Deja au trecut 3 săptămâni de când eu cu Alberto formam un cuplu. El devenea din ce în ce mai romantic.
-Heiii . Ce faci ?? spuse Alberto stând proptit de un copac
- Ceau ! Mă duc pana la magazin să cumpăr niște fructe. Vrei sa mă însoțești ?
- Desigur !!Am pornit împreună ținându-ne de mana , spre magazin. După ce am cumpărat fructe, neam așezat jos , pe iarba la umbra unui copac. El mă întreba ce mai fac , ... într-un final eu am început sa vorbesc foarte mult .. iar el ma sărutat. Buzele lui moi și dulci s-au lipit de ale mele. Era atât de frumos..... eu mam rușinat puțin
-Scuze... eu sunt o fire mai vorbăreață iar uneori vorbesc ca o moara stricata. spuneam eu rușinată
- Carla.. eu te ador așa cum ești. Ești perfectă.Iar el ma sărutat din nou.. trăiam într-un basm care nu vroiam sa se termine niciodată .... dar din păcate nu se putea
Lora mă suna.
- Alo Carla ! Hai o dată cu fructele alea !!!!! Ce faci ?!?!
-Okee acuma vin !! Era coada la magazin . Am spus eu mințind-o.Am plecat în drum spre casă... Când am ajuns...ce sa vezi ??!!! Ea se săruta cu iubitul ei Mark
Mark...
Mark era iubitul Lorei.. erau împreună de 1 an jumate. El avea 22 de ani .. nu era mare diferență între ei,, Lora avea 20 ani. Și hotărâsera sa se căsătorească în luna Iunie .... Noi eram de abia la începutul lunii Mai.
-Lora !!! Ce faci ?? am întrebato eu râzând .
- Carla .. sati fie rușine ca ne spionezi! ! spuse ea îmbufnată.Mam dus în camera mea , lăsând "porumbeii" singuri în sufragerie. Miam aruncat telefonul pe birou și mam pus în pat. Eram obosita ... și imediat am adormit. Nici nu adormisem bine și telefonul începe sa vibreze. Ce credeți ?? Era un SMS de la ... Alberto. Spunea ca părinții lui au plecat în Olanda și se întorc de abia peste doua săptămâni. Era o veste minunată. L- am sunat.
-Alo .. Carla ! Ai vrea sa dormi la mine cât timp părinții mei sunt plecați? ?
-Maş bucura foarte mult ... dar ce o săi spun surorii mele ?? În plus mai este și iubitul ei aici.
-Pai ai zis ca sora ta te înțelege....spune-i că te duci la Lara prietena ta ... și o sa dormi la ea.
-Este o idee perfecta. Okee.... Am săi spun chiar acum. Ceau !!
Am sărit din pat și mam dus la Lora.. nu mă așteptam să mă lase sa dorm la Lara , dar se pare ca Mark a convinso.
-Hei Mark ! Poți sa vi puțin ? îl întreb eu
- Desigur- Îți mulțumesc pentru ca ai convinso pe Lora.... Îți rămân datoare.
-Nu ai de ce Clara. ☺