Yuna:
Ma așez lângă el holbandu ma la brațele lui, erau mari și musculoase.
- Și domnule Jeon, cum o mai duci cu fetele?
- A? A pai meh nimic nou, o noapte și le expediez.
- Aham, ce sa Cassanova. Nu scuze Calmantul fetelor.Spun și amândoi începem sa radem.
- Nu mi se mai spune așa domnișoara Min.
- Oh, iartă ma pe mine.Jungkook:
Ma uitam in ochii ei cu greu. Ma abțineam sa nu îmi fuga privirea la pieptul ei. Sunt scos din transă de telefonul meu.
Îl scot și răspund
☎️
- Da Jimin?
- Jungkook, Vino la firma. Ce killu lui Yoongi faci la ședința aia?
- Vin imediat, aduna baieti vreau sa va prezint pe cineva.
- Bine.
☎️- Yuna, ai treaba?
- Numai am nimic de făcut astăzi.
- Atunci hai cu mine. Probabil ți e dor de flăcăii din liceu.
- Hahah, suna bine.Părăsim firma Yunei și pornim către a mea, nu după mult Timp ajungem. Mergem la mine in birou și ii fac semn sa stea putin.
Deschid usa și ii văd pe toti
- Bun, acum ca suntem toți, vreau sa vi-o prezint pe ea.
Yuna intra pe usa și băieții rămân masca.
- Dece îmi pare atât de cunoscuta tipa asta? Spuse Jimin
- Hei Jimin, ce ți mai fac ouăle? Spune Yuna și toți încep sa Rada.
- Tuu!! Yuna?! Răspunde Jimin șocat
- In carne și oase. Nu v ați schimbat deloc.
- Spre deosebire de tine... observ ca Los Angeles ți a priit bine, cam prea bine. Sunt gelos. Spune Taehyung.
- Cum v ați întâlnit? Ai fost și tu invitata la ședința? Întreabă curios Hoseok
- Pai, defapt ea a înființat ședința. Ea conduce firma. Spun eu
- POFTIM?!? Spun toți o data Uimiți.
- Bai Yuna, da ce succes pe tine. Dacă știam ca L.A e așa norocos veneam și eu cu tine. Intervenind din nou Tae.Mai vorbim pana când Yuna întreabă
- Auziți, da fetițele powerpuff... mai trăiesc?
- Nu ai auzit?
- Ce anume?
- Sunt o trupa. Sunt "Idoli"
- Wtf, pe bune? Hai c am trăit sa o aud si pe asta. Cum se numesc?
- BlackPink.Yuna:
Îmi scot telefonul din geanta si caut pe google BlackPink. Îmi apar mai multe melodii si apăs pe cea cu mai multe vizualizări.
- Man, ele cânta melodia asta?
- Daa.
- O auzeam mereu la radio da nici prin gând nu mi trecuse ca caut melodia sa o ascult in întregime.
*
*
*
*
Am plecat acasă, extenuată de ziua de azi. Eram fericita ca m am întâlnit cu vechi colegi de liceu.Ma pun in pat după ce îmi termin rutina, iar gândul îmi stătea la Jungkook. Sa schimbat atât de mult fizic dar si mental.
E mai matur si gândește rațional. Am de gând sa l tachinez cu ultima noastră întâmplare de acum 3 ani.
Acum parca as face eu un pariu cu mine ca sa îl bag in pat. La naiba. Îmi scufund capul in perne si adorm.
CITEȘTI
𝐏𝐥𝐚𝐲𝐛𝐨𝐲 𝐢𝐧 𝐋𝐮𝐯 ~| 𝐕𝐨𝐥 𝟏|~ 𝐢𝐧 𝐜𝐮𝐫𝐬 𝐝𝐞 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞
RomanceYuna, o fata simpla care sa mutat recent la un nou liceu, aceasta întâmpina probleme încă din prima zi din cauza unor doi baieti. Ce se întâmpla când unul dintre cei doi voi dezvolta sentimente pentru ea