Capitolul 4 ~ La Alberto acasă

58 3 1
                                    

Era sâmbătă dimineața, iar eu am început sa îmi pregatesc câteva haine pentru plecare.... Soarele strălucea intens pe cer , asta însemna că va fi o zi călduroasă
Alberto trebuia sa vina cu mașina după mine la ora 10:00 .. nu mai aveam mult de așteptat .... doar câteva minute. El mia dat un bip pe telefon , iar eu am ieșit și mam urcat în mașină. Mia dat un pupic fin pe obraz.

-Pe zi ce trece mă îndrăgostesc tot mai mult de tine, Carla !
-Și eu ... de când așteptăm ziua aceasta , sa rămânem singuri

Într-un sfârșit am ajuns acasă la el. Avea o casa cu etaj , foarte frumoasa. Am intrat pe poarta, apoi pe ușă. Totul era aranjat atât de frumos !!! Am intrat în camera lui. Avea un pat imens. De obicei băieții au camera dezordonată. Cred ca Alberto a aranjato pentru mine.
-Îți place ?? Am aranjato pentru tine, Carla ❤
Exact Cum bănuiam....
- Ești un scump! Toate astea le-ai făcut pentru mine ...

El ma luat în brațe și mia dat un mic pupic pe cap. Se făcu seara , și eu mam dus în baie sa îmi fac un duş și sa mă îmbrac în pijamale. Neam așezat în pat. Am adormit, iar Alberto ma luat în brațe ... așa am rămas pana dimineața.

- Prințesă! ! Trezește-te spuse el alintanduma.
-Okee .... mai lasama 5 minute.
- Bine!

El a venit În pat Lângă mine și ma luat în brațe ... ma dus așa pana pe canapeaua din sufragerie.. acolo ma lăsat jos și A început sa mă sărute.
Era atât de frumos... pur și simplu dragoste adevărată.

Am mers în bucătărie și am mâncat , iar după aceea neam uitat la un film romantic. Așa a decurs aproape toate ziua.
Mam dus pana în baie sa o sun pe Lara.
- Heiii ... spun eu
- Cum e ?? spuse ea plină de energie.
- Ce Cum e ?? Alberto ?? Foarte romantic , și mia dovedit ca mă iubeșteȘi casa lui imensa... superbă
Îți vine să crezi ? Și-a aranjat camera doar pentru mine.
- Awee. .. cât de drăguț Țiam zis eu. Mă bucur pentru tine draga mea!!
- Dar tu cu Lucas ?? Cum va înțelegeți ?
- Foarte bine... mia demonstrat ca este un băiat foarte atent cu mine. Nu mă jignește și nu mă face sa sufărPur și simplu îl... ador ✌

-Cat de drăguț!! Ai văzut ca Lucas poate sa se schimbe !?!?!
-Da... și ce mai faceți ??
- Excelent. Neam uitat la un film.. Okee hai ca Alberto ma strigat și mă duc la el !Te mai sun eu .. Ceau
-Bine... Ceau

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 13, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste la prima vedere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum