2. BÖLÜM

45 4 0
                                    

Sıra sohbete gelmişti

Banka oturduk ve konu açmaya başladım. "Eee böyle susup oturacak mıyız biraz kendinden bahset cv'nde hiç bir şey yazmıyor mesela neden böyle bir işe başvurdun?"

Biraz düşündükten sonra "Hmm güzel soru hemen cevaplandırayım."

"Aslında ben bu şehirde daha yeniyim üniversite için buraya taşındım ama kira fiyatlar geçim sıkıntısı derken ek bir iş aramaya başladım o an da benim bir tanıdığım ailenden böyle bir iş aradıklarından bahsetti zaten bende psikoloji okuduğum için ve seni kontrol altında tutabilecek kadar güçlü olduğumdan tamam dedim ve böylece senin koruman oldum küçük bey."

Gözlerimin içine bakarak gülümsemeye başladı. Küçük bey demesi acayip hoşuma gitmişti.

Utana sıkıla "Ailemle konuştuğuna göre yaptıklarımdan haberin var herhalde?" dedim.

"Evet var."

Kafamı eğdim ve "Ee ne düşündün ilk duyduğunda?"

"Aslında ailenin aksine ben bu davranışını çok cesaretli buldum hatta videonu bile izledim."

Bu beni rahatlamıştı. Beni yalnış tanımasını istemiyordum.

Konuyu değiştirip "Biliyor musun Kartal beni salıncakta sallayan ilk kişi sendin hep tek başıma sallanırdım küçükken."

dedim birden aslında bu konuları konuşmayı sevmem ama sanki bir şey ona kendimi yakın hissetmem için zorluyordu.

"Bu üzücüymüş Eymen büyük ihtimalle ailenin çok meşgul olmasından kaynaklanıyor değil mi?"

Evet anlamında başımı salladım. Biraz daha konuştuktan sonra hava kararmaya başladı. Bu yüzden toparlanıp eve gittik

Eve geldiğimizde hemen üzerlerimizi değiştirdik ve duş aldık. Tekrar oturma odasında buluştuğumuzda ikimizinde yorgun olduğu çok belliydi.

Bu yüzden birdaha yemekle uğraşmamak için "Haydi pizza söyleyelim!" Kartal yorgun gözlerle bana döndü "Olmaz şimdi kalkıp yemek yapacağım!" dedi.

Esnemeye başlayınca bende refleks olarak esneyip "Sesin bile yorgun ve daha demin esnedin hem çoktan söyledim ayıp olur." dedim ardından

"Ama ille de yemek yapamak isterse istersen mısır patlatıp film izleyebiliriz? Hm ister misin?" Biraz ofladı pufladı fakat en sonunda "Tamam sadece bir kerelik dışardan yiyeceğiz ona göre." Tamam anlamında heyecanla kafamı salladım.

O da ayağa kalkıp mısır patlatmaya gitti bende yanına. Malzemeleri çıkardım o da beni izledi tavaya yağı koydu ve biraz yağın kızmasını bekledik bu sırada alışılmadık bir şekilde sürekli bana bakıyordu ve bu bakışma cidden uzun sürüyordu.

Yağ kızmış mı diye anlamak için elime bir mısır aldım ve attım biraz yukardan atmış olacağım ki mısırın düşmesiyle yağın patlaması bir oldu refleksle elimi çekip acıyla "Ah! Bu acıttı!" dedim.

Kartal hemen yaklaştı ve belimden tutarak beni banyoya götürdü. Elimi suyun altında tutarken göz ucuyla ona baktım korkmuş görünüyordu. "Su toplayabilir yanık kremi var bende ondan sürelim olur mu?"

Onun benim hakkımda bu kadar küçük bir şeye bile özen göstermesi çok hoşuma gitmişti.

Elimi havluyla kurulayıp krem sürdük. "Ben mısırı yapayım, küçük Bey de beni izle hm?"

Köşeye geçtim ve onu izlemeye başladım. En son mısırları kovaya doldurdu ve salondaki masaya koydu. Koltuğa oturdum o da biraz sonra yanıma geldi. Eline bir mısır aldı ve

Bu Ne Biçim Bakıcı???Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin