614 67 14
                                    


       "Lumine!" Aether heyecanla kız kardeşinin odasına daldı. Kardeşi bilgisayarın başında kulaklıklarını takmış rahatsız bir ifadeyle içeri dalan Aether'e bakıyordu. "Ah. Ne yapıyordun?" Lumine'in yanına gidip oturdu ve bilgisayara baktı. "Gacha oyunu oynuyordum." Lumine de yanına oturmasıyla önüne döndü ve karakter çıkarmaya devam etti. "Yeni karakteri mi çıkartmaya çalışıyorsun?" "Evet ama bununla yetmiş oldu! Dört yıldız çıkıp duruyor gıcık oldum!" Attığı son dileklerde de istediği karakter çıkmayınca kafasını masaya gömdü Lumine. "Olmuyor işte... Neden deniyorsam?" Aether kardeşinin elindeki kolu aldı ve kalan son on dileği attı. Beş yıldız gözükünce bağırdı. "Lumine beş yıldız!" "Ne!!" Hemen kafasını kaldırdı ve ekrana baktı heyecanla. "Hadi hadi hadi!" İstediği karakter çıkmıştı. Lumine heyecanla çığlık attığında Aether kulağını kapattı. Lumine Aether'e dönüp kolu elinden geri aldı. "Bu şey için fazla şanslısın!" Güldü Aether. "Her zaman senden şanslıydım Lumine" Dedi gururla. Lumine onu umursamadan oyununa döndü ve karakteri geliştirmeye başladı. "Sen ne diyecektin?" Aether odaya dalarkenki heyecanlı haline bir anda geri döndü. "Anemo Mondstadt'a geliyor!" "Hıhı. İyiymiş." Aether'in heyecanı sönmüş gibiydi. "Cidden mi Lumine? Anemo diyorum. A-ne-mo!" Lumine hala umursamaz davranıyordu. "Yani? Seninle mi gelmemi istiyorsun?" Duraksadı Aether. "Lumine..." "Ne?" "Scaramouche da Anemo'dan." Lumine yine kardeşine döndü. "Scara-ney?" Ekrandaki karakteri gösterdi Aether. "Avare'nin seslendirmeni." Lumine'in gözleri bir anda büyüdü ve kardeşinin yakasına yapıştı. "Ne zaman? Nerde? Biletleri aldın mı?!" Lumine'i omuzlarından tutup uzaklaştırdı kendinden. "Nisan'ın 18'i. Büyük sahnede. 2 Vip giriş bileti aldım bile."

-

     "Mondstadt mı?" Scara memnuniyetsiz şekilde tur planına bakıyordu. "Evet~" Gülümsedi Venti. "Şarabı için gitmiyoruz. Değil mi?" Diye sordu Heizou. "Ne? Ne alaka? Tamam şarabı çok güzel ve özlemiş olabilirim ama-" "Evet kesinlikle şarabı için" diyerek Venti'nin sözünü kesti Kazuha. "Daha önce Mondstadt'da konser vermemiştik." Xiao kenarda oturmuş gitarıyla ilgileniyordu. Venti Xiao'nun sözleriyle iyice gülümseyip onu işaret etti. "Bak hemen sebebini anladı!" Derken kafasına bir dosya indi. Venti'nin arkasındaki Zhongli'ydi. "Yine de bizi orada seni toplamak zorunda bırakma Venti. Bunu Sumeruda da kaç kere yaptın." Venti kafasını kaşıdı. "Ehe~" "Ehe falan deme!" Zhongli Scara'nın elindeki tur dosyasını alıp koltuğa oturdu. "Tur ile ilgili sorusu ya da şikayeti olan var mı?" "Neden şimdiye kadar hiç Mondstadt'a gitmedik?" Diye sordu Xiao. "Daha öncesinde Mondstadt'da bu kadar popüler değildiniz. Fakat son albümünüz orada size çok fazla hayran kazandırdı." Scara heyecanlı şekilde menajerlerine baktı. "Ne kadar hayran?" " Son albümünüzden bir milyon kadar kopya satıldı. Sonrasında da önceki albümlerinizin satışı tavan yaptı." Scara heyecanla sırıttı "Biletler peki? Satışa çıktı mı?" "Tükendi bile. Bu yüzden oraya daha sık gideceğiz gibi duruyor."

Xiao düşüncelere dalmış gibiydi. Geçen sohbeti dinlemiyordu. Kazuha bunu fark ettiğinde sordu. "İyi misin Xiao? Düşüncelere daldın." Xiao aklındakileri bırakıp grup arkadaşına döndü. "Bir şey yok. Dalmışım sadece."

Anemo || XiaotherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin