10. bölüm

266 44 2
                                    

Arkadaşlar yetiştirmeye çalışıyorum, gercekten derslerim aşırı yoğun akşamları 1 saat telefon vaktim var o sırada yazmaya devam ediyorum bölümler geç gelebilir. Ama çok fazla yani 1 2 hafta fln arayla da bölüm atmam, daha erken atarım.

Teşekkürler 💜

En sonunda min Sun dan kurtulmuşlardı. Herkes mutluydu.

Minhoyu iş için çağırmışlar dı bu yüzden iş yerine gitti.

Han ise soonbin ile eve gitmişti.

Neredeyse akşam olmak üzereydi minhodan ses soluk yoktu. Han merak etti minhoyu aradı ama açan yoktu.

Akşam saat 9 u geçiyordu soonbin çoktan uyumuştu han meraklanıp minhounun iş yeri sekreterini aramıştı.

Sekreter minhonun bar a gittiğini söyledi. Han hemen arabasına atladı ve minhounun olduğu bar a gitti.

Han içeri girdi minhoyu gördü yanına doğru koşarken bir kadın önünü kesti.

"Minho ya mı bakmıştınız?"

"Evet onunla konuşmam lazım"

"O şuan müsait değil işleri var yarın öğleden sonra ona ulaşabilirsiniz"

"Nedenmis peki?"

"Bu akşam bana sözü var"

"Siz kimsiniz?"

"Ben yeni ortağıyım"

"Bende sevgilisiyim"

"N-nasıl yani ama minho be-"

"Gay evet gay"

"Peki"

"Şimdi çekilin önümden"

Han minhonun yanına gider minho felaket sarhoş olmuştu.

"Minho iyimisin?"

"Sevgilim senmisin?" Sarhoş şekilde

"Benim sevgilim"

Minho bir anda bağırmaya başlar.

"MİLLET BU YAKIŞIKLI OĞLAN BENİM SEVGİLİM BEN ONA DELİLER GİBİ AŞIĞIM"

Han kızarır.

"Minho gitmemiz gerekiyor"

"Hayır dedim hayır"

"Minho soonbin evde tek"

Minho han her bir kelime ettiğinde ona daha çok yaklaşır.

En sonunda hana sıkıca sarılır sonra dudaklarını dudaklarına bastırır, herkes ooo lamaya ve alkışlamaya başlar.

***

Eve gelirler minho halen içkinin etkisinden çıkmamıştır. Han minhoyu yatağa yatırır. Minho hanı kendine çeker ve sıkıca sarılır...

Devamını sonra yazarım gerçekten galiba 1 hafta telefon cezası almak üzereyim

kreş ~minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin