یــــــادێڪ لەو ڕۆژانــــەی ڪەقــــــــەرار نیە بگەڕێنەوە
___________________________________________
ڪوڕێڪی باڵا ڕێڪ لەشێڪی پڕ مــــاسولڪە ڕوخسارێڪی سارد بەڵام هەڵقوڵاو لە چەندەها نیگاری ئازار بەخش تاتۆڪانی نەخشێنرا بوون ڪە وای ڪردبوو جەستەی سەرەنج ڕاڪێشتر بێت چاوێڪی تیژی ڪوشندە دوگمەڪانی ڪراسەڪەی هەتا ناوڕاستی سینگی بەڕەڵا بوون دەمارەڪانی دەستی بەجوانی ئەبینرا ڪە وایڪردبوو پیاوەنەتر چاو بات.
Taehyung pov
ڪەسێڪ هاتە ژورەوە ڕاستەو خۆ سەرەنجم چوە سەر ماسولکەکانی سینگی چاوم بۆ سەرەوە جوڵاند تێبینی هەمان تاتۆم ڪرد ڪە جین هەیبوو
بەڵام هەرگیز چاوی بەرەو من نەجوڵاند"بەخێر بێیت بای چ دۆزەخێڪ تۆی بو ئێرە هیناوە"
یونگی وتی وەک ئەوەی گاڵتەی پێ بڪات"وەرە دەرەوە"
دەنگی ئارام بوو بەڵام هەزار هاواروو چرپەی تورەی لە پشتیەوە ئەبینرایونگی ڕێی دەرەوەی گرتە بەر بە هەمان شێوە لەسەر سۆفاڪە پاڵم دایەوە سەرەنجی ڪەوتە سەر من لەخوارەوە چاوی خشاند هەتا نێو چاوم هەستێڪی سەیر بە بڕبڕەی پشتما هات سارد بوو ڪاتێ لایەڪی لێوی بەرەو سەرەوە چو چاوەڪانم جوڵاند بەبێباڪی هودیەڪەم هەڵگرت پشتی لێم ڪردوو هەنگاوی بەرەو دەرەوە نا.
End pov
خۆی بە پێداویستیەڪانی یونگی سەرقاڵ ئەڪرد هەتا چاوەڪانی نەچێتە سەر ئەو پیاوە ئاڵۆزەی دەرەوە ڪە وای ڪرد لە ساتێڪ سەدان هەستی هەبێ نامۆیی سەری ئاڵۆز بوو بۆ ئەبێ هەستی سەیری هەبێ
سەیری دواوەی ڪرد یونگی بینی لێوی زامدار ببون
بەبێ وچان پرسی
"چی بــــوو چیت بەسەر هات"یونکی وەڵامی دایەوە بە سادەیی
"وەک ئەوەی دیارە ڪات درەنگی ڪردووە بڕۆین"
ڪاتێ نیازی وابوو باسەکە بگۆڕێت"ئەو کێیـــــە ئــــەسڵەن بۆ دەست لێ بەرز ئەڪاتەوە باشە بۆ قبوڵی ئەڪەیت گەمژەیت؟"
بەبێ سەبری وتی"ئەو جیۆن جۆنگ ڪووڪە بەیارمەتی ئەو توانیم ڕزگارم بێت لە زیندان بە نزیڪەیی هاوڕێین ئێمــــە بەیەکەوە ڪار ئەکەین بەڵێنی پێدام ئەگەر شتێک ڕووبدات ئەو هەموو هەوڵی خۆی بدات بۆ ڕزگارڪردنم بۆیە هەرگیز ناتوانم دژی بوەستم"
بە هێمنی وتی،
ڪاتێڪ هەندێڪ شتی ڪۆڪردەوە سویــــــچی ئۆتۆمبێلەکەی لە شوێنە هەڵواسراوەڪە هێنا خوارەوە"بابڕۆین ڪات درەنگی کردووە زەرفەڪانیشت بهێنە"
سەیری تایهیۆنگی ڪرد
YOU ARE READING
𝙘𝙧𝙞𝙢𝙞𝙣𝙖𝙡 تــــــاوانبـــــار
RomanceTaekook دایڪـــە،دایـــــڪە ،هـــــەڵسەوە دایڪە بریـــار درا تاوان بــــار مــــــاوەی ١٠ ســــاڵ زینـــدانی بکرێت. .! با لەسەرەتاوە بــــڵێم چیرۆکەکە گــەیە ئەگەر حــــەز بەو جۆرانە نیە مەیخوێنەوە هیوادارم بە دڵتان بێ. باس لە ڪوڕێڪی تەمەن ١٥ ســـا...