9. bölüm

292 37 30
                                    

Günün 2. Bölümü hayırlı uğurlu olsun 💜

Eve gelirler ve akşam olmuştu soonbin uykuya dalmıştı bile.

Soonbini yatağına yatırır kendi yataklarına gittiler. Artık birlikte yatıyorlardı.

Han minhoya şu şekilde sarılır
 

Han minhoya şu şekilde sarılır 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve derin bir uykuya dalarlar.
***
Bu sefer erken kalkmışlardı. Sabah daha saat yedi idi. Minho telefona bakıyordu han ise minhoya bakıyordu . Han başını minhonun omzuna koydu sonra boynunu öpmeye başladı. Minho hemen han a döndü ve dudaklarını öpmeye başladı...

Uzun bir öpüşmenin ardından minho han ın gömleğinin düğmelerini açar ve üstünden çıkarır han ise minhonun kıyafetini çıkarmaya çalışır. İkiside üstlerini çıkarır minho han a shortu çıkartmasını söyler o sırada minho da eşofmanını çıkartıyordu. İkiside çırılçıplak soyunurlar. Minho hanı yatağa uzandırır. Ve üstüne doğru uzanır ve kulağına şunları söyler.

"Hazır mısın hanie"

"Seninle her zaman hazırım"

Ve minho han'ın içine girmeye başlar.

Han hafif hafif inliyordu ve bu minhonun hoşuna gitmişti hafif gelgitler yapıyordu...

Fakat bir anda giriş kapısı kırılacak gibi çalana kadar...

Minho ve han apar topar hazırlanır ve koşarak aşşağıya iner.

Kapı bir dk daha çalınsa kırılacaktı.

Bu sefer gelen kişi yine min Sun du fakat tek başına gelmemişti yanında 5 6 tane polis vardı...

Minho hemen kapıyı açtı ve neler olduğunu sordu.

"Bay minho biz oğlumuzu almaya geldik Lee soonbin i"

"Memur bey velayeti bende oğlumu kimseye vermiyorum daha önce de söylediğim gibi"

"Minho bey bunu karakolda konuşmamız lazım şimdi soonbin inde alın gidelim"

"Henüz uyuyor öğleden sonra gelsek" ~hanie

"Peki olur saat tam 12 de karakolda olun yoksa hakkınızda işlem başlatılıcak"

"Peki efendim"

İçeri girerler ve minho ne yapacağını bilemez oturup çaresizce ağlamaya başlar.

"Minho böyle yapma elbet bir yolunu bulacağız"

"Nasıl hanie nasıl"

"Bize iyi bir avukat lazım"

"Ama nasıl bulacağız?"

"Sen o işi bana bırak sadece saat tam 12 de orda olun"

"Olun derken?"

"Benim bir işim var merak etme herşey yoluna giricek"

"Han beni bırakma!"

"Asla seni bırakmayacağım ne olursa olsun ama bana güven herşey yoluna giricek"

"Tamam tüm kalbimle inanıyorum"

"Ben şimdi çıkıyorum bana güven"

"Sana güveniyorum hemde sonuna kadar "

"Sonuna kadar!"

Han evden çıkar ve minho soonbinin yanına gider.

Halen delilsiz uyuyordu soonbine sarılır,öper,koklar bir yandan da gözyaşlarını tutamaz...

Saat 12 olmustu minho soonbin ile mahkemeye girmeyi bekliyordu...

O sırada han ve Korenin en iyi avukatı kim jennie gelir min Sunun  ağzı açık kalır. Minho ise şunları söyler:

"İyiki varsın sevgilim"

Mahkeme salonuna girerler ve jennie hiç acımaz bu sayede minho baş belası min Sun dan kurtulmuştu.

"Size ne kadar teşekkür etsem azdır"

"Birşey değil bu benim işim iyiki baş belası kardeşim beni çağırdı mutluluklar dilerim size de"

"Siz kardeşmiydiniz?"

"Evet"

Jennie işi nedeniyle gider minho han ve soonbin e sıkı sıkı sarılır.

***

Bir bölüm daha sonuna geldik

Sonraki bölümü de bugün yayinlayabilirim.

Sizce kısa kesip 10 yada 11. Bölümde bititiyim mi yoksa 20 bölüm fln mı yapayım YARDIM EDİNNNN

🌟💜✨⭐💫🌙💛💚💙🤎🖤🤍💘💝💖💗💓💞💕💌💟♥️❣️

kreş ~minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin