Gecenin bilmem kaçıydı -sanırsam sabah dört olmuş- uykulu gözlerimle masadan kalktım ve banyoya doğru ilerledim. Belki su açabilirdi uykumu. Buz gibi suyla yüzümü yıkayıp kuzguni saçlarımı ıslattıktan sonra mutfağa gittim. Hmm 7 ya da 8 olucaktı bu, evet 8. kahvemi içmek için kattle'a -öğrenci evi imkânları- su koydum ve kaynamasını beklemeye başladım. Beklerken hareketli bir müzik açtım ve ritim uydurdum müziğe. Şarkı bittiğinde su da kaynamıştı kahveyi yapıp tekrardan odama döndüm. Sandalyemi çekip oturdum. Bütün gece şarkı sözü yazmakla geçmişti, daha doğrusu yazamıyorum da diyebilirdim.Yani şöyle bir baktığımda yazdığım cümleler hoşuma gidiyordu ama bir kez daha okuduktan sonra hoşnut olmuyordum bundan. Bu yüzden sürekli silip silip tekrar yazdım. Şimdi son düzenlemeleri yapıcaktım bu kesinlikle albümün en iyi şarkısı olucaktı.
Kakashi'nin yanına gitmem üzerinden bi' hafta geçmişti, onun yüzünün bana bu denli bir ilham kaynağı olacağını düşünmemiştim açıkçası. Tekrar aklıma gelince kızarıyordum, yani hoşuma gitmişti yüzü. Siyah baygın gözleri, beyaz teni, kıvrımlı dudağı ve köşesindeki beni ile gerçekten mükemmel gözüküyordu.
Kendi kendime düşünürken şarkı sözlerindeki düzenlemelere son verdim nihayet bitirmiştim. Güneş ışığı odama vuruyordu. Şuanda yazdığım sözler en mükemmel halindeydi kağıdı baştan sona tekrar okudum hoşuma gitmişti, yüzümde kazanılmış bir savaş sırıtışı vardı. Fakat sonrasında göz kapaklarıma engel olamadım ve uyuya kaldım.
"Hey Shisui, sende okur musun?" elimdeki kâğıdı Shisui'ye verdim.
Shisui baktı göz gezdirdi. Hoşuna gitmiş olucakki okurken gülümsedi.
"Mükemmel mükemmel şimdi sıra notaları ve bestesini yapmakta"
En zor kısmı -benim deyimimle öyle- bitirmiştik nota konusunda Shisui ve İtachi'ye güvenim sonsuzdu. Besteyi ise Rin yapacaktı. Derin bir nefes aldım, sonunda albümü çıkartabilcektik. Birkaç dakika içinde İtachi de gelince çalışmaya başladık. İtachi ile ben gitarla birkaç farklı şekilde çaldık, Rin ve Shisui de buna ayak uydururak bizimle devam etti. Akşamüstü Shisui'nin işi çıkması üzerine herkes dağılmıştı tekrardan. Yarın devam edecektik çalışmalara...
Stüdyodan ayrılıp Kakashi'nin evinin yolunu tuttum. Yolun üzerindeki pastaneye uğrayıp küçük bir pasta aldım. Kakashi için hiç bir şey almamıştım ameliyatından sonra bu yüzden almak istedim ve aldım da.
Evine yaklaştığımda zilinin hangisi olduğunu bilmediğim için Kakashi'yi aradım. Hızla cevap verdi sesi uykulu geliyordu. Kapı kilidi açılmıştı , onun dairesine doğru gittim. Kapıyı tıklattım ve kapı birkaç saniye içinde açıldı.
Eh, bu... Nasıl anlatacağımı bilmiyorum, karşımda yarı çıplak -sadece bir eşofman vardı üzerinde, üstü çıplaktı- ve maskesiz saçları dağınık Kakashi karşıladı. Dilim tutuldu diyebilirim. Belki biraz, azıcık hoşuma gitmiş olabilirdi.
"Hoş geldin" dedi boğuk sesiyle.
"Eh hoş buldum yanlış bir zamanda mı geldim?"
"Hayır uyuyordum, evimin kliması bozuk olduğu için içerisi cehennemin en dibi gibi"
"Ah anladım, bende bir şeyler getirmiştim hem şarkı sözü yazarız diye düşündüm" dedim Kakashi'nin gözlerine bakmaya çalışarak.
"Olur gel içeri" diyerek içeriyi gösterdi bana. İçeri girdim ardından kapıyı kapattı. Sıcaklık konusunda haklıydı gerçekten de sıcaktı evi. Odasına gidip üstünde bir tshirt ve yüzünde maskesiyle geri döndü. Bense o sırada sırtımdaki gitarı kenara koyup onun oturma odasındaki koltuğun birine oturdum.
"Aklımda birkaç şarkı sözü vardı hemde bir sipariş daha vardı, geldiğin iyi oldu teşekkürler"
Elinde laptop, kağıt, kalem ve silgi ile geri döndü; yanıma oturdu. Aldığım pastayı gitarın yanında unuttuğumu fark edince ondan bir dakika istedim ve yanına poşet ile geri dönüp konuştum... Daha doğrusu konuşamadım diyebilirim.
Ah o kara gözleri, bakışları ile beni mahvedicek Kakashi...
(Değerli okurlarım bu bölümü Obito'nun ağzından yazdım normalde bilirsiniz kendi bakış açımla yazardım bu sefer bir farklılık olsun istedim)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ohrwurm; obikaka
FanfictionŞarkı sözü yazarı ile albüm çıkaramadığı için grubu dağılmak üzere olan iki gencin hikâyesi. Kitap biraz texting içermektedir. Yazım hatalarım için af diliyorum hepinizdenm Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyinn♡ ohrwurm: aklımıza takılan, dilimize dola...