Dağ evi

68 7 1
                                    

Lisanın Ağzından

Uyandığımda hiç bilmediğim bir odadaydım ve yatakta yatıyordum odanın camından dışarı baktığımde bir uçurum ve orman gördüm demek ki beni orman ya da dağ gibi bir yere getirmiş odanın kapısına gidip baktığımda neyseki kapı açıktı dışarı çıktım ve eve baktım ortalıkta kimse yok sandım ve rahatladım sanırım şuan evde tektim ve kaçabilirdim diye düşünürken aniden önüme chaeyoung'un çıkmasıyla bir an korktum ve birkaç adım geriledim benim o korkmuş halimi görünce güldü ve konuşmaya başladı. "Bu kadar korkucağını bilmiyordum bebeğim" dedi ve bana doğru gelmeye başladı o yaklaştıkça ben geri geri gidiyordum ve en sonunda sırtımı duvara vurmakla birlikte artık gidicek yerim kalmamıştı. "Noldu gidicek yerin kalmadı sanırım bebeğim" tam ağzımı açmış konuşucakken beni susturan onun dudakları oldu belimden tutup beni kendine çekti ve öpmeye devam etti karşılık vermem için dudağımı dişlerinin arasına aldı ve ısırınca karşılık vermek zorunda kaldım ikimizinde nefesleri kesilince nefes almak için ayrılmak zorunda kaldık. Beni elimden tutup amerikan tarzı mutfağa götürdü ve sandalyeye oturttu sonra yemekleri masaya getirdi ve konuştu."Birşeyler ye açsındır" "Tamam" yemeklerimizi yedikten sonra tekrardan elimden tuttu ve şöminenin önündeki koltuğa oturttuktan sonra mutfağa gitti ve ikimize şarap getirdi her ne kadar içmek istemesem de içtim bir süre sonra terlediğimifarkettim çok sıcaklamıştım chaeyounga döndüm. "Bunun içinde ne var" "Bilmem ne var" dedi ve güldü. Kesinlikle içinde birşeyler vardı. Chaeyoung şuan gözüme çok ateşli ve seksi görünüyordu ve daha fazla dayanamadım kucağına oturdum. Bana bakıp gülmeye devam ediyordu. Tam onu öpücükken söylediği şey beni durdurdu. "Ateşle mi oynamak istiyorsun bebeğim?" ona bakıp konuştum "O ateşin ta kendisi olmayı tercih ederim" dedim ve onu öpmeye başladım çok zaman geçmeden bana karşılık vermeye başladıktan sonra öpüşümüz daha da sertleşti belli ki bu akşam bizi ateşli bir gece bekliyordu. Sabah uyandığımda yine aynı odada fakat şuan çıplaktım ve yanımda chaeyoung da yatıyordu üzerime birşeyler geçirdikten sonra sessizce odadan çıktım ve mutfağa gidip birşeyler atıştırdım. Ardından tam salona geçtiğim sırada gözüme dış kapı çarptı mantığım şuan kaçabiliceğimi söylerken kalbim ise tam tersi burada kalmamı söylüyordu şu zamana kadar hep kalbimi dinlemiştim fakat bugün mantığımı düşünmeye karar verdim ve kapıya doğru ilerledim kapıya uzandım ve baktığımda kapı kilitli değildi buna biraz şaşırmıştım ama umursamadı ve evden çıktım. Ardından var gücümle koşmaya başladım arada bir soluklana soluklana ormandan çıktım ve otobana vardım fakat şuan yoldan geçip giden bir araba görünmüyor. 10 bilemedim 15 dakika geçtikten sonra bir araba gördüm ve işaret yaptım araba tam önümde durdu ve kapı açıldı ve içerideki jennie ve jisooyu görünce şok olmuştum. Ben öylece dönüp kalmışken jennie konuştu. "Ne bekliyorsun hadi şu manyak seri katil gelmeden binsene arabaya" "T-tamam" dedim ve bindim oradan ayrılırken gördüğüm son şey bana ormanın sonunda bana sırıtarak bakan chaeyoung ve yerde kanlar içinde yatan beden olmuştu. O andan sonra uyuyakalmışım kızlar beni uyandırdı ve eve geldik. Aradan iki hafta geçti ve artık chaeyoung yakalanmıştı haftaya mahkemesi vardı sonunda artık herşey bitecekti.

Bölüm sonuuuuu
Bidahaki bölüm final
Ve final bölümü chaeyoungun ağzından olucak

Başkomiser//ChaelisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin