Jungkook:
Ma uitam la scena din fața mea uimit, nu credeam ca următorul pas al Yunei era acela. Pe lângă ca l-a refuzat pe Jimin la făcut și de ras.
Jimin stătea pe jos înjurând și Yuna și-a continuat drumul. Nu știe Jimin cum sa abordeze o fata. Ii arat eu meserie.
Yuna:
Stăteam in banca in așteptarea profesorului, usa se deschide și pe ea intra directorul.
- Buna dimineața elevi! Aveți o colega noua. Intra și prezintă te.
- Buna ziua. Ma numesc Park Hana sper sa ne înțelegem.Ochii mi se fac mari uitându ma la Hana. Directorul ii da acordul sa se așeze intr-o banca.
Jungkook:
De ce avem așa mulți colegi noi... o urmăresc pe Hana cu privirea, ea fugind la propriu in brațele Yunei. Se cunosc?
Yuna:
- Tu fata! Mi ai făcut ziua mai buna.
- Haha, trebuie sa îmi prezinți liceul Draga mea.
- Cu mare plăcere.Am luat-o pe Hana de Brat și am iesit din clasa, mergeam pe holul principal. Un grup de fete sinistre chiar hidoase se apropie de noi și ne taie calea.
- Mai, mai. Se pare ca avem niște jucării noi. Zise o fata bruneta privirea îmi fuge la sprâncenele ei. Nu înțelegeam dece e una mai lunga și celălat mai sus..
- Cum va cheamă păpușelor. Intervenii una îmbrăcată in roz Bombon cu parul prins in doua cozi.Jungkook:
Urcam cu băieții la etaj când deodată le zăresc pe Jisoo, Rosé, Jennie și Lalisa luându-se de Hana și Yuna.
- Baieti, sunteți gata de film? Spun eu zâmbind.
- Ya Jungkook iar ma tii sa văd cum se trag fetele de par una pe alta. Spuse Yoongi plângându se.
- Eu cred ca Yuna fuge prima. Adaugă Jin.
- Hai sa aflam zic.Ma uitam la Lalisa care dadea din picior văzând ca cele doua nu le dădeau importantă. Văzând ca cele doua le au ocolit și au început sa meargă Jennie a prins-o de par pe Yuna. Auch
Yuna:
Trec dezgustata pe lângă fetițele powerpuff când una bruneta ma trage de par. Ma întorc încruntată sa văd care a îndrăznit.
O caut cu privirea și o văd cum flutura mana pe sus, voiam sa merg la ea dar Hana ma trage de mana înapoi și îmi face semn sa nu înaintez.
Ma întorc când deodată o văd pe Hana pe jos si bombonica roz stătea cu piciorul pe ea. Oftez zgomotos și ma îndrept se tipa care m a tras de par o trag lângă tipa in roz si le dau cap in cap de vreo 4 ori.
Le dau drumul amândurora. Își face apariția o fata care părea cât de cât normala venind in spre mine sa ma lovească, o iau înainte si in secunda următoare a făcut contact cu palma mea.
O ajut pe Hana sa se ridice si întorc privirea Spre fete.
- Incantata de cunoștința Fetitele powerpuff. Le spun cu un zâmbet pe fața.
CITEȘTI
𝐏𝐥𝐚𝐲𝐛𝐨𝐲 𝐢𝐧 𝐋𝐮𝐯 ~| 𝐕𝐨𝐥 𝟏|~ 𝐢𝐧 𝐜𝐮𝐫𝐬 𝐝𝐞 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞
RomanceYuna, o fata simpla care sa mutat recent la un nou liceu, aceasta întâmpina probleme încă din prima zi din cauza unor doi baieti. Ce se întâmpla când unul dintre cei doi voi dezvolta sentimente pentru ea