[Gündem: Christopher Bang Chan gerçekten bir zorba mı?]
CB97 namı diğer Bang Chan son günlerde kötü bir şekilde gündemde. Haberin kaynağı belli olmamak ile birlikte aniden birisi ortaya çıkarak bir gönderi yayınladı ve Bang Chan'i ağır eleştirilere maruz bıraktı.
Grubu yükseliş döneminde olan Bang Chan, çeşitli kitleler tarafından farklı tepkiler aldı. Bahsi geçen gönderi oldukça uzun ve nefret dolu olsa da bazı yerleri dikkat çekti ve insanları sorgulattı.
Çoğu ünlünün rahatsız olduğu şeylere değinerek cesurca konuşan Bang Chan iyi bir şekilde tepkiler alıyor bolca destekleniyordu. Ancak bu sefer sözleri belki çarptırıldı belki de doğru anlaşıldı bilmesek de fazlasıyla tepki gördü.
Yayınlanan yazıyı buraya bırakıyoruz.
"Gerçekten Bang Chan'in samimiyetsiz davranışlarından sıkıldım. O düşündüğünüz kadar iyi değil, hatta olabilecek en kötü insan. Ondan nefret ediyorum, evet hepsi bu. Belki şu an bunu söylediğim için siz hayranlar sinirlendiniz, iyi dinleyin o zaman.
Sahne arkasında defalarca kez onu görüyorum. Kendisini iyi birisi olarak gösterse de bambaşka birisi gerçekte.
Geçen günlerde en sevdiğim gruba imalarda bulundu, bunca zamandır sustum ancak bunu yapmayacaktın!
O bir zorba, özellikle de kadın idollere karşı çok kötü davranıyor. Saygıdan bahsedecek kadar cesur ancak kendisi tamamen karşı çıktığı insanlardan birisi.
Aptal bir yabancı olarak kendisini sunbae hoobae ilişkisine kaptırmış durumda. Kimse sana selam vermek zorunda değil, evet değil! Sen kimsin ki sana selam verelim, saygı duyalım?
Düşündüğün kadar iyi değilsin, yetenekli değilsin. Seni gerçekten tanıyorum, samimiyetsizsin.
Verilen sevgiyi hak etmiyorsun, herkesten gizlediğin iğrenç sırların ve kişiliğin var.
Sevgilini gözler önüne koyuyorsun ancak o da senden farksız değil. Torpil ile şirkete girdi, senin koruman altında ve ona laf ettirmiyorsun.
Kendini herkesten üstün görmen çok komik. Nefret ediyorum senden, zorba olmandan ve iğrenç kişiliğinden.
Sahne arkasında çalışanlara ne kadar kötü davrandığını biliyor musunuz? Ben biliyorum.
Gücünün yettiği herkesi kullanıyor! Siz aptal hayranları o kadar iyi bir şekilde kullanıyor ki şok oldum!
Benim grubumdan özür dile! Onlar senden bir özürü hak ediyor, senin aptal sözlerin yüzünden benim grubum yanlış anlaşıldı.
Özür dile!
Eğer hâlâ bana inanmıyorsanız siz hayranlar, gerçeği gösteririm. Elimde bir sürü delil var."
Bu posttan sonra bir süre sessizlik oldu milyonlarca kişi arasında bu gönderi hızla yayıldı. Herkes gerçek kanıtları istiyor ancak şu an bir ses yok. Netizenlerin yorumları fazlasıyla dikkat çekti.
Yorumlar:
x: onun iyi olduğunu düşünerek hata yaptık sanırım.
y: onun yüzünden kız grubu binlerce nefret aldı, özür dilemek zorunda!
z: vay bir zorbayı destekleyenlere üzülüyorum, yeni öğrenenler için hayal kırıklığı olmuş olmalı.
a: hey bahsi geçen videoyu izledim, isim vermiş değil sadece temel görgü kurallarından bahsediyor. bence haklıydı birisi size selam verdiğinde karşılık almayı umarsınız ben yanlış bir şeyi görmüyorum ve onun gerçekten iyi birisi olduğunu düşünüyorum. ortaya çıkıp laf atan kişinin kim olduğunu bile bilmiyoruz? siz koyun sürüsü, kendinize gelin!
–b: dostum ciddi misin? kadınlara zorbalık yapıyor ve yapılmasına aracı da oluyor, iğrençsin. hepiniz ölmeyi hak ediyorsunuz.
–c: b, asıl sen ciddi misin? onu zorba diye damgaladıktan sonra bu tavır da neyin nesi, senin konuşma hakkın yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
42, chanlix. ✓
Fanficfelix: sana o şarkıyı yazdıran insanlardan nefret ediyorum. [texting + düzyazı] -for @loresresa 26082022 26032023