bevezeto

20 1 0
                                    

checking up on the gang ha már itt vagyunk. a szexta felbomlott ami igazából jobb is mert már elég kínos volt. miának on again off again relationshipje van jelenleg a lleva gafas vietnámi fiúval de volt egy két futó kalandja másokkal is (🐡, 🐺...). viszont az elmúlt időkben úgy érzi hogy pannával is lehetne köztük valami. de mondjuk miát horny jailbe kéne zárni, mindenkivel ezt érzi. bobnak volt egy röpke 4-5 hónapos időszaka amialatt szerelmes volt literális bardócz ádám attilába (zojcsi can relate) ami most visszanézve gecikínos és mi a fasz. bobot jelenleg két ember érdekli nagyon, sasi de az mellékes hiszen úgysincs esélye nála és ANDI. igen aha-aha andi. annyira imádja amikor a supernaturalrol beszél neki. could be the dean to her castiel vagy nemtudom. moving on. pankaval nincs semmi különös, ilyen lábnélküli fiúk az esetei. felbukkant a scene-n azonban néhány új karakter. zojcsi aka ombodi zoe akit a griddy kiraly raul vett le a labarol (de szabo roland sem hagyja hidegen, hiszen olyan kis homlokú gyerekeik születhetnének). lilianna aki csedő levi nagy szerelme és lili sem teljesen tiltakozik a relationship ellen. karolin akinek a bálintok rabolták el a szívét; jász, giardina, debreczi és nem utolsó sorban HOL aki nagyon hot. és végül de nem utolsó sorban szonja akit senki nem érdekel that i know of (de ha igen akkor irjon nekem privatban). ennyi a kis catching up ha kihagytam valamit szoljatok.

kirandulas multiverz(e)Where stories live. Discover now