Behöver du mjölk?

2.6K 3 4
                                    

Jag öppnar dörren till kylskåpet, sträcker mig efter mjölken och skakar förpackningen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jag öppnar dörren till kylskåpet, sträcker mig efter mjölken och skakar förpackningen. Tom. Underbart, och jag som tänkte göra pannkakor till lunch.

"Babe, kan du snälla gå och köpa lite mjölk?" ropar jag till min kille, Christian.

"Nu eller?" Christian kommer in i köket, bara iklädd ett par grå mjukisbyxor.

"Mmm helst, jag tänkte göra pannkakor" jag tittar upp på honom och han frågar: "Kan du inte vänta lite?" Och stryker mig längs med min midja, själv har jag bara på mig en svart body och trosor. Christian börjar röra sig ner mot mitt underliv och jag spänner mig. 

"Nå?" frågar han igen och jag skakar på huvudet. Då lyfter han upp mig på köksbänken och drar genast ner min body till midjan, eftersom jag inte har någon bh på mig blottas mig bröst helt och jag trycker ihop de lite så att det bildas en klyfta, Christian stoppar genast ner sin hand mellan mina bröst och jag stönar. Han börjar klämma på mina bröst och tar min högra bröstvårta i sin mun, jag stönar ännu högre och Christian börjar cirkla med tungan samtidigt som han klämmer hårt på mitt vänstra bröst och rullar bröstvårtan mellan sin tumme och pekfinger. Jag stönar igen och lutar huvudet bakåt i njutning, när han slutar suga trycker jag fram brösten för att han ska klämma på de igen men han lyfter upp mig och går in i vårt sovrum istället. 

Där drar han av mig hela min body och trycker upp mig mot sovrumsdörren och kysser mig hårt. Jag trycker mitt kön mot honom och känner hans stånd genom byxorna, jag lägger mina händer på bulan, innanför byxorna och börjar smeka honom. Christian stönar lågt och river sönder mina tunna spetstrosor och kastar iväg dem, jag drar ner hans byxor och kalsonger och han kastar mig ner i vår säng. 

Han lägger sig över mig och börjar genast smeka min fitta med sina långa, underbara fingrar, jag stönar. Han leker med min klitoris och smeker och suger, jag lyfter min höfter mot honom men han tar bara tag i min midja och trycker enkelt ner mig i sängen. Jag stönar och gnider mig mot hans fingrar och tunga, jag känner hur min saft börjar rinna nerför låren. Christian slickar upp min saft som rinner nerför låren, han lägger sina läppar mot mina blygläppar och jag stönar högt. 

"Snälla Christian, jag måste få någonting" stönar jag och jag känner hur hans läppar formas till ett leende.

"Vadå babe? Vad behöver du?" När jag bara stönar av frustration fortsätter han: "Mig kanske? Du kanske behöver känna min tunga mot din fitta, som slickar upp varenda droppe saft. Eller mina fingrar i dig, som pullar dig så hårt, din trånga fitta älskar mina fingrar, eller hur?"

"Christian!" stönar jag högt, han måste vara skithårt för han ger med sig och kysser min  klitoris, lapar min saft och låter sin sträva tunga leka med mig. Jag stönar högt och känner orgasmen som är påväg.

"Såja, kom för mig babe, låt mig känna smaken av din orgasm, du smakar på underbart" viskar Christian och jag kommer över hela hans ansikte, han slickar min fitta rent och jag stönar högt när han utan förvarning trycker in två fingrar. De glider lätt in och han pullar mig hårt och snabbt, jag stönar och han kröker fingrarna så att han kommer åt min g-punkt och jag kommer igen medans han pullar mig med ett tredje finger. Jag stönar, Christian kör ännu snabbare innan han har ut sina fingrar och slickar långsamt av min saft från dem. 

"Såja babe" säger han och smeker mina bröst, jag andas häftigt. "Jag vet att du tar min kuk bättre än mina fingrar eller tunga, men du kanske vill bevisa det?" 

Jag nickar och plötsligt ligger Christian över mig och jag känner hans stenhårda kuk mot min fitta, jag stönar och vrider mig under Christian. Han tar ett stadigt tag om min midja och styr in sin kuk in i mig, jag stönar högt när han stöter in den. 

Han drar sig ur så att bara toppen är kvar inne i mig, innan han stöter in sin hårda, stora kuk igen. Jag stönar och känner hur det spänner.

"Du är för stor Christian, jag kan inte... det går inte" får jag fram mellan stönen.

"Jag vet att det är mycket att ta babe, men din trånga, fina, lilla fitta kommer klara det så bra. Du tar alltihop." svarar Christian och jag gräver in mina naglar i hans axel. Jag stönar högre och högre ju mer av hans kuk jag kan ta in. 

Jag känner hur Christians bollar smäller mot min fitta och lår, jag blundar och kommer, hårt. Christian fortsätter jucka och innan jag har hunnit fatta vad som händer känner jag hans varma sperma i mig, och jag kommer igen av bara känslan av hans kuk och varma sperma inuti mig.

Jag håller honom kvar i mig tills jag har hämtat andan, jag njuter av hans underbara kuk. Men strax reser sig Christian upp och börjar klä på sig och när han är klar kollar han ner på mig där jag ligger mitt i sängen, helt avklädd, andfådd och med hans otroliga sperma droppade från min fitta.

"Om du är snäll och ligger kvar här medan jag går och köper mjölken kanske du kan få smaka lite mjölk också." Jag stönar högt när jag förstår vad han menar jag han ler mot mig.

"Kommer du vara en duktig flicka?" Jag nickar frenetiskt och han ler igen, sen kyssar han mig länge och passar på att klämma lite på min styva bröstvårta innan han går ut genom dörren.



Hoppas du gillade kapitlet, kommentera gärna om det är något speciellt du vill att jag ska skriva om!

noveller om du är kåtWhere stories live. Discover now