[ڕق لـــــەنـــاو نــــــاچێت]
ڕای خــــۆتان لــــــەنێوان دێڕەڪان بەجێبهێڵن
_____________________________________
دابەزی لــــەنێو ســــەیارەڪە دوو پۆلیســـی مـــەدەنی ئـــــەملاو لایان گرتووە لێڪــــۆڵەرەڪە لــــە پێشیەوە ئەڕوا
تایهیۆنگ بینـــــی دایڪی ئـــــەنێژن دڵی هــــەستی بە ئازار ئـــــەڪرد فرمێسڪەڪانی تێڪەڵ بە خۆڵەڪە ئــــەبوون ســـەری نزم ڪردبوو ئازاری هــــەبوو بــــەڵام بــــەهێز بوو خـــەریــڪ بوو ئــــەخنڪا زیاتر پــــەستان هـــــاتــــە سەری ڪە لــــە دواییــــا بە بڪوژی دایڪی ئـــــەناسرێ .
دوای داپۆشینی دایڪی ڪەسێڪی لـــــەوێ بینی ڪە لـــــە مانێگێڪ تەنهاجارێڪ یـــان دووجار ئـــــەیبینی هـــــەرگیز خـــــەمـــی نـــــەبوو.
بـــــــاوڪی ســــەری بـــــەرز ڪردەوە لـــەسـەر گۆری دایڪی فرمێسڪی ئـــــەڕشت هــــەر فرمێســـــڪێڪ تێڪــــەڵ بە چەشــــنی درۆو خیانەت بوو لــــەپر چینگی لـــــە تایهێـــــۆنگ گیـــــرڪرد.
یــــەخەی گرتبــــو جنێوی پێ ئـــــەیا ڪە ئــــەم هۆڪاری مــــردنی هاوســـــەرەڪەی بووەڪە ئــــەڪاتە دایڪـــی.
ڪوڕەڪە سەری بەرز ڪردەوە بە قـــــوڵی ســــەیری چاوی بەتەمەنەڪەی ڪـــرد ،وای ڪرد بترسێ لایەڪی لێوی بەرەو ســــەرەوە چــــوون بزەیەکی نەگریســـانەی ڪرد نزیڪ بویەوە هەتا ئاست گوێی چرپاندی
"ئــــــارامبە زوو ڕزگارم ئـــــەبێ"تـــــایهیۆنگی پـــــانزە ســـــاڵ وەک پیاویڪی ڪامڵ هەڵســــوڪەوتی ئـــــەڪرد ڪەوای ڪردبوو ترس بە خانەڪانی جەســــتەی پیاوەڪەی پێشی ڕێ بڪات.
لێڪوڵەرەڪە بە چاوێڪی ڪوشندە ســــەیری تایهیۆنگی ڪردوو بردی ڪاتێ باران دەســـــتی پێ ڪردوولە شوشـــەی ئــــۆتۆمبێلەکەی ئــــەیا ڪەشێڪی ئارام و بێدەنگ بوو بەڵام لە ناخی تایهیۆنگ نا ئــــــەمــــە ڪـــەشی دڵخوازی تـــــایهیۆنگە.
گــــــەیشتنەوە بنڪە ڕاستەو خۆ بۆ ژووری لێڪۆلینەوەبێ ئەوەی لێکۆڵەرەکە یەک وشە بڵێ تایهیۆنگ دەستی کرد بە قســــە
"مـــن ڪوشـــتم مــــن دایڪی خۆمم ڪوشت ڪاتێ ڕێگری هـــــەمـــوو شتێڪی لێ ئــــەڪردم بۆیـــــە ڪوشـــــتم"لێکۆلەرەكە سەر سورماو بوو بە دەنگێکی هێمن وتی
"چۆن ئاوا دانت بەوایا نا هەر تۆ نەبـــویت چـــەن ڪاتژمێرێڪ نڪۆڵیت لێ ئەڪرد چی بوو ئاوا لەپر"
گــــومانی بۆ دروست بوو بۆیە پرسیاری ڪرد
YOU ARE READING
𝙘𝙧𝙞𝙢𝙞𝙣𝙖𝙡 تــــــاوانبـــــار
RomanceTaekook دایڪـــە،دایـــــڪە ،هـــــەڵسەوە دایڪە بریـــار درا تاوان بــــار مــــــاوەی ١٠ ســــاڵ زینـــدانی بکرێت. .! با لەسەرەتاوە بــــڵێم چیرۆکەکە گــەیە ئەگەر حــــەز بەو جۆرانە نیە مەیخوێنەوە هیوادارم بە دڵتان بێ. باس لە ڪوڕێڪی تەمەن ١٥ ســـا...