Totul era perfect pana când suna telefonul... ce puteam face ?! Trebuia sa răspund ca era Lora, sora mea:
-Alo, zi ce vrei ?? spuneam eu adormită
-Alo, trezește !! Eu am plecat mai repede pentru ca am treaba în oraș. De data asta mergi pe jos la școală
-Ehh... ok.
Fix azi când aveam test la istorie trebuia sa merg pe jos ... înfine. Mam dus la baie , mam spălat pe fata și pe dinți și mam întors în camera mea. Miam luat niște blugi rupți, un tricou alb și niște converși albaștri.
Miam luat telefonul și ghiozdanul si am plecat. După ce am închis poarta casei ma sunat Criss, cea mai buna prietenă:
-Helou băii✌ce faci ?? mă întreabă ea
- Heiii .. sunt pe drum vin la școală.Unde ești ?
- În parc .. stau cu Andrei.Andrei...
Andrei este iubitul lui Criss. Este un tip arătos și se potrivesc de minune amândoi
Înapoi la conversație-Hai ca vin și eu .. oricum prima oră avem test.
Am ajuns în parc. Pe bancă era Andrei, Criss și un băiat necunoscut.
-Hei Carla ! El este Alberto, prietenul lui Andrei ... spuse Criss
- Bună .. eu sunt Carla *am spus eu*
- Bună .. eu sunt Alberto. Ești o fata tare drăguță *spuse el*Alberto era tipul perfect pentru mine. Era îmbrăcat la modă. Avea parul ciufulit și atât de drăguț Era adorabil. Parcă îmi venea sa sar în brațele lui...
Visul meu sa împlinit... Criss și Andrei neau lăsat singuri pe banca. Era clar ca au văzut Cum ne sorbeam din priviri unul pe celălalt.
-Carla, după ore vrei sa ne întâlnim la un suc ?? spuse el , cu un mic zâmbet pe față.
- Sigur... ne vedem la ora 15:30 ... e ok ?? Am spus eu încântată.
- Da..
- Atunci ne vedem mai târziu ... trebe sa mă duc la școală Ceau !!
- Ceau !!Eram atât de încântată ca o sa ies cu Alberto la suc ... Am ajuns la școală Și iam spus lui Criss că o să ies cu el la suc..
După orele de curs pe la ora 15:00 am fugit repede acasă sa mă schimb. Miam luat o rochiță nu foarte scurta cu floricele , niște balerini și miam lăsat parul prins în coada. Miam dat cu un ruj roz deschis pe buze și mam dat cu rimel.✌Eram emoționată.
Bună !! Eu mă numesc Patricia. Sunt la început , dar sper sa mă descurc bine ❤ Vă rog dați un vot și un comentariu .. VA IUBESC