Jag står vid spegelväggen på gymmet när jag känner att det är någon som tittar på mig, jag kollar in i spegeln och ser att det nästan bara är killar kvar, och att majoriteten praktiskt taget står och stirrar över min röv. Fuck. Men jag ska ändå dra snart, bara att hålla ut.
När jag kollar på klockan inser jag att den är 21:58. Helvete, gymmet stänger tio. Jag börjar springa mot tjejernas omklädningsrum, där jag har min väska när jag hör en röst bakom mig.
"Du, jag har nycklar om nu vill köra klart" Jag vänder mig om och står face to face med en sjukt snygg kille. Mörkt, lockigt hår, mörkbruna ögon, vältränad, lång...
"Eh, tack så mycket men jag tror att jag... jag borde nog..." stammar jag och han flinar.
"Jo, du var ju inte klar med röven," säger han och jag rodnar.
"Kom igen, jag hjälper dig"
"Eh, okej, visst..." Jag börjar gå mot maskinen jag höll på med och sätter mig i rätt ställning.
"Vad heter du förresten?"
"Melina, och du?"
"Jack"
Vi går vidare till att göra benböj med tyngd, Jack ställer sig bakom mig för att stödja mig. Han snuddar min midja och det pirrar i magen. Efter några böj, lägger han handen på min höft och jag ryser av välbehag, jag känner hans kroppsvärme mot min rygg och rumpa. Han flyttar båda händerna närmare min röv, jag drar efter andan och biter mig i läppen.
Jag släpper snabbt tyngden och vänder mig om mot honom, Jack lägger händerna runt min midja och drar med mig till väggen. Jag pressar mina läppar mot hans och han trycker mig mot väggen.
Han börjar dela ut kyssar längs med halsen och upp runt mitt ena öra, jag stönar svagt och han börjar kyssa mina bröst längs kanten på min sport-bh."Jack" stönar jag och lutar huvudet mot väggen. Han drar snabbt av mig min sport-bh och börjar smeka mina bröst, jag lägger armarna runt hans hals och drar ner hans huvud och han kysser mig. Han rullar mina stenhårda bröstvårtor mellan sina fingrar och jag stönar mot hans läppar.
Jack börjar kyssa mina bröst men övergår snart till att suga på min ena bröstvårta. Jäklar. Jag stönar högt och gnider mina höfter mot honom, han lyfter huvudet från min bröstkorg och drar av mina tights. Han smeker min fitta och när han hittar min klitoris drar han mina trosor åt sidan. Han smeker min klitoris med lätta rörelser och jag rör på mina höfter för att han ska trycka hårdare, men han fortsätter i samma lugna och lätta takt.
"Jack, snälla" stönar jag och han gör äntligen som jag vill, han låter ett finger glida in och jag är så våt att det går lätt. Hans fingrar är perfekta: långa och smala, han drar ut fingret ut till fingertoppen och trycker snabbt in igen, redan med ett till finger. Jag drar efter andan, jag känner varenda centimeter av hans fingrar och hela min kropp är spänd runt omkring hans fingrar. Den ända som håller mig uppe är hans hand och fingrar inuti mig. Han börjar köra snabbare och hans tumme smeker min klitoris. Jag stönar högt och han låter ett tredje finger glida in, jag känner hur jag kommer och hinner knappt varna Jack innan jag kommer runt hans fingrar. Han fortsätter pumpa tills min orgasm är slut, då drar han ut fingrarna och kysser mig hårt.
Jag sjunker ner på knä och hör att han drar efter andan när han inser vad jag vill göra. Jag drar ner hans gylf och smeker hans bula utanpå kalsongerna, han drar undan mina fingrar och drar snabbt ner shorts och kalsongerna. Den är gigantisk, det är inte en skans att jag kommer kunna ta in den någonstans. Jack lägger sina händer mot mitt huvud och jag tar tag direkt om hans stora kuk och börjar försiktigt runka av honom, han ökar trycket mot mitt huvud och jag runkar snabbare. Jag börjar försiktig slicka och kyssa hans ollon, han stönar och trycker hans kuk mot mig. Jag börjar ta in lite av toppen och min tunga virvlar runt. Plötsligt tar Jack bort sina händer från mitt bakhuvud och innan jag hinner reagera ligger jag på rygg på golvet, fortfarande med Jacks kuk mellan läpparna. Han står med knäna på varje sida om mitt huvud.
Jag fortsätter slicka och börjar suga lite på hans kuk och tar in mer och mer, han stönar lågt och börjar röra sina höfter. Hans kuk börjar komma längre ner i halsen nu och Jack kör fortare och fortare, han knullar min mun jävligt hårt nu och mina kräkreflexer är nära på att utlösas. Jack ropar att han kommer och jag känner han varma sperma på tungan. Han fortsätter knulla min mun så jag sväljer alltihop och suger av det sista på hans kuk innan han drar ut den, jag slickar upp lite kum från min mungipa.
Jack går bort till hans shorts och tar upp ett paket med kondomer, han tar en och rullar på den innan han går tillbaka till mig och lutar sig över mig. Han kysser mig hårt innan han vänder mig om och drar upp mig på alla fyra. Jag andas fortare och Jack börjar smeka min klitoris igen, jag stönar och han tar bort sin hand. Jag börjar röra mina höfter och försöker hitta lite friktion, men Jack drar isär mina ben och håller lugnt fast mig.
"Jack, snälla" gnyr jag med ett lågt stön.
"Vad vill du ha Melina?" frågar Jack lugnt och drar isär mina ben ännu mer.
"Dig" Jag stönar och jag kan nästan höra hans flin när han smeker mina innerlår.
"Och var vill du ha mig?"
"I min fitta... nu" Jag rör mina höfter mer desperat nu, jag är så våt att min saft rinner ner för mina innerlår och Jacks fingrar är nästan uppe vid min fitta nu. "Snällla Jack, jag måste..."
Jag hinner inte avsluta meningen innan jag känner att Jack kommer närmare och hans fingrar försvinner från mina lår. Jag hinner inte reagera innan jag känner hur han tränger in i mig och jag stönar högt, han börjar jobba in den med snabba hårda rörelser och jag känner snart hur stor han egentligen är.
"Jack, den är... den är för stor..." får jag fram mellan stönen.
"Och du kommer ta den utan problem" Han fortsätter i samma takt och jag känner hur min orgasm byggs upp och när han träffar min g-punkt exploderar jag runt hans kuk. Jack ökar takten ännu mer och innan jag har hunnit hämta mig från min orgasm känner jag en till byggas upp.
"Jag kommer" ropar Jack och han saktar ner, vi kommer samtidigt och faller ihop på golvet för att hämta andan. "Jäklar Melina"
Jack reser sig upp och går för att tvätta av sig, det tar en stund men när han är tillbaka är han påklädd och drar upp mig på fötter. "Ska vi hem till mig?" frågar han och jag nickar, jag känner hur hans sperma rinner ner för mina lår. Jack lyfter upp mig och går bort till tjejernas omklädningsrum för att jag ska få tvätta av mig och vi lämnar gymmet.
Sorry för att jag inte har uppdaterat nått, men det har varit lite mycket nu med skolan och så
Jag ska försöka börja uppdatera lite oftare
YOU ARE READING
noveller om du är kåt
Short Storylite noveller jag skriver när jag är kåt, jag kommer inte uppdatera hela tiden borde kanske skriva en liten varning för känsliga läsare