- URISTEN MIEEEEZEZEZEZD - kiáltottak föl a csajoarty csajok amikor egy hatalmas feketelyuk beszippantotta őket. két perc múlva ismét a földön voltak. egy táborban hogy pontosak legyünk.
- hol a faszban vagyunk? - kérdezte bob mire mia megnyalta az ujját és feldugta a levegőbe.
- a szél irányából ítélve, egy másik univerzumban, mégpedig a kirándulás univerzumban ha az érzékeim nem csalnak. - mondta a chica és megnyalta a földet.
- hogy pontosabbak legyünk kismaroson. - folytatta de mielőtt felkelhetett volna giardina ràkiabált
- mia bazdmeg kellj már fel a földről ez ma már a harmadik. - mondta a tanarur mire mia felkelt és elnevette magát pataki dóra styleban. a többieknek nem igazán tűnt fel hogy az egész gang most teleportálódott ide. le se szarták tbh. a fiúk szinte mind panna seggét nézték, kivéve korit aki andi arcát figyelte. nem is érdekelte panna segge ami különös volt hiszen az og univerzumban mindenkit érdekelt panka segge.
- na gyerekek akkor foglaljátok el a szobákat. az npc gecik abba a szar rózsaszínbe menjenek az alkoholizáló szoba pedig legyen hmmmmmm.... a kék. - mutatta giardi. eniko megforgatta a szemét mire bob behúzott neki egy jobbost de giardi literally le se fosta.
- úristen srácok akkor pakoljuk ki a piát. - mondta lilianna (mostantol csak lili lesz) csillogó szemekkel.
- inkább te pakold ki magad bébi. - valaszolt neki andi a rizzgod. lili elpirult és elkezdett habogni.
- igenis! — válaszolt végül és nyomott egy fekvőrizzt.
- amúgy mi ez az univerzum srácok? - kérdezte maja az intellectual belépve a szobába.
- nagyon jó kérdés! és kori miért bámulta andit? - kérdezte bob és míg a másik univerzumban ez nagyon zavarta volna hiszen andi és ő a big ship itt egyáltalán nem zavarta... nem, surprisingly itt az zavarta hogy solymos levente nem őt bámulta. ami ultimately nagyon confusing volt hiszen ő sosem tekintett cancunra többként mint egy random tagként, még az időközönkénti smash or pass közben sem.
- NEM TUDOM DE ÉN IS AZT NÉZTEM. — visította mia.
- most bffr de ti is kicsit máshogy érzitek magatokat? like mintha az érzéseitek bizonyos emberek felé mintha megváltoztak volna ebben az univerzumban. — tette fel a nagy kérdést panka aki miára sandított közben. bár tudta hogy az og univerzében miának bejött, de ott sosem működhetett volna semmi köztük ami barátságnál több volt...itt viszont ez mintha megváltozott volna. csak abban nem volt biztos hogy mia itt is úgy érez e mint az og verzében (verze=short for univerzum mert lusta vagyok kiírni)
- igen like cancun is kinda hot. - mondta bob a nagyon controversial dolgot amire mindenkj felhőkölt kivéve zojcsit.
- igen meg robiphan is. — mondta a vörös hajú nikotinfüggő
- BE FUCKING FOR REAL. - kiabálta mindenki. leila a rafkós kipakolta a piát miközben a többiek tanakodtak.
- en amugy nem akarok visszamenni. ez a verze elég funnak tűnik. - mondta lili. a lánynak az esze egyre csak egy fiún járt, akin az og verzében sose járt volna; JÁSZ BÁLINTON. ez egy nagy plottwist volt a fejében de nem bánta.
- igen végulis csak kirándulunk. leilánál valamiért van pia szóval bebaszunk, jól érezzük amgunkat aztán majd lesz ami lesz mint a carson coma album. – mondta karola aki már most be volt állva az elftől amit szabo marcitól csórt. az og verzében marcira úgy tekintett mint egy bátyra de itt... az érzései megváltoztak.
- LÁNYOK GYERTEK KI, ELIGAZÍTÁS!!! - hallották giardi hangját és elhagyták a faházat....TO BE CONTINUED!!
YOU ARE READING
kirandulas multiverz(e)
Fanficezegy kirandulas arc ahol semmi nem az aminek laccik es mindenki bekrézizik