutfakta yemek ısıtırken gizlice banyoya girdim ve kıyafetlerine baktım çamaşırların arasından sonunda üzerinde kan lekesi olan kıyafetleri bulduktan sonra hepsini dikkatlice inceledim o sırada aşağıdaki sesler kesilince chaenin yukarı çıktığını anlayıp hemen odaya geçtim ve arkamı dönüp yattım 2 dakika sonra kapının açılmasıyla chae içeri girdi ve üstünü değiştirip yatağa yattı. Tam o kan lekelerinin sebebinin gerçekten düştü diye mi oldu diye düşünürken belime sarılan eller ve chaenin her zamanki çikolata kokusu günün yorgunluğunun sayesinde rahat bir uykuya daldım derken gecenin bir yarısı gördüğüm kabus yüzünden terler içinde uyandım ve aşağıya inip su içtim ardından tekrar odaya çıktım ve yatağa girdim bir süre yatakta oturmuş düşünürken merakıma yenik düştüm ve chaeyoungun üstünü açıp baktım fakat üstünde tek bir yara bile yoktu. Saçmalık nasıl yani chaeyoung bana yalan mı söyledi? Öyleyse bu kan lekelerinin asıl sebebi ne? Chaeyoung yanımda hareketlenince daha fazla düşünmemeye karar verdim ve tekrardan uyumaya çalıştım. Sabah olmuştu ve şuan chaeyoung ile kahvaltı yapıyorduk. O sırada telefonum çalmaya başladı ekrana baktığımda jennie'nin aradığını gördüm.
Jendeuk arıyor...
Kabul Et/ReddetLili:
Efendim jendeukJendeuk:
Hey lili haberleri gördün mü?Lili:
Hayır?
Birşey mi oldu?Jendeuk:
Çabuk haberlere bak
Aradığımız seri katille ilgili
Gene birisini öldürmüş
Fakat bu sefer görgü tanıkları da var
Yüzünü göremeseler bile dış
görünüşünü tarif etmeleri de
işimize yarayabilirLili:
Ne!?
Hemen bakıyorumJendeuk:
Tamam ben kapatıyorum o zaman
Sende çok fazla oyalanma
Hemen karakola gel
Görgü tanıkları ile görüşücezLili:
PekiJennie kapattıktan sonra hemen haberleri açtım
Haberler:
Ülkedeki bütün polis teşkilatının aradığı seri katil gene masum insanları öldürdü. Bu seferki hedefi 17 yaşında gencecik bir kızdı. Nedense her seferinde erkekleri öldüren bu seri katil bu sefer kızları da öldürmeye başladı. Ülkedeki Polis Teşkilatı şu an katilin izini sürmeye çalışıyorlar. Üstelik bu sefer de diğerlerinden farklı olarak olayı gören görgü tanıkları da var.Haberleri kapattım ve chaeye döndüm "Ben çıkıyorum" "Bir iki lokma birşey yeseydin bari" "Görev beklemez bu seri katili ne pahasına olursa olsun bulmalıyız hem ben karakolda birşeyler yerim merak etme sen beni" "Peki tamam sen bilirsin" montumu ve ayakkabılarımı giydim ve son kez chaenin dudaklarından öpüp çıktım. Hemen karakola gitmem lazımdı.
Ah olaylar heyecan yaratıyor
Bakalım devamında nolucakkkk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başkomiser//Chaelisa
RandomBaşkomiser Lalisa Manobal nereden bilebilirdi ki uzun zamandır aradığı seri katilin onun hemen yanı başında hayatındaki en değerli varlığı olarak gördüğü nişanlısı ve ev arkadaşı olan Park Chaeyoung olacağını