Stewartı tekrar görme şoku ile hala düştüğüm yerde dururken , bana uzattığı , uzun pürüzsüz parmaklı eline baktım.Sonunda gözlerimin içine bakmaya başlayınca heyecandan elini es geçip kendim ayağa kalktım. Salakmısın Fiona ?! Çocuk sana elini uzattı. Aptal kafam! .
Eli havada kalan stewart , ayağa kalktığımda önündeki boşluğa bakmaya son vererek elini indirdi ve ve yerdeki topu alarak arkasını dönüp gitti. Bende daha fazla rezil olmama adına okula doğru yürümeye başladım.
koridorların taban rengi ve duvarları değişmişti.aslında değişmeseydi kendimi daha iyi hissedebilirdim. en azından etrafıma baktığımda eskileri hatırlayabiliridim. her şeyi değiştirilmiş bu okulda bu pek mümkün değildi.
yolunu ezbere bildiğim müdürün odasının önüne geldiğimde , müdürümün değişmiş olmasını umdum . kapıyı tıklayıp girdim ve hüsrana uğradım . aynı iğrenç parfüm kokusu ve hiç değişmeyen o halıyı gördükten sonra odayı terk etmek istedim ama müdür beni görür görmez yanıma gelip sarıldı.
"fiona , hoşgeldin . görmeyeli neler yapıyorsun bakalım ?"
daha da beyazlamış seyrek saçlarına ve çillerden oluşan sıska yüzüne bakarken kusma isteği içimi dolduruyordu. yaptığı o tonla iğrenç şeyi hatırladıkça hala bu piç'in nasıl mesleğine devam ettirildiğine aklım basmıyordu .
yüzüne büyük bir gülüş geldiğinde tiksinti dolu bakışlarımı masadaki aile fotoğrafına çevirdim. Üvey oğlu victor ve öz kızı victoria ile çekilmiş fotoğraftı bu . O iğrenç kollarında victoria o kadar masum duruyordu Ki bir an içim acıdı. Tanık olduğum görüntüler gözümün önünden geçmeye ve kanımı tekrar dondurmaya yeterken ensemde sıcak bir nefes hissettim.
"Ne kadar büyümüşsün fiona. Daha da guzellesmissin "
Hareket etmeye çalıştığımda izin vermedi ve beni kendine daha çok bastırdı." Güzel victoriam kadar olmasada harika kokuyorsun"
O masum kızın adını tekrar ağzına alınca kan beynime sıçramış bir hışımla dirseğimi müdür james in karnına geçirmiştim. Acıyla iki büklüm olurken bağırdım " bana sınıfımın yerini söylede gideyim "
Sinir ve acı dolu bakışları gözlerim ile buluştuğunda fısıldadı "11-F"
Çıkan kargaşada yere düşmüş siyah sırt çantamı alıp, bir hışımla kapıdan çıkarak kendimi tekrar koridorda buldum.
Kendimi duvara yasladım ve derin bir iç çektim. Söyleyemezdim ki anlatamazdim kimseye olanları. Usanmıştım çünkü. Onu öz kızı aynı zamanda en yakın arkadaşım victoriaya ya tecavüz ederken görmüştüm. Anlatmıştım herkese ama kimse bana inanmamıştı. En kötüsü victoria da inkar etmişti bunu. Annemgil o pisligin -müdür james ın-okul müdürüm olduğu için sevmediğimi ergenligin getirdiği şımarıklik ile yalan söylediğimi düşünmüşlerdi. Şuan da anlatsam yine kimse inanmayacakti.james iti de bunu biliyordu ve bu yüzden korkusuzca bana yaklaşıp beni taciz etme girişiminde bulunabiliyordu.
11-F 'nin önünde durduğumda en son bunu 7-F olarak gördüğümü hatirlamiştım.derin bir nefes alıp içeri adım attım. Gözüme kestirdiğim bir sıraya geçip oturdum. Etrafımdaki kişilerin bazıları yüzüme bakmadan geçip gitsede bazıları yüzümü dikkatle inceleyip tanımaya çalışıyordu. En sonunda yaklaşık 10 , 15 dakika sonra yanıma siyah üzeri rozetlerle dolu bir çanta atıldı. Başımı o yöne çevirince saçları da tıpkı çantası kadar siyah olan bir kız gördüm. Yüzü tanıdık geliyordu ama gözüne çektiği eilainer ve dudagundaki kan kırmızısı ruj onu tanımamı engellemek istiyor gibiydi.
Aynı şekilde oda yüzüme dikkatle bakmaya başladı ve aniden yüz hatları ve çatık kaşları yumuşadı. Yüzüne yayılan pozitif gülümseme ile bir anda bana doğru eğilip sarıldı ne olduğunu anlamadan "fiona , nerelerdeydin. Öldüğünü düşünmüştüm. Sana heryerden ulasmaya çalıştım ama neden bunu engelledin? Soylesene hiç değişmemissin sırrın ne ?"
Beni bir fırtına gibi hızlı geçen bir soru yağmuruna tuttu . Ben aval aval bakmaya devam edince güldü ve "gerçekten hatirlamadin mi? Alınıyorum " derken bir yandan da telefonunu açtı. Bir süre sonra ekranı bana doğru tuttu ve gördüğüm şeye çok şaşırdım. Ekranda peri kıyafetli iki kız vardı. Birisi bendim ve yanımdakide 5 yaşından beri arkadaşım olan emilydi. Bir karşımdaki kıza birde ekrana baktım. Emily suan karşımda duran ürkütücü kız değildi dimi?Evet evet oydu.Bir anda ikimizde birbirimize büyük bir özlem ile tekrardan sarıldık. Bu sırada sınıfın kapısı bir hışımla örtüldü ve öksürugunu duyana kadar hocanın geldiğini anlamadık. Birbirimizden ayrılıp hocaya dönünce oda bize bakiyordu. Bu kişinin edebiyat hocası aynı zamanda emily 'nin babası bay will olduğunu gördüm. Bana parlayan gözlerle bakarken yanımdaki kızına gözlerini çevirdi ve bakışları sertleşti. Gür bir sesle konuşmaya başladı " bayan emily size kaç kere daha okula hollewen a gelir gibi gelmemeniz gerektiğini söylemeliyim? "
Emily bir anda ayağa kalktı ve şaşkın bir sesle konuşmaya başladı " ama baba.... şey yani amc- eee hocam evet hocam .sizin ne giydigime karışacak bir yetkiniz yok yaniliyormuyum? " son kelimesini sınıfa bakarak dile getirdi ve herkes " okul sınırları " diye bağırdı. Nedenini çok iyi biliyordum . Bay will kızı emily ne zaman farklı davransa okul sınırları diye onu ikaz eder oturturdu. Bu her zaman sınıfta dalga konusu olmuştu.
Sınıf hep bir ağızdan gülüşürken sınıfın kapısı açıldı ve içeriye o girdi. Stewart. Ne yani aynı sınıfıtamıyız ? Sevinmelimiyim yoksa bir deve kuşu gibi başımı gömüp utancımı mi yaşamalıydım bilmiyordum.Stewart bay will e tek kelime etmeden en arka sıraya sarı saçlı tatlı bir kızın yanına oturdu.
Sonunda ders bittiğinde boynumun tutulmasını tüm ders boyu arka carprazimda kalan stewart ı izlemek ile ilişkilendirebilirdik.
Emily lavaboya gideceğini söyleyip çıktığında başımı tekrar stewart a çevirdim ve başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Sarışın minik kız stewartin bacağına -direk cinsel oragninin üzerine ama neyse- koymuş ve gülümsüyordu. Stewart boş gözlerle etrafa bakarken gözlerimiz çakisti ve bir anda önüme döndüm. Siktir ya izlerken yakalandığım yetmezmis gibi birde tam kızın elininin oldugu yere bakıyordum.
Selam bu yazıyı lütfen okuyun !
Yeni bölümü yarın atacağım ama okuyucu sayısı artarsa bölümler daha uzun olacak ve bu yüzden oy sınırı koyacağım. Kurguyu büyütme kararı aldım ve bu sizin de yardımlarınız ile olacak. Lütfen okuyan herkes oylasın. Sizi çok seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 KIZIL AŞK +18
Teen Fiction+18 bir hikayedir . Cinsel içerik vardır. Rahatsız olanlar okumasın