Jag sätter mig på ett bussäte långt bak och vänder mig om så att jag kan se sätena bakom mig. Det är tomt, bra. Jag har varit kåt hela dagen och nu bultar det i fittan efter en kuk eller dildo eller vad som helst, bara jag får bli tillfredsställd. Jag hoppas det finns någon snygg kille på Spybar som jag kan strula lite med.
Efter kanske två hållplatser kliver en ass-snygg kille på bussen och jag tänker på hur det skulle vara att bli tagen av honom. Killen sätter sig bakom mig och frågar vart jag ska. Jag svarar att jag ar påväg till Spybar och festa med mina vänner, och att jag är tidig så jag kommer förmodligen behöva vänta. Killen nickar och jag vänder mig framåt igen.
Det tar ingen lång stund för honom att lägga hans hand farligt nära mitt högra bröst och jag vrider lite på mig så att handen hamnar rakt på mitt bröst. Han börjar fingra lite på mitt runda, fylliga bröst och jag måste bita mig i läppen för att hålla inne ett litet stön.
Plötsligt försvinner handen och jag vänder mig om med en besviken min bara för att se honom resa sig upp och sätta sig bredvid mig, jag kanske inte behöver åka till Spybar för att få njuta lite trots allt.
Killen lägger sin hand på mitt bröst igen och börjar röra sina fingrar.
"Vad heter du?" frågar killen med sin porriga röst.
"Tyra," säger jag och kämpar för att hålla inne ett till stön.
"Max," säger han kort och jag kollar ner för att se om han har en bula. Visst, men jag tror inte att det är för att kan har stånd. Jag lägger min hand på hans mage och känner hans abs genom det tunna tyget.
Max flyttar mig så att jag hamnar i hans knä med ryggen mot honom.
"Sära på de nu sötnos." Han särar på mina ben lite med en hand mot mitt innerlår. Jag kämpar för att inte stöna och särar på låren ännu mer för att hans stora hand ska få plats.
Max tar fram någonting ur sin väska och ger till mig.
"Mot stönen," viskar han i mitt öra. "Stoppa den i munnen och bit på den." Jag gör som han säger och stoppar föremålet i munnen.
Jag märker att den hjälper för när Max lägger hela sin stora hand mot mina trosor hörs inte ett knyst. Max rör fingrarna över mina string innan han flyttar de åt sidan och börjar smeka min fitta. Samtidigt masserar han mitt vänstra bröst utanpå klänningen.
"Kom, vi hoppar av här så får vi vara ifred," viskar Max och trycker på stoppknappen. Jag är lite för koncentrerad på att inte låta för att gå av men Max bär mig, fortfarande med sina fingrar smekande längs min fitta.
När vi äntligen är ute bär Max in mig i en gränd eller liten gata eller något och trycker upp mig mot betongväggen. Han tar ut föremålet jag haft i munnen och kysser mig hårt. Våra kyssar övergår snabbt till grovhångel och bli mer munknull än kyssar.
Jag känner hur Max hand letar sig fram till dragkedjan på min klänning och drar ner den, klänningen faller till marken och jag kliver ur den.
Max börjar massera mitt högra bröst och jag smeker hans bula. Han kysser mig längs med mitt käkben, ner för halsen och fram till kanten av min spets bh. Nu masserar båda hans händer mina bröst och han kysser mig längs kanten av min bh. Han börjar suga och slicka lite och jag flyttar mina händer till innanför hans jeans och klämmer och smeker hans stora kuk, jag kan inte avgöra helt men jag tror att den är lite mer än 20 cm och jag längtar till det ögonblick han trycker in den i mig.
Med en van rörelse knäpper Max upp min bh som hamnar på marken med min klänning och han kysser mina styva bröstvårtor. Jag stönar högt:
"Mmmm, Max." Han pausar och jag stönar. "Mer!" Han ler ner i mina bröst och börjar sedan suga och klämma mer våldsamt. Han rullar mina bröstvårtor mellan sina fingrar och suger hårt på dem. Hans händer är plötsligt nere vid min troskant och han smeker min fitta utanpå trosorna.
"Jävlar vad våt du är!" säger han och skrattar dämpat ner mot mina hårda bröstvårtor. Jag praktiskt taget rinner av fittsaft och jag särar på benen för att hans stora, varma hand ska få plats.
Jag stoppar ner mina händer innanför linningen på kalsongerna och börjar runka av honom, han stönar. Max sliter av mig mina trosor med ett ljud som liknar en morrning. Jag står helt blottad för honom och han ställer sig på knä så att han kommer i jämnhöjd med min slätrakade fitta. Han börjar genast kyssa mina blygläppar och jag tar tag i hans hår för att hålla mig uppe.
Han kysser mig en sista gång över min öppning och börjar sedan cirkulera med sin tunga och jag lutar huvudet bakåt.
"MAX!! Åååh, Max, mmmm. Åååh, mer, snälla!!" stönar jag och Max börjar slicka mig hårdare och han kommer längre och längre in.
Plötsligt reser han sig upp och släpper loss sitt stånd ur sina jeans, jag spärrar upp ögonom och börjar gnida min genomvåta fitta mot hans ollon. Men jag hinner inte göra någonting innan han trycker upp mig mot väggen och vänder mig om så att mina hårda bröst trycks mot väggen, min saft rinner längs med mina lår och jag rutar med röven mot honom.
Han lägger ena handen mot min höft och jag putar ännu mer med röven mot honom, hoppas så känna hans stånd. Då slår han till min ena skinka med handflatan, jag stelnar till, ingen har någonsin tagit sig friheten att smiska mig men jag inser att jag gillar det. Det känns som att han har kontroll. Han trycker mig hårdare mot väggen och tar ett steg närmare, så att jag känner hans ollon mot min röv.
"Max! Jag måste ha din kuk!"
"Är du redo för den då, är din tighta, lilla fitta redo för min kuk?" frågar Max lågt och jag stönar.
"Ja! Snälla, Max!" stönar jag. Max tar ett stadigare tag om min höft och jag känner hans ollon mot mitt hål, han stöter en en bit och jag spärrar upp ögonen, han är knappt inne och jag känner redan hur fylld jag kommer vara. Han drar sig ur så att bara ollonet är inne, innan han stöter in igen, mer den här gången. Jag stönar och han kör snabbare och hårdare, det spänner i fittan och jag spänner musklerna mot honom.
"Max, jag vet inte om den kommer få plats, den är så stor!" stönar jag svagt.
"Du klarar den, din tighta, lilla fitta kan ta den." säger han och kör ännu snabbare, jag byter ställning för varje juckning för att få in den och jag känner hur orgasmen forsar över mig. "Det är bra, du gör det så bra, fortsätt så, kom för mig." Jag stönar högt och när jag slappnar av för orgasmen stöter Max in den sista delen, jag känner hans bollar mot min fitta.
"Vems fitta är det här?" väser Max i mitt öra och knullar mig hårt
"Din" viskar jag och stönar högt. "Den är din"
"Precis så" säger han innan han kommer och jag känner hans varma sperma spruta in i mig. Fuck vad skönt det är att äntligen få känna sperman.
Max drar ut sin kuk, stoppar in den i kalsongerna och drar upp gylfen. Han hjälper mig med klänningen och vi byter nummer.
"Ring om du är kåt någon gång, Tyra"
Kommentera gärna vad ni tycker och vad jag kan göra bättre osv. osv. :)
VOCÊ ESTÁ LENDO
noveller om du är kåt
Contolite noveller jag skriver när jag är kåt, jag kommer inte uppdatera hela tiden borde kanske skriva en liten varning för känsliga läsare