POV Yara-May
[6 maanden geleden]Ik wordt wakker door een prachtige jongen. Hij speelt in mijn haren.
"Hey babe" zeg ik tegen hem.
Hij glimlacht en ik krijg een kusje op mijn voorhoofd.Ik laat mijn hoofd weer vallen.
"Zullen we er zo uit?" fluistert hij.
Ik zucht "isgoedd"Ik ga uit bed en ik loop alleen in mijn trui naar beneden. Ik doe de croissantjes in de oven en ik kook nog een eitje.
Ik hoor de trap. Hij komt eindelijk naar beneden. Hij kan zijn ogen niet geloven.
We gaan samen aan tafel zitten en genieten we samen van ons ontbijt. Mijn telefoon gaat. "Wie was dat?" vraagt Giel nieuwsgierig. Maar ik geef geen antwoord.
"Het was heerlijk schatje!" zegt hij tegen mij. En ik begin te blozen terwijl hij dat zei.
Ik pak mijn Ov-kaart, samen met mijn telefoon. Ik heb vandaag een afspraakje.
"Ik moet nu naar een vriendin van mij" zeg ik tegen Giel en ik geef hem een kus.
"Ik ga je missen schatje!" roept hij terwijl ik in de deuropening sta.
"Ik jou ook lieffie, ik hou van je. Tot straks!" roep ik naar hem en ik sluit de deur.Ik heb afgesproken bij mijn school in Eindhoven. ( Ja ik studeer nog) Na een paar minuutjes met de trein ben ik daar eindelijk aangekomen.
Ik zie haar al staan met nog iemand. Het is een jongen. Zou het haar vriendje zijn of is het haar broer.
Ik loop verder en ik begroet haar. "Hey" zeg ik tegen haar. "Hooii" antwoordt ze. "Wie is die..." Voordat ik mijn zin kan afmaken beantwoord ze mijn vraag al. "En dit is mijn broer Rick"
Samen lopen we naar binnen. Er is niemand binnen, wat ook logisch is want het is weekend en haar moeder is conciërge van onze school. Zij hebben dus de sleutel stiekem gepakt zodat we naar binnen kunnen.
We praten wat bij maar er hangt een nare lucht hier.
Wat gaan ze met me doen?!
JE LEEST
I can't without her| StukTV fanfiction
Fanfic"𝐻𝑂𝐸 𝐾𝐴𝑁 𝐼𝐾 𝑉𝐸𝑅𝐷𝐸𝑅 𝐿𝐸𝑉𝐸𝑁 𝑍𝑂𝑁𝐷𝐸𝑅 𝐻𝐴𝐴𝑅?" 𝑍𝐸𝐺 𝐼𝐾. Yara-May is vermist, al zo'n 6 maanden. Met tientallen politiemannen wordt er gezocht naar haar, maar zonder bewijs van spoor. Wie is toch die dader? Giel heeft de hoop...