Bugün hayatımın şokunu yaşadım. Ama nasıl bir şok! Evet söylüyorum. Bay bana aşıkmış! İlk önce inanamadım ama sonra benle konuşma biçimi ve bana olan sevgisini düşününce biraz mantıklı gelmeye başladı. Ama ben ondan büyüktüm. Yani bunu sorun etmezdim tabii ki. Ama şöyle bir şey var: Eğer bir güce sahipseniz belirli bir yaştan itibaren gücünüz büyür ve o yaşlardan sonra gücünüz azalmaya başlar. Ve ben o yaşları geçmek üzereyim. Venus ile savaşmak için o yaşa geri dönmem gerekiyordu. Bunun sadece bir yolu vardı. İksir... Hem daha güçlü olacaktım, hem de Bay ile birlikte olabilecektim. Ben ona bir şey hissetmiyorum değil yani. Aa pardon! Size onun bana âşık olduğunu nasıl öğrendiğimi anlatmadım. Evet, şimdi anlatıyorum: Hâla o tepede oturuyorduk. Ve Bay aniden konuşmaya başladı: 'Aslında ben Lang öldüğü için hiç üzülmemiştim. Tersi çok sevinmiştim.' 'Neden?' Bir iç çekmişti Bay. Ve konuşmaya devam etti: 'Artık bunu söyleme vakti geldi.' 'Neyi?' 'Ben sana aşığım Lily...' 'Ne?' 'Biliyorum çok şaşırdın ama bu gerçek...'
İşte böyleydi. Neyse bu konuyu kapatalım. Bir iksire ihtiyacım var. Ve ben bu iksiri nerede bulacağımızı biliyorum! Oti ile birlikte şehrimizdeki sadece "benim" bildiğim büyücüye gittik. İksiri aldım ve eve geri döndük. Herkes bana bakıyordu. İksiri içtim. Tadı fena değildi. Bir anda başım dönmeye başladı. Galiba bayılmıştım... Uyandığımda yataktaydım. Gözlerimi açtığım anda herkes bana baktı. Ayağa kalktım ve aynaya doğru yürüdüm. Olmuştu! Tam 4 yıl gençleşmiştim! 4 yul önceki gibi zayıf, uzun dalgalı ve siyah saçlıydım. Lacivert gözlerim aynada parıldıyordu. Sonra aynadan diğerlerine baktım. Bay bana bakıyor ve gülümsüyordu. Koşup ona sonra da Oti'ye sarıldım. Din'i de unutmadım tabii ki.(Biliyorum çok uzun zaman oldu. Malesef çok sıkıcı günler geçiriyorum derslerden dolayı. Ve iansa bak ki Pazartesi günü sınavlarım başlıyor! Şu sonavları hiç sevmiyorum🥺)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümcül Büyücü~• (TAMAMLANDI)
ActionVietnam'a saldıran bir büyücünün herkesi öldürüp öldürdüğü kişilerin ruhlarını çalıp bir canavarı uyandırmasını engelleyen üç sihirli kişi ve arkadaşlarının başından geçenleri okumak sizce nasıl bir duygudur? Haydi gelin Lily'nin günlüğünden bunları...