Gecenin birinde yarım kalan yeri tamamlamaya geldimmm.
Han minhonun kolları arasında kalmıştır. Han yavaş yavaş kıpırdayamamaya başlamıştı, minho onun boynunu ve dudaklarını öpmeye başlar....
Geceyi güzelce geçirmişlerdi.
Sabah olunca minho ve han uyanmış kahvaltı hazırlamışlar dı bile.
Minho erkenden yiyip çıkmıştı, şirkette işleri vardı, han ve soonbin ise kahvaltı yapıp okula gitmişlerdi.
Minho şirketteyken:
"Gay olduğunu bilmiyordum"
"Ne alaka şuan?"
"Dün bara sevgilin geldi ya"
"Hiçbir şey hatırlamıyorum"
"Hatırla bence onu ne kadar sevdiğini bağıra bağıra duyurdun ya"
"Evet onu çok seviyorum, ve bu seni hiç ilgilendirmiyor"
"Peki sadece sordum yani şirketimizin CEO su bir gay"
"Aynen öyle"
Süre öyle böyle geçer minho akşam bir Parti'ye davet edilir ilk başta kabul etmez ama iş arkadaşlarının zoruyla gider.
(Parti yeni ortağı suha'nın partisidir.)
Minho, han a haber vermeden partiye gider.
Saatler geçer han iyice meraklanmaya başlar. Minhoyu yüzlerce kez arar ama bir türlü ulaşmaz içinde sürekli bir kuşku vardı, yeni ortağına hiç güvenmiyordu, her an birşey olabilirdi bundan çok korkuyordu çünkü gerçekten sevdiği adamı asla kaybetmek istemiyordu.
Soonbin sürekli babasını sorup duruyordu minho telefonunu açmıyordu han baya korkmuştu her an herşey olabilir di.
Han indirdiği bir uygulamadan minhonun nerede olduğunu bulabiliyordu. Uygulamayı açtı, minho bir evde görünüyordu. Han apar topar hazırlanıp evden çıkacaktı ki soonbin in de olduğu aklına geldi biraz düşündükten sonra soonbin i de aldı. Hızlıca arabaya binip yola çıktılar.
Evi bulduklarında evden yüksek sesli müzik geliyordu net bir parti vardı han hızlıca içeri girdi yanında soonbin de vardı çünkü onu arabada tek bırakmazdı.
Han etrafa baktı fakat etrafta minho yoktu. Biri onun kolundan tuttu han hemen yanına baktı kolunu tutan kişi minhonun iş yerindeki en iyi dostu Hyunjin di.
"Han burda ne işin var?"
"Minho eve gelmedi nerede olduğunu bilmiyorum konumu burayı gösterdi hemen soonbin ile geldim"
"Sakin ol han ağlıyacak gibisin"
"Biraz daha minhosuz kalsam ağlıyacağım"
"Sakin ol buluruz şimdi buradaydı"
Hyunjin han ve soonbin evi gezerler fakat minhodan eser yoktu. Üst kata çıktılar bir odanın ışığı hafif açıktı üçü birden odaya doğru koştu han hemen kapıyı açıp içeri girdi birde ne görsün minho yarı çıplak sarhoş bir şekilde suha ile birlikte yatıyordu...
***
Arkadaşlar özür dilerim 🥲
Ama diğer bölümlerde daha neler neler oluyor beklemede kalın 💜 🌟💫✨🫀🫂💓💖💐💗💞💘💕💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kreş ~minsung
Fanfictionminho eşiyle oğlu doğar doğmaz boşanır.Sürekli kavgaları tartışmaları yüzünden aşkları nefrete dönüşür ve minho oğluyla tek kalır.