#sözde dün iki bölüm atacaktım ama biryerlere gittiğim için yazamadım kusura bakmayın#
#iyi okumalar#
Yazar'dan
"Hadi jungkook lütfen ya çok özledim""Yanımda konuş o zaman"
"Uff"
"İyi madem böyle kabul etmiyorsan konuşamazssın"
"İyi tamam ver, yanında konuşurum"
"İki kişiyi tek arayabilirsin"
"Tamam be ver telefonu sanki götünü aç dedik"
"Tanrım sabır ver , sen ne biçim konuşuyosun"
"Ne varmış konuşmamda doğru değil mi , evinin adresini bilmiyorum, telefonumda ki takip sistemi'nede bir şey yapmışsın nasıl beni bulsunlar"
"Doğru ama yinede ben senden her şey beklerim "
"Fazla konuşma hadi telefonu ver"
"İyi al, geç otur şuraya ayakta mı konuşacaksın"
"İster oturarak konuşurum, ister ayakta sanane"
"Bugün niye atarlısın "
"Çünkü sinirimi bozuyosun"
Telefonu Jungkook'un elinden çekmiş, kanepeye oturmuştu. İlk babasını aramayı düşünmüştü çünkü, onunla hiç konuşmamıştı. Arama yerine girip babasını aramıştı, biraz zamandan sonra babasının sesini duymuş ve gözü dolmuştu.
"Alo"
"Alo jiminim senmisin"
"Evet baba benim "
"N-neden hala g-gelmedin , bak hepimiz s-seni bekliyoruz"
"Babacım lütfen ağlama "
"N-nasıl ağlamayayım *hıck* k-kaç gündür evde yoksun *hıck* ö-özledik artık g-geri dön"
"Baba yapma böyle lütfen, bak bende ağlicam şimdi"
"A-ağlama sakın"
" Sende ağlama ama, bak ben iyiyim, hiçbir yerime bir şey olmadı, yemeğimi düzgüncene yiyiyorum , hem bana çok güzel bakıyorlar"
"E-eğerki sana bir şey olursa onları yaşatmam"
"Bir şey olmicak babacım, annem-"
"Ne yapıyorsun ya ver şu telefonu"Jungkook telefonu jimin'in elinden alıp kendisi konuşmaya başlamıştı.
"Alo"
"Alo sen kimsin"
"Ben oğlunuzu kaçıran kişiyim efendim"
"Ona zarar verirsen yapacaklarımı tahmin bile edemezsin anladın mı beni"
"Merak etmeyin efendim, oğlunuza bir şey olmasına izin vermem. Ona bir şey yapacak olursam da sizden önce kendimi ilk ben öldürürüm"
"İyi yaparsın, onu seviyor musun"
"Evet efendim çok seviyorum"
"Jimin bu sözlere hemen inanacak biri değil"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cheeky jimin
RandomArada bir farklı kişiler tarafından kaçırılan jimin , ilk defa onu kaçıran kişiye aşık olmuştu.