Ep/6

149 12 5
                                    

# öncelikle merhaba, şimdi şöyleki söylemeseniz bile belki bazılarınız jimin neden bu kadar rahat davranıyo falan diyebilirsiniz veya hiç böyle düşünmemiş olabilirsiniz bilemem, ama zaten başında söylemiştim yani arada bir kaçırıldığı için alışmış bir durumda o yüzden bunu göz önünde bulundurarak okursanız çok sevinirim , iyi okumalar #

Jimin kimse görmesin diye sabah saat 8.00 civarlarında kalkmış, etrafı gözetlemeye başlamıştı. Nerelerde koruma var ezberlemiş ve kaçamayacağını anlamıştı. Üstünde sadece jungkook'un verdiği beyaz uzun tişörtle evde geziniyordu. Biraz sonrasında susamış mutfağa gidip su içmiş ve koltuğa oturmuştu (dekorasyonu atmak isterdim ama belki siz önceden kafanızda belirlemişsinizdir diye aklınızı kurcalamak istemedim, ama evi atabilirim )

 Biraz sonrasında susamış mutfağa gidip su içmiş ve koltuğa oturmuştu (dekorasyonu atmak isterdim ama belki siz önceden kafanızda belirlemişsinizdir diye aklınızı kurcalamak istemedim, ama evi atabilirim )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Korumalarıda düşünerek bu ev daha iyi gibi sanki, her katta 3-5 koruma gibi düşünebilirsiniz ve dışarıda)

Jungkook uyanmış ilk uğradığı yer ise jimin'in odası olmuştu. Onu göremeyince telaş yapmış hemen aşağıya inmişti, koltukta oturan küçük cüsseyi görünce içi rahatlamış ve su içmek için mutfağa gitmişti. O kadar koruması varken korkmasının nedenini kendiside bilmiyordu.

Odasına geri çıkmış duş alıp arkadaşlarını uyandırmıştı , arkadaşları yavaş yavaş uyanırken jungkook ise kahvaltı hazırlıyordu. Arkasına döndüğünde jimin'i görmüş ve konuşmaya başlamıştı.

"Neden bu kadar erken kalktın"

"Saat 10.00 sence erken mi "

" Saat 10'da kalkmadığını ikimizde iyi biliyoruz "

" Uf sanane , canım erken kalkmak istedi olamaz mı "

"Olabilir de kaçmak için kalkmışsın gibime geldi de ondan sordum"

" Bu kadar koruma varken nasıl kaçabilirim biraz aklını kullan"

"Aynen haklısın, geç otur kahvaltı yapıcaz ve ayrıcana git sana verdiğim eşofmanı giy böyle gezme evde "

"Çok büyük olmuyo , hem ben böyle kalmak istiyorum aynı kıyafetlerimi giyemem"

" İyi onlar gelmeden geç otur sandalyeye , al şunu da bacaklarına ört"

J-"günaydın çocuklar, vay jungkook seni kahvaltı hazırladığını görmeyeli uzun zaman oldu"

"Abartma hyung belki birazcık tek zaman geçmiştir o kadar "

J-" aynen 1 ay geçti , neyse jimin günaydın güzel uyuyabildin mi "

"Günaydın, yani sayılır "

cheeky jiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin