Przygotowałam posiłek.
Po zjedzeniu tostów odłożyłam pusty talerz do zlewu i poszłam do salonu pooglądać jakiś serial, wskoczyłam na kanapę i odpaliłam netflixa. Wybrałam że dzisiaj będę oglądać "Przez Moje Okno", wzięłam sobię jakieś żelki i zaczęłam moje odpoczywanie.*
Gdy film się już skończył, była 15:47 więc wstałam z mojej wygodnej kanapy i udałam się do mojego pokoju w zamiarze szykowania się.
Chciałam wyglądać ładnie, więc założyłam na siebie szarą dżinsową spódniczkę mini, do tego brązową bluzkę z długim rękawem która zasłaniała tylko biust i połowę pleców, miała też dekolt i wzięłam do tego okulary z Dior'a , a jako buty założyłam czarne Converse.Szybko do mojego makijażu dodałam czarną kredkę na linie wodną i na powieki dałam srebrny błyszczący się cień.
Przejrzałam się w lustrze robiąc różne pozy i podziwiając mój wygląd i stwierdziłam że jestem gotowa.
Spojrzałam na telefon i zobaczyłam że moja przyjaciółka Mindy będzie po mnie za 15 minut, więc w wolnym czasie zeszłam na dół i przeglądałam Instagrama w oczekiwaniu na dziewczynę, zjawiła się ona jednak po dwunastu minutach.
Wyszłam z domu zamykając dom i udałam się do auta mojej przyjaciółki, przez drogę rozmawiałyśmy o ognisku i w taki sposób dotarłyśmy na miejsce.Wyszłyśmy z auta widząc że było już tam dużo osób, w tłumie zobaczyłam Stephanie ale szczerze nie interesowało mnie to, odeszłyśmy od auta i kierowałyśmy się na plażę mając zamiar bawić się tak jak nigdy.
Gdy weszłyśmy na plażę przywitałam się z moimi znajomymi i poszłam napić się alkoholu. Wybrałam jakiegoś drinka który przypominał smak lemoniady, jednak był mocny.
Poszłam na środek plaży i zaczęłam gadać z jakąś wcześniej nie widzianą mi tu dziewczyną, była bardzo miła i rozmowa nam się kleiła jakbyśmy znały się kilka lat. Wymieniłyśmy się numerami telefonu i usiadlyśmy na kawałku drewna popijając piwo.
Dziewczyna miała na imię Cassie, bardzo ładne imię. Zawsze gdy kogoś poznaję oceniam jego imię, haha.Rozmawiałyśmy o różnych pierdółkach, typu co głównie robimy w życiu lub obgadywałyśmy różne suki.
Zmieniłyśmy miejsce udając się do tłumu gdzie mieliśmy grać w butelkę, po drodze widziałam moją nawaloną przyjaciółkę Mindy która plątała się z jakimś chłopakiem, póki nic jej nie robił zostawiłam ją w spokoju aby mogła sobie pobalować.Hejka, taki krociutki rozszial ale dawno nic nie dodawalam a chcialam was jakkolwiek zadowolic :)
~julcianaura
CZYTASZ
LOVE ME ★ Tom Kaulitz ©2023
Romance16-letnia Madelyn Evans to nastolatka która lubi się zabawić, jest popularna w szkole i każdy marzy by się z nią zaprzyjaźnić. Dziewczyna interesuję się modelingiem, śpiewem i aktorstwem. W szkole napotyka się na jej "wroga" a co jeżeli wróg zamieni...