Bölüm 5 : Eski Dost

127 24 42
                                    

Genç Hatake donunda taburcu olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç Hatake donunda taburcu olmuştu. Doktorlar her ne kadar bir hafta daha yatmasını söylesede Kakashi bunu istemiyordu. Hastanede durmaktan, sürekli başına birkaç doktor gelip konuşmasından ve hastaneden nefret ediyordu. Bunun yerine kendi evinde kalmayı tercih ediyordu.

Sakumo, çok ısrar etsede Kakashi onu da yanında istemedi evinde tek başına olmak istiyordu. Kafasını toplaması lazımdı. Babası da fazla zorlayamadı işe gitmesi gerekiyordu.

Şimdi ise yalnız başına evinin sokağında yürüyordu. Hazırlaması kolay olan hazır yiyeceklerde aldı markete girip ardından tekrar evinin yolunu tuttu. Sokakta yürürken beyaz saçları rüzgârda dağılmıştı.

"Baya uzamış saçlarım" diyerek güldü kendi kendisine. Berbere gitmesi üzerinden yaklaşık bir yıl geçmişti, bir yıldır genelde hep evde duruyor ve yazdığı şarkı sözlerini satarak geçimini sağlıyordu. Bazen açtığı youtube kanalına video atıyordu. Ara sıra canlı yayınlar açar insanlarla iletişim kurardı.

(cemre demirel gibi düşünebilirsiniz Kakashi'yi)

Sonunda apartmanın önüne gelince elindekileri bırakıp kapıyı açtı ve 4. kattaki dairesine doğru yukarıya çıktı usulca evinin kapısını açıp içeri girdi. Aldıklarını yere bırakıp ilk iş su içti.

(!hatırlatma! sık sık su içmeyi unutmayın :))

Kahvaltısını zaten yaptığı için bir şeyler yeme gereği duymadan laptopunun başına oturdu.

Ne yazık ki sağ elini bir yıl boyu kullanamayacağından tek eli ile işlerini halletmesi gerekecekti. Çalışmaya başladı fakat bir sorunu vardı, Kakashi sağlaktı ve şarkı sözlerini daima normal kağıta yazardı sonrasında laptopa geçirirdi. Şarkı sözlerini yazarken üzerinde çeşitli oynama gibi şeyler yaptığı için kağıda yazardı.

İç çekti anlaşılan elini kullanabilecek vaziyete gelene kadar işini yapamıyacaktı. Stokta olan sözleri satacaktı.

Twitter hesabına girip takipçilerinr bir duyuru yapmak adına bir yazı yazdı ve yayınladı.

————————————————
htk.kashi

"haha bir yıl boyu şarkı sözü yazamıcam galiba:')"
————————————————

Bir süre sonra mesajlar gelmeye başlamıştı. Aralarından en dikkatini çekeni seçmeye çalışıyordu altlara indikçe Obitobi.uchi adlı kullanıcının mesajlarını gördü.

Kendi kendine "bu benden asla vermiyeceğim sözleri isteyip duran kişi" diyerek söylendi.

Obitobi.uchi: Hey kakashii
Obitobi.uchi: İyi misin?
Obitobi.uchi: Taburcu oldun mu?

"Bu kimdi ve benim ameliyat olduğumu nerden biliyor" boşluğa sordu sorusunu ve mesajları alta kaydırmaya devam etti.

Obitobi.uchi: Hastaneye geldim ama taburcu olduğunu söylediler.
Obitobi.uchi: Evinin yerini de bilmiyorum ki pf..
Obitobi.uchi: Bu arada brni tanımadıysan ortaokul arkadaşın Uchiha Obito ben.

Kakashi durup düşündü. Bir elini çenesine koyup ekrana öylece baktı...

-Flashback-

"Hey Bakashii!"

Kuzgun saçlı çocuk soyunma odasından çıkıp derse yetişememe korkusuyla koşuşturuyordu. Arkadaşı Kakashi'ye onu beklemesini söylemişti, yaklaşık 10 dakikadır olduğu yerde öylece bekliyordu Kakashi.

Nefes nefese beyaz saçlı arkadaşının yanına yaklaşınca yavaşladı. Obito gelir gelmez Kakashi onun elini tutup koştu.

"Aptal, senin yüzünden geç kaldık bir de yavaşlıyorsun. Beden eğitimi hocası çok kızacak" sessiz bir şekilde söyledi Kakashi. Arkadaşının geç kalma alışkanlığı ona da geçmeye başlamıştı.

Obito , Kakashi'nin elini sıkıca kavrayarak koşmaya devam etti.

"Haklısın kusura bakma"

Sonunda ikili hocanın yanına gelince eğilip özür dilediler. Sonuç olarak ikiside 100 şınav cezası aldı...

İlkokulda, ortaokulda Kakashi'nin hiç bir zaman arkadaşı olmazdı. Daha doğrusu insanlar arası iletişimi kötüydü. İnsanları anlamakta zorluk çekiyordu, derslerinde oldukça başarılıydı öğretmenler tarafından çok sevilirdi. Belkide yüksek iq'su nedeniyle diğer insanlara kıyasla daha farklı bir düşünme tarzına sahipti. Ortaokula geçtiğinde Obito onunla arkadaş olmak için çok çaba sarf etmişti ve sonuç olarak başarmıştı da. Kakashi ile çok yakın arkadaş oldular fakat bu sadece bir yıl sürdü. Ortaokulun son yılında tanışıp sonlarında bitmişti herşey.

100 şınav cezasının olduğunu yani ceza aldığını ailesinin yanında -arabadayken- ağzından kaçırdı Obito. Annesi ve babası arabada kavga ediyordu zaten ve Obito'nun ceza aldığını öğrenince bu tartışma daha da alevlendi. Obito artık alışmıştı kavgalarına fakat o akşam babasının öfkesi sınırına ulaşınca arabayı normalde olduğundan çok çok daha hızlı sürmeye başladı. Her ne kadar Obito ve annesi yavaşlaması için ısrar etsede yavaşlamadı aksine daha çok gaza basti Obito'nun babası. O akşam feci bir trafik kazası oldu.

Tek kurtulan kişi Obito'ydu. Annesi ve babası vefat etmişti o kazada. Obito'nunsa yüzünün yarısında çeşitli izler oluşmuştu. (Tıpkı animedeki gibi)

Obito'nun bakıcılığını yapmak için Shisui ve ailesi ona bakmaya geldi. Bu nedenle Obito şehir değiştirdi ve Shisui'nin ailesinde yaşamaya başladı.

O günden sonra bir daha Kakashi ile Obito görüşemedi. Kakashi tek ve en iyi arkadaşını da kaybetmiş olmuştu. Taa ki şuana kadar.

-Flashback son-

Htk.kashi: Evet taburcu oldum.

Obito sanki Kakashi'nin cevap vermesini bekliyormuş gibi -ki öyle zaten- hemencecik cevap verdi.

Obitobi.uchi: Bir yıl kullanamıyacak mısın elini?

Htk.kashi: Öyle görünüyor

Obitobi.uchi: Konum atsana

Htk.kashi: Neden?

Obitobi.uchi: Evine nükleer bomba atıcam da ondan.
Obitobi.uchi: Niçin olabilir sence tabikide evine gelicem.

Htk.kashi: Senin Obito olmadığın ne malum?

Obitobi.uchi: Al sana küçükken okuldan kaçtığımızda asuma'nın çektiği fotoğraf. Bence yeterli bi kanıt :)))

Obitobi.uchi:

uchi:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Htk.kashi: *Konum* Bu fotoğrafı senin ve Asuma'nın dışında kimsenin bilmediğine eminim.

Obitobi.uchi: Gelirken bir şey almamı ister misin?

Htk.kashi: Hayır sağol

ohrwurm; obikakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin