ون بــــــــە ئـــــــەوەی ئــــــاڵودەت بێ بــــــــە دزیەوە ئـــــــــەتڪێشێت
ڕای خۆتان لە نێوان دێڕەڪان جێ بهێڵن
__________________________________________
پێنج ســــــــاڵ تێپەریوە تایهیــــــۆنگ لــــــەشـــــوێنەڪەی ڕاهاتوە دوای ئـــــەوەی زانی ئـــــــەو هــــــەستانە تێڪەڵەی چێژی تاوان و هەســــــــتی ســــەرڪەوتنە یــــــونگی ئــــــەو بوەتە هـــــــاوڕێیەڪی باش بۆ تایهیۆنگ هاوڕێیەڪی باش ڪە فێری خــــــراپەی ئــــــــەڪات.
ئـــــــێســــــــتا لــــەڪورێڪی تـــــــەواو پێگەیشــــــتوو ئـــــــەچێت باڵای بەرزتر بـــــووە مــــــاسولڪەڪانی دەرڪەوتوون بە ئاسانی هەستیان پێ ئـــــــــەڪەی تەنانەت لــــــەسەر هــــــودیە پانەڪانیشی ڪە ستایلێڪی تایبەتی پێ بەخشیوە و ڕوخســـــاری پیاوانە دەرئــــــەڪەوێت تەنانەت دەنگیکی قـــــــوڵ ڪە وا ئـــــەڪا بلەرزیت ئـــــەو گۆڕاوە وە حـــــەزی بەو گۆڕانە هەیە.
"هێی تــــــــایی دەســـــــتی پێ ڪرد پـــــــەلەبڪە"
بە بێ ئۆقرەیی وتی"بــــــــــاشە"
بــــــــەسادەی وەڵامی دایەوەبێ بەزەییانە ڵێی ئــــــەیا هـــــەتا زیندانیەڪان هاتنە جـــــواب ئــــــــــەگەر نا ڕوخســـــاری ئەوەی بەڕامبەری لێئەڪردەوە خۆی خراپ وێرانی ڪردبوو
شــــــــــەڕێڪی ســـــــەخت و چێـــــــژ بەخــــــش بوو بەڵام بە بــــــردنەوەی تایهیۆنگ ڪۆتایی هات وەڪ هــــــــەمــــــوو جارێڪ
"ئـــــاھ هـــــەشتا هەزار وون بـــــاشـــــە بــــــەڵام هێشتا زۆر نیە!"
تایهیۆنگ بێزار بوو ڪاتێ پارەڪانی ژماردو بە دڵی نەبوو"هێی پــــــیاو گـــــــاڵتەئـــــــــەڪەی تۆ لێرە لە هــــــەمـــــومـــــان دەوڵەمــــەندتریت"
یــــــونگی بە پێڪەنیەوە قسەی ڪرد بۆ ئەوەی تێیبگەیەنێت کە پارەڪە زۆرەهێشــــــتا زۆر نیە "وەڵامی یایەوە وەڪ ڪەلە ڕەقیەڪ
"تۆ چـــــــاوچنۆڪی بەستەڵەڪ"
یونگی وەکوو تانەیەڪ پێی وت ڪە بەســـــەری تایدا ڪێشـــــاتــــــایهیۆنگ پاڵڪەوت چاوی داخســــت. هیچ ترسێڪی نیـــــە چــــــونڪە ئــــــەســــــڵەن ڪەس ناوێرێت نزیک بێت لێی.
YOU ARE READING
𝙘𝙧𝙞𝙢𝙞𝙣𝙖𝙡 تــــــاوانبـــــار
RomanceTaekook دایڪـــە،دایـــــڪە ،هـــــەڵسەوە دایڪە بریـــار درا تاوان بــــار مــــــاوەی ١٠ ســــاڵ زینـــدانی بکرێت. .! با لەسەرەتاوە بــــڵێم چیرۆکەکە گــەیە ئەگەر حــــەز بەو جۆرانە نیە مەیخوێنەوە هیوادارم بە دڵتان بێ. باس لە ڪوڕێڪی تەمەن ١٥ ســـا...