[Felix]
Hyunjin ve Jisungla evlerimiz yakındı. Hem birbirimize hemde okula. Bu yüzden sabah ve okul çıkışı birlikte giderdik. Diğerlerininki uzaktı biraz, onlar otobüse binerdi genelde.
Bu gün eve giderken sadece hyun ve ben vardık. Jisungun işi varmış sözde. Külliyen yalan. Minhoyla buluşuyo gizli gizli, biliyorum ben.
Yolda giderken cebimden kulaklığımı çıkartmış, bir tekini hyuna vermiştim.
I Wanna Be Yours dinliyorduk şu an. Gönderme yapmıyorum asla alakası yok. Şaka maka mada faka cidden anlaması için açmıştım ama nerde.
Kendi kendime şart koşmuştum. Eğer bu şarkıyı sevdiğini söylerse onu sahile çağrıcaktım. Lakin öyle bir şey yaşamazsak çağırmayacaktım.
Bir kaç şarkı sonra benim evime gelmiştik. Konuşmamıştık. Hiç bir şey söylememişti. Neyse ya çokta fifi diye geçiştirmeye çalışsamda koymuştu abim, bizimde kalbimiz var ya hani. Hyun hyun diye atıyo her saniye.
Evimin önünde durmuştuk. Bir süre göz göze bakmıştık. Daha sonra ben bölmüştüm her zamanki gibi.
"Neyse ben gideyim artık"
"Tamam çillim görüşürüz"
Diyip yanağımdan makas almıştı. Yani genelde yapardı gerçi ve bende gülümsedim ama bu sefer gülümsemek gelmemişti içimden. El sallamakla kalmıştım.
Eve doğru yürürken arkamdan baktığını hissedebiliyordum. Şimdi sorucaktı noldu bişey mi yaptım falan hiç gerek yok bunlara diye düşünüp arkamı dönüp 32 diş gülümsemiştim. O da bana gülümseyip içeri girmemi beklemişti.
Eve resmen koşup içeri girip kapıyı kapatmıştım ve arkamı dönüp yere çökmüştüm sırtımı kapıya dayayarak.
Siktir. Nasıl bu kadar güzel gülümseyebilirki bir insan. Ölüyorum her seferinde resmen. O kısılan gözlerini öpmek istiyorum her seferinde. Neyse bi dahakine yaparız artık. Bi anda yapmak lazım ki etkileyelim.
...
29 Mayıs 2023
oyle yani
sacma gidiyo caktirmayin
diycek hisey yok artik amk ya
valla ben sıkildim kendimden
neyselum
opuldunuz askolu kuskolu fiskolu bebislerrrr
(uzun zaman oldu boyle demeyeli duygulandjm)
🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moon | hyunlix
Teen Fiction"𝐵𝑢 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑎𝑦 𝑐̧𝑜𝑘 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙 𝑚𝑖 ℎ𝑦𝑢𝑛?" "𝐸𝑣𝑒𝑡 𝑙𝑖𝑥, 𝑎𝑦 𝑠𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑐̧𝑜𝑘 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙" ᴛᴇxᴛɪɴɢ&ᴅᴜᴢʏᴀᴢɪ 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧*𝐟𝐞𝐥𝐢𝐱