Felix|
Nihayetinde gelebilmiştik sahile. Okuldan geç çıkıyorduk ve hava erken kararırdı burda. O yüzden biz gelene kadar hava hafiften kararmıştı bile.
Her zamanki yerimize gidip oturmuştuk kumlara.Yakıcı bir güneş yoktu havada. Hafif gözüken bulutlar kırıyordu güneşin etkisini. Kimseler yoktu. Yalnızdık.
Sadece o ve ben. Yalnızca ikimiz.
Denizin hafif kıyıya vuran dalgası. O mükemmel sesi. Tamamen hayallere dalmasını sağlıyordu insanı. Çıkmaz bir yola sürüklüyordu adeta.
Hayaller, çok geniş bir kavram olsa gerek. İnsan içine girdiği zaman çıkamıyor tekrar. Takılı kalıyor. Orası daha gerçek, daha güzel, daha huzur verici, daha neşeli, daha zevkli geliyor. Sanki rüyalarda gibi ancak rüyalar sadece uykuda var olur. Hayaller çok başkadır. İstediğimiz zaman girip çıkar kafamızdan. Bende çoğu zaman hyunjin ile birlikte olduğumuzu hayal ettim. Çoğu zaman rüyalarımda da gördüm. Annemin beni uyandırdığı, en güzel yerini böldüğü de oldu. Tekrar uykuya dalıp devam etmesini istedim lakin rüya bu. Tekrarı olmaz.
Ama hayallerimden kimse çıkaramadı beni. Çoğu zaman hyunjin ile birlikteyiz ve kendi hayal dünyamda bu birlikte olduğumuz zamanları sanki sevgiliymişiz gibi geçirdiğimizi düşündüm. O kadar güzelki.
Artık vakti gelmişti. Hayallerim gerçek olmalıydı. Rüyalarımın bazıları kötü biterdi. Umarım hayallerimin gerçek olmasını isterken sonu rüyalarımınkiyle aynı olmaz. Umarım.
Hava kararmış ve ay çıkmıştı. Hyunda beni bekliyordu büyük ihtimalle. Bu yüzden şimdi sorma vakti.
"Hyun bu gece ay çok güzel değil mi?"
"Evet lix, ay senin gibi çok güzel"
Gözlerimi kocaman açmış ona bakıyordum. Şaka yapıyor olmalıydı. Gerçekten bilemezdi bunu.
"Sen biliyo musun anlamını"
"Evet güzelim, biliyorum"
Birleştirmişti dudaklarımızı. Öpmüştü beni. 2 yıldır hasret kaldığım dudaklara kavuşmuştum. 2 yıldır beklediğim anı şu an yaşıyordum. İki yıldır hem rüyalarımı hem hayallerimi süsleyen adam şu andan itibaren benimdi.
.
.
.
.
.
.
.
.ya b12 ekligim var neden anlamiyosumuz
aglicam
aksam biraz mala donmustumde
neyse
3 kişi i
okumus zaten
BİSİ OLMAZ HERALDE
oyle yani
final
opuldunuz askolu kuskolu fiskolu ciceklerimmmmmm
💝⭐💖❤️🔥🌷💗❤️🩹💟💘💓❤️🌹🤍🫀✨💞💕⭐🫀❤️🩹💝🤍❤️🩹💝🤍❤️🩹⭐🫀💟🌷❤️🩹⭐🌷❤️🩹💖✨💟⭐🫀✨💘🌹✨❤️🫀💕😊🌷❤️🩹⭐❤️🔥❤️🩹💖💟💝💝❤️🔥💗⭐🌷🌷❤️🩹❤️🔥💗💟✨💕💞✨🌹🫀🫀💕💖✨💟⭐❤️🔥❤️🩹🌹✨💕❤️🫀✨❤️🫀⭐🤍💗🌹🌷🌷💟
18.06.23
ŞİMDİ OKUDUĞUN
moon | hyunlix
Teen Fiction"𝐵𝑢 𝑔𝑒𝑐𝑒 𝑎𝑦 𝑐̧𝑜𝑘 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑑𝑒𝑔̆𝑖𝑙 𝑚𝑖 ℎ𝑦𝑢𝑛?" "𝐸𝑣𝑒𝑡 𝑙𝑖𝑥, 𝑎𝑦 𝑠𝑒𝑛𝑖𝑛 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑐̧𝑜𝑘 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙" ᴛᴇxᴛɪɴɢ&ᴅᴜᴢʏᴀᴢɪ 𝐡𝐲𝐮𝐧𝐣𝐢𝐧*𝐟𝐞𝐥𝐢𝐱