Ep/11

89 8 6
                                    

# Ay bu hikayem, diğer hikayemden biraz daha fazla okunuyor , ve çok mutlu oluyorum hikayemi okuduğunuz için çok teşekkür ederim 😊💖#

#iyi okumalar #

.....

G-" Jimin Bey , ben yaparım siz yorulmayın lütfen oturun"

"Yorulmam merak etme , sen başka işlerle uğraşabilirsin kahvaltıyı bana bırak"

G-" Peki efendim"  görevli kız jimin'in önünde eğilip gitmişti.

Jimin bugün sabah erken kalkmış, evdekilere kendi elleriyle kahvaltı hazırlamak istemişti.

Şarkı söyleyerek kahvaltı hazırlamaya devam ediyordu.

Medya

"Always felt like I needed to please her, or impress her"
(Her zaman onu tatmin etmek ya da etkilemenin ihtiyacını hissettim.)

"Though only in the hope that one day I would undress her"
(Bir gün onu soymabilmenin hayalini kurdum(

"Don't be offended"
(Dargın olma)

"You think I'm 'bout to tell you that "I love you""
("Seni seviyorum" diyeceğimi sanıyorsun)

"But I really really really fucking don't"
(Ama gerçekten, gerçekten, gerçekten öyle değil)

"See the months of obsession"
(Takıntıyla geçen aylar)

"And crying for hou-"
(Ve saatlerce ağlamalar)

T-"kim için ağladın jimin-shii"

"Günaydın, kimse için öylesine söylüyordum"

T-" evet biliyorum, ama anlamlı bir şarkı belki senin için bir anlam içeriyordur diye sordum, bu arada sen hiç aşık oldun mu"

"Sadece sevdiğim bir şarkı o yüzden bir anlamı yok, ve hiç aşık olmadım"

T-"hmm anladım"

"Peki ya sen, hiç aşık oldun mu"

T-" evet oldum"

Jimin elindekileri hemen dezgaha bırakıp heyecanla taehyung'un yanına gitmişti.

"Özel değilse anlatmak ister misin"

T-"tabi anlatayım, ama bir yandan da kahvaltıyı hazırlayalım yoksa yetişmeyecek"

"Tamam , sen başla o zaman ama en başından kendini anlatarak başla , seni tanımak istiyorum mesela ailenden başla onlar neredeler"

Beraber kahvaltı hazırlamaya devam ederken taehyung  ailesini ve kendini anlatmaya başlamıştı.

T-" Annem ve babam şirket yöneticileri oldukları için her hafta başka ülkeye giderlerdi, banada bakıcım bakardı. Bir gün yine bana başka bir ülkeye gideceklerini söylemişler ve gitmişlerdi, tam olarak  1 ay geçmişti ama ne annem ne de babam gelmişti. İlk başlarda işleri uzadığı için gelmediler sandım ama haberlerde trafik kazası geçirerek öldüklerini söylediklerinde, bir daha gelmeyeceklerini anlamıştım. Tabi bunu bakıcım da anlamıştı, oda artık bana baktığı için para alamayacağından oda beni tek başıma bırakıp gitti. Sonra kimse beni almaya gelmedi zaten akrabalarımızla aramız iyi değildi, o yüzden kimse iyimiyim diye bile sormaya gelmedi.  O gün yani cenaze törenine sadece amcam ve yengem gelmişlerdi, beni yetimhaneye vereceklerini duyduğumda ne yapmam gerektiğini düşünmüştüm. Sonra ikiside yanımdan biraz uzaklaşınca bende kaçmaya çalışmıştım ve başarılı olmuştum da."

cheeky jiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin