a funky eligazítás után giardi megengedte hogy azt csináljanak amit akarnak. a csajszik bementek a szobába bulizni. JÁSZ BÁLINT és sasi is velük tartott.
- TIME GOES BY... SO SLOWLY - énekelték egy ideig aztán amikor már megunták felültek az ágyra és előcsapták a vodka narancsot.
- ez egy új drinking game srácok!!! szoval basically annyi a lényeg hogyha valakinek bejön az ember EBBEN a verzében annak innia kell. az og verzét most hagyjuk hátra. - mondta zojcsi az ivós játékok nagymestere. panna ennek nagyon örült hiszen végre megtudhatta hogy miának itt is kell- e. mia nagyon örült mert tudni akarta hogy itt végre van- e esélye pannánál. a két fiú akik ebből a verzéből származtak elég confusedok voltak.
- mi az hogy ebben a verzében? van több is? - kérdezte JÁSZ BÁLINT aki nem volt intellectual.
- kussoljál JÁSZ és igyál. - mondta sasi aki valamiért megértette mi folyik itt. senki se tudja miért. lehet a térde súgta neki.
- szuperkúl. na akkor kezdem......... andi - mondta bob mire egy ablaktörést hallottak.
- VALAKI AZT MONDTA ANDI? ÉN IS JÁTSZOM. - mondta kori és bemaszott a törött ablakon. felvett egy poharat és ivott. Maja, Mia, Lili valamit bob is ittak mind andira kacsintva. Ő volt az igazi rizz god.
- jo akkor en mondok...... BÁLINT. - mondta sasi bebi es lili habozas nelkul felvette a poharat es meghuzta.
- aztakurva... ezek tényleg másik verzéből jöttek... - mondta JÁSZ BÁLINT ami kicsit confusing volt hiszen elvileg ebben a verzében lilinek tetszett BÁLINT. de akkor miert lepődött meg ennyire? lehetséges hogy ez az univerzum valójában csak a mély elnyomott vágyaiknak az univerzuma? es ha igen akkor ez azt jelenti hogy pannának az otthoni verzében is tetszik mia? it was starting to make sense.
- jo akkor en mondok megint ig.... panka. - mondta bob aki kitalalta panna gondolatait. panka tudni akarta bejon- e mianak. mia azonnal ivott amitől pannának felcsillant a szeme és lesmárolta miát. rövid volt és nem fájt de miának igen amikor abba kellett hgyni.
- omg mekkora ship. akkor most én mondok..... robi phan. - kérdezte JÁSZ BÁLINT mire zoé ivott az italából.
- najo robi phan tenyleg eleg hot. de tudjatok ki hot meg???? solymos levente. - mondta bob mire sasi elsirta magat. JÁSZ BÁLINT megveregette a hátát.
- ne sírj haver, solymos levi mindenkinek tetszik. még nekem is. - mondta a fiúka. ittak még egy pár kört amiből kiderült hogy karolának tetszik szabó marci (lili meg is verte ezért, de utánna áldását adta rá), korinak briefly tetszett keczán (azért ez az og verzében is lehetne így), valamint JÁSZ BÁLINTnak tetszik lili. ez nem lepett meg senkit.
- oke mondok egy nagyon controversialt....... giardi - suttogta bob mert nem akarta hogy pataki meghallja őket, hátha ebben a verzében giardi a szerelme. de az ovis nem jött szóval safe to say hogy itt is alexmedijo a mi amorja. viszont leila ivott egy pohárral ami mindenkit a padlora baszott.
- MIVAN LEILA BFFR. - mondta kori mert o ilyen modern ember.
- most mi van? giardi nagyon hot. - mondta rafkósan és lerafkózott az ágyról.
- oké akkorrrrrrr... bob - mondta JÁSZ BÁLINT, sasi térdére sandítva. a pali ivott a poharából... meg andi is de az most mellékes. talán bobnak nem is solymos levente tetszett hanem sasi? lehetséges lenne? az og verzében az volt tbh itt is lehetne... ekkor viszont belépett egy vile creature a szobába ZÁMMAYATO BE CONTINUED!!!
YOU ARE READING
kirandulas multiverz(e)
Fanfictionezegy kirandulas arc ahol semmi nem az aminek laccik es mindenki bekrézizik