[Felix]
Sabah çalan alarmın sesine uyanmıştım. Pazartesiydi bu gün. Herkes nefret eder haftanın ilk gününden fakat ben çok severim, çünkü hyunjini 5 gün boyunca görebilme şansı yakalıyorum.
Hyunjinle ortaokulda tanıştık. Liseyide aynı okulu tutturmuştuk. Çok yakınız birbirimize. Okulda çoğu kişi bizi sevgili zanneder birbirimize olan davranışlarımızdan dolayı ama onun bu tavırlarının arkadaşça olduğunu biliyorum.Lakin benim duygularım onunkinden biraz farklı iki yıldır. Ne zaman böyle oldu bende bilmiyorum çok takmayın.
Günlük rutinimi tamamlayıp evden çıkmıştım. Çok yoktu ev ile okul arası. 5-10 dakikalık. Okula vardığımda koşa koşa sınıfa girmiştim. Hyunjin her zamanki gibi yoktu. Nadiren benden önce gelirdi.
Sıramıza oturup telefonuma bakmaya başlamıştım. Dersin başlamasına 10 dakika vardı. Canım çok sıkılmıştı bu yüzden hyunjine mesaj atmaya karar vermiştim.
Felix-Hyunjin
cilli
hyun nerdesin ya
gelmiyon mu
cok sıkildimtontisim
geliyorum güzelim
az beklecilli
tamammm
5 dakika kadar sonra kapıdan koşma sesleri geldi ve ardından içeri soluk soğuğa kalmış pembiş saçlı bir beyefendi girdi. Kalpten gittim zaten o an....
selamin aleykuma
ben geldim🤙
AYYYY
YENİ BİR HİKAYEEE
HEYCANLADİM GEREKSİZ👄
NEYSELUM
oyle yani
severmisiniz bilmiyom
oyle canim sıkildi yazim dedim
oyle yani
neyselum
bayeeeeeeeeeee
🖐️💗🖐️💗🖐️💗🖐️💗🖐️💗🖐️18 Mayıs 2023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moon | hyunlix
Teen Fiction"𝐵𝑢 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑎𝑦 𝑐̧𝑜𝑘 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙 𝑚𝑖 ℎ𝑦𝑢𝑛?" "𝐸𝑣𝑒𝑡 𝑙𝑖𝑥, 𝑎𝑦 𝑠𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑐̧𝑜𝑘 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙" ᴛᴇxᴛɪɴɢ&ᴅᴜᴢʏᴀᴢɪ 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧*𝐟𝐞𝐥𝐢𝐱