8

290 12 0
                                    

Yuna:

Pana când văd "Ați fost admisă, felicitări" uitasem ca sunt încă la ora și am țipat

- AM FOST ADMISĂ!!!!
Profesorul și colegii se uitau straniu la mine

- Domnișoara Yuna, cine și ce a fost admis? Întreabă el
- Eu domnule profesor. Am fost admisă la facultatea din Los Angeles!
- Wow, felicitări! Chiar ma bucur pentru reușita ta! Spune el sincer zâmbind călduros.
- Va mulțumesc, acum ma scuzați trebuie sa plec sa îmi fac bagajele.
- Poftim? Când pleci?
- In 2 zile.

Acesta numai spune nimic și îmi da permisiunea sa plec. Salut pentru ultima data portarul care mi a făcut pe plac lăsându ma sa plec mereu când vreau.

Ma întreb unde e Jungkook, as vrea sa îmi iau la revedere de la el... văzând ca nu e pe nicăieri îmi continui drumul spre casa.
*
*
*
*
Sunt in fața aeroportului, intru așteptând sa anunțe zborul. Eram emoționată, as fi vrut sa împărtășesc aceasta emoție cu mama, doar ca probabil sa maritat și a plecat. La altceva nu ma pot gândi.

Sunt scoasă din gânduri de vocea care anunța ca avionul este pregătit. Urc și ma așez la locul indicat.

după 3 ani•

M am întors acasă in Coreea. Mi a ajuns străinătatea. In prezent sunt CEO-ul la propria firma. Sunt foarte mândra de mine ca am ajuns pana aici.

Firma este un succes, numai laude și vorbe de bine aud. Acum sunt o femeie in toată firea. O femeie de afaceri.

- Kang Ho, organizează te rog o întâlnire cu toți afeceristi.
- Desigur doamna Min.

• 4 ore mai târziu•

Întâlnirea are loc azi, mirare ca au acceptat astăzi. Ma ridic de pe scaun îmi aranjez costumul și ma îndrept spre sala de ședințe.

Deschid usa și ma întorc pentru a saluta oamenii de afaceri. Ma uitam la fiecare când privirea mi se oprește pe un barbat brunet,un Pierce in sprânceană, buze rozalii și o pereche de ochii negrii foarte familiari.

Stau într-un moment procesare și mi se aprinde beculețul. Uitându ma la el schițez in zâmbet sincer.

- Ma bucur sa va revăd, domnule Jeon!
- Domnișoara Min, plăcerea este de partea mea.

Zâmbesc din nou si ma așez in capul mesei discutand problemele financiare, erroile, stadiul vânzărilor etc etc.

Ședința sa terminat iar eu îl rog pe Jungkook sa ma urmeze. Intram la mine in birou si ne așezăm pe canapea.

- Chiar ma bucur sa ne întâlnim din nou Jungkook! Ce mai faci?

Jungkook:

Încă eram fascinat de femeia care statea in fața mea. Îmi venea greu sa cred ca e Yuna.
Acum are parul lung si negru, trăsăturile feței au rămas la fel doar ca acum erau mult mai frumoase, un piept generos, talie subțire si picioare lungi.

Acum chiar e o femeie in toată firea. Sincer nu știam ea este deținătoarea firmei acestea. La ce succes are ma gandeam sa fie un barbat nu o femeie.

- Și eu, am rămas plăcut surprins sa te revăd. Ești dea dreptul superba!
- Oh, mersi frumos. Permite mi sa îți întorc complimentul.

După ce mai schimbam niște vorbe realizez ceva.

- Yuna, e prima data când avem o conversație atât de lunga si normala.
- Pai, probabil din cauza ca ne am maturizat? Și ca avem o altfel de gândire?
- Mnhnm nu știu ce sa zic.

Aceasta se ridica de pe canapea si se apropie de mine. La dracu nu vreau sa ma strângă pantaloni..

𝐏𝐥𝐚𝐲𝐛𝐨𝐲 𝐢𝐧 𝐋𝐮𝐯 ~| 𝐕𝐨𝐥 𝟏|~ 𝐢𝐧 𝐜𝐮𝐫𝐬 𝐝𝐞 𝐞𝐝𝐢𝐭𝐚𝐫𝐞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum